Eensquote:
Neem aan dat jij hem al eens live gezien hebt, dan neem ik graag voor waarheid aan.quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bruce wordt gegarandeerd legandarisch
Goed bezig!quote:Op zondag 25 december 2022 22:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben weer gestopt met drinken, en ga dit keer voor eeuwig kappen (verslaafd = verslaafd), wel het hoogtepunt.
Dieptepunt is dan het moment dat ik me realiseerde dat de verslaving in kwestie weer uit de hand is gelopen
Scriptie waar ik nog niet klaar mee ben is ook een klein drama te noemen.
Serieus ...quote:Op zondag 25 december 2022 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe maar Van Inkel. met je 9 september. Faalhaas.
Absoluut hoogtepunt was dat ik in de zomer iemand ontmoette die ik nu mn vriendin mag noemen (hoewel ze nu 3 weken in Azië zit) en dieptepunt het blijven kwakkelen met lichamelijk gedoe. Eerst een geblokkeerde zenuw in mn schouder, nu de naweeen van een covidbesmetting 6 weken geleden. Daarom even halve dagen aan t werk. Maar ik geef mn jaar overall een 8quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou hoe was iedereens jaar? Een hoogtepunt en dieptepunt graag
Mijn duurste was ¤175 voor Neil Young in de RAI in 2008. Al betaalde mijn vader, maar goed.quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ik daar ruim 3 uur een episch concert voor terugkrijg is het elke cent waard. Zou wel met afstand m'n duurste concertkaartje ooit worden
(nu nog Radiohead voor ¤69(
heb nog 1 hoofdstuk te zijn, dus het einde is in zicht. Daarna nog een klein paper doen en dan hopelijk eindelijk afgestudeerd.quote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En jammer van je scriptie maar dat komt vast wel goed
hihiquote:
Hou dat vol Bassmanquote:Op zondag 25 december 2022 22:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben weer gestopt met drinken, en ga dit keer voor eeuwig kappen (verslaafd = verslaafd), wel het hoogtepunt.
Dieptepunt is dan het moment dat ik me realiseerde dat de verslaving in kwestie weer uit de hand is gelopen
Scriptie waar ik nog niet klaar mee ben is ook een klein drama te noemen.
Wil hem eigenlijk ook nog wel live zien.quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bruce wordt gegarandeerd legandarisch
Hier in Harderwijk. Ik had je uitgenodigd, maar het kwam je niet uit dat het op donderdag is, wat ik wel begrijp.quote:Op zondag 25 december 2022 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke gay bar? Ik vraag dit voor een vriend
Tsja, helaas zoveel nummers die onterecht met Nine Eleven geassocieerd worden. Gekkiesquote:Op zondag 25 december 2022 22:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die dit associëren met 9/11
Don't know, stopped caringquote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
En nog een rondvraag: waar waren jullie tijdens 9/11? (niet 9 september)
Aan het werkquote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
Hier half juni. Wilde bewust naar Landgraaf omdat ik er niet echt op vertrouwde dat ie in de Arena tot zn recht komt met de akoestiek. Maar zal wel gaaf zijn!quote:
Thuis achter de computer. Dacht eerst dat ze op de radio een grapje maakten. Om vervolgens naar roeitraining te gaan in Leiden.quote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
Ah jammer van je gezondheidquote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Absoluut hoogtepunt was dat ik in de zomer iemand ontmoette die ik nu mn vriendin mag noemen (hoewel ze nu 3 weken in Azië zit) en dieptepunt het blijven kwakkelen met lichamelijk gedoe. Eerst een geblokkeerde zenuw in mn schouder, nu de naweeen van een covidbesmetting 6 weken geleden. Daarom even halve dagen aan t werk. Maar ik geef mn jaar overall een 8
Leuk, gefeliciteerd met dit heuglijke feit!!quote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Absoluut hoogtepunt was dat ik in de zomer iemand ontmoette die ik nu mn vriendin mag noemen (hoewel ze nu 3 weken in Azië zit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |