Nou hoe was iedereens jaar? Een hoogtepunt en dieptepunt graagquote:Op zondag 25 december 2022 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rearviewmirror, tijd voor een vraag van @:ok01 over het afgelopen jaar
Als ik daar ruim 3 uur een episch concert voor terugkrijg is het elke cent waard. Zou wel met afstand m'n duurste concertkaartje ooit wordenquote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt vast goed. Al zal t niet goedkoop worden. Zat tegen de 100 euro per kaartje aan.
De kans is aanwezig dat ik nog wel een paar keer over die bar post.quote:Op zondag 25 december 2022 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker over deze bar zien posten, kan dat?
Bruce wordt gegarandeerd legandarischquote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ik daar ruim 3 uur een episch concert voor terugkrijg is het elke cent waard. Zou wel met afstand m'n duurste concertkaartje ooit worden
(nu nog Radiohead voor ¤69(
2022 was hier eigenlijk een behoorlijke flatlinequote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou hoe was iedereens jaar? Een hoogtepunt en dieptepunt graag
En dat de meesten na 12 uur al weg waren deed bij jou geen lichtje branden?quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat ik nog wel een paar keer over die bar post.
De afgelopen karaoke heb ik ontzettend veel gezongen en zijn we tot kwart over 2 doorgegaan. Na 12 uur waren de meesten weg, dus heeft iedereen die bleef veel kunnen zingen
Nice!quote:Op zondag 25 december 2022 22:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb tot twee keer toe een halve ochtend achter de PC gezeten voor een kaartje voor de JC Arena...
Maar had gelukkig beet uiteindelijk
Ben weer gestopt met drinken, en ga dit keer voor eeuwig kappen (verslaafd = verslaafd), wel het hoogtepunt.quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou hoe was iedereens jaar? Een hoogtepunt en dieptepunt graag
Welke gay bar? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vluchten Kan Niet Meer heb ik dit najaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Vind ik wel een mooie omschrijvingquote:Op zondag 25 december 2022 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2022 was hier eigenlijk een behoorlijke flatline
Ga em ook zien 27 meiquote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bruce wordt gegarandeerd legandarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |