Jawel, maar pas volgend jaar. Froukje (hier in Tivoli) en Bruce in Landgraaf staan. Gaat ongetwijfeld nog meer bijkomen. Hou me aanbevolen voor tips :-)quote:Op zondag 25 december 2022 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wilde eergisteren nog naar Goldband @ Effenaar gaan om het jaar goed af te sluiten, maar Ticketswappen bleek toch te lastig met een kleine 10k zoekende.
Spinvis afgelopen donderdag is voorlopig de laatste van het jaar. Ma-gi-stra-le theatershow![]()
Verwacht niet dat er nog iets bij komt, m'n avonden zitten al vrij vol (o.a. een popquiz).
Jij nog optredens in het vooruitschiet?
Niemand?quote:Op zondag 25 december 2022 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis en waarom?
-10cc
-Freddie Mercury
-Pearl Jam
-Lovin'Spoonful
Nopequote:
Pearl Jam, want die begonnen niet in de jaren 60.quote:
Nope, niet wat ik zoek.quote:Op zondag 25 december 2022 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pearl Jam, want die begonnen niet in de jaren 60.
Klopt ook niet, want 10cc begon in de jaren 70.quote:
Maar wat is er gebeurd met kwek?quote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het antwoord is dhr Mercury, want dat is kwik. En de rest is kwak.
Close enough Ceetjequote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
Freddie hoort niet in het rijtje want de rest zijn andere benamingen voor een witte kerst.
Die ging Vedder met Kwak.quote:Op zondag 25 december 2022 22:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar wat is er gebeurd met kwek?
Ok, jij wint.quote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het antwoord is dhr Mercury, want dat is kwik. En de rest is kwak.
Wel heerlijke solo hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |