Beter was die ook weer opgedoken in de Reis Vol Verrassingenquote:Op maandag 26 december 2022 11:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
RIP B2 (ja weet ik andere B&A serie maar toch)
Kwam ik ook pas vorige week achter. Verklaart wel waarom ik me vroeger afvroeg waarom ie opeens zo'n magere smoel had.quote:
Times square 's avonds was echt magischquote:Op maandag 26 december 2022 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx, duurt nog wel even. We zijn erg benieuwd, de kinderen gaan ook mee.
quote:Op maandag 26 december 2022 11:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
You don't know what it's like (yet).
Welke STL?quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 11:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Times square 's avonds was echt magisch
Als corona niet was uitgebroken was ik in New York naar een concert van Neil Young gegaan in Madison Square Garden.quote:Op maandag 26 december 2022 11:45 schreef ok01 het volgende:
[..]veel plezier!
Ik heb zelf daar veruit mijn beste vakantie gehad
Da's de beste van de 3quote:Op maandag 26 december 2022 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk niet die van SJors en Kwien
STL in mij?quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als corona niet was uitgebroken was ik in New York naar een concert van Neil Young gegaan in Madison Square Garden.
Zei Waylon nooitquote:
Ik ben nu 7 keer geweest, hoeveel ruimte heb je nog in je pm box.quote:Op maandag 26 december 2022 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Mijn pm staat open voor alle tips.
Heb je meer moeilijke vragen voorbereid?quote:Op maandag 26 december 2022 11:48 schreef ok01 het volgende:
Nog een mooie Bee Gees![]()
Als ik nu dronken was had ik jullie gevraagd of jullie somebody to love hadden, maar dat kan bij Queen ook wel
Ik dan in juni geloof ik, maar er was nog geen ticketverkoop geweest enzo, dus was nog niet concreet.quote:Op maandag 26 december 2022 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wij zouden in mei 2020 gegaan zijn....
Want het is zo stil in meiquote:
Heel veel, anders deel ik wel even mijn mailadres met je.quote:Op maandag 26 december 2022 11:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nu 7 keer geweest, hoeveel ruimte heb je nog in je pm box.
Okay. Wij hadden wel tickets en hotel geboekt...quote:Op maandag 26 december 2022 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dan in juni geloof ik, maar er was nog geen ticketverkoop geweest enzo, dus was nog niet concreet.
Hahaquote:Op maandag 26 december 2022 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er inmiddels al een king (of queen) in je leven?
#durftevragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zal erover denkenquote:Op maandag 26 december 2022 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Mijn pm staat open voor alle tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |