originele van Black Eyed Peas blijft beter.quote:Op zondag 25 december 2022 22:18 schreef Zorro het volgende:
Ze hadden het gewoon bij "Shut up" moeten laten.
Misschien moet je er een pokéball naar gooien.quote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom blijft deze Muk maar hangen?
Mensen die trouwenquote:Op zondag 25 december 2022 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk veel op bruiloften gedraaid oid.
Ja, dat dan weer het voordeel van iedereen bij je thuis uitnodigen.quote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja wel gezellig. Mn ouders en zusje waren bij mij thuis. Allemaal een gang gekookt, gedicht (ipv Sinterklaas) en wat cadeautjes. Wel gezellig allemaal. Op een gegeven moment heeft mn vader heel erg aandrang om naar huis te gaan en dan zijn ze ook vrij snel weg. Maar prima, kan ik nog ff lekker relaxed Top 2000 luisteren :-)
Maar echt. wegwerpnummer.quote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom blijft deze Muk maar hangen?
Hoe kunnen Ash en Oak dat trouwens overleven? bestaat toch uit giftig afval.quote:Op zondag 25 december 2022 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Misschien moet je er een pokéball naar gooien.
Als ze t niet overleven wordt t gewoon Ash to Ashesquote:Op zondag 25 december 2022 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kunnen Ash en Oak dat trouwens overleven? bestaat toch uit giftig afval.
Heb er toch een hard hoofd in dat er een first time winner gaat zijn deze editie. Verwacht eerder toch gewoon een saaie Price- of Sloopkogeloverwinningquote:Op zondag 25 december 2022 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Wereldkampioen van dit jaar
Heb t idee dat ze met 4 variaties op dit nr in de lijst staanquote:
Price kent een matig jaar, maar zou kunnen. Sloopkogel ook zeer zeker. Maar na 8 verloren tvfinales is de ban wel gebroken voor Smith sinds de GSOD. Als t loopt en vloeiend is, is t een genot om naar te kijken.quote:Op zondag 25 december 2022 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb er toch een hard hoofd in dat er een first time winner gaat zijn deze editie. Verwacht eerder toch gewoon een saaie Price- of Sloopkogeloverwinning
Potverdorie, das waar ook. En je herinnert er elk jaar aan! Dat je dat zo hebt onthouden :-)quote:Op zondag 25 december 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
Over doden gesproken, never forget dat rond deze tijd exact 6 jaar geleden we via @:Scorpion_17 hoorden dat George Michael wijlen was.
Het was zijn last christmasquote:Op zondag 25 december 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
Over doden gesproken, never forget dat rond deze tijd exact 6 jaar geleden we via @:Scorpion_17 hoorden dat George Michael wijlen was.
Tja als je je hart weggeeft en t wordt niet terugbezorgt, gaat je lichaam op een gegeven moment protesteren.quote:Op zondag 25 december 2022 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het was zijn last christmas
'39. daar heb ik op gestemd.quote:Op zondag 25 december 2022 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb net geteld, nog maar 39 Queen nummers hierna te gaan, valt mee
Lovin Spoonful, want die heb je later toegevoegd.quote:Op zondag 25 december 2022 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis en waarom?
-10cc
-Freddie Mercury
-Pearl Jam
-Lovin'Spoonful
Klopt, maar niet het antwoordquote:Op zondag 25 december 2022 22:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lovin Spoonful, want die heb je later toegevoegd.
George heeft een eeuwige DAB+ gekregen dankzij z'n timing van overlijden.quote:Op zondag 25 december 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
Heb er ook op gestemd, want die vind ik oprecht goed.quote:Op zondag 25 december 2022 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
'39. daar heb ik op gestemd.
Kan ook mijn kat geweest zijn
Ja het is zo’n “waar was je moment” dus dat blijft je dan bij. Ik zat hier, op de bank, op Fok!, in dit topic en toen was jouw post de eerste die het nieuws brak hier.quote:Op zondag 25 december 2022 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Potverdorie, das waar ook. En je herinnert er elk jaar aan! Dat je dat zo hebt onthouden :-)
Verschrikkelijkquote:
Ja dat was classic. Ze wilde GM draaien maar ja die stond niet op t nummertje dat volgde.quote:Op zondag 25 december 2022 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja het is zo’n “waar was je moment” dus dat blijft je dan bij. Ik zat hier, op de bank, op Fok!, in dit topic en toen was jouw post de eerste die het nieuws brak hier.
En Evelien de Bruijnwas de DJ van dienst en vroeg zich hardop af wat ze nu moest gaan doen.
Wellicht staat Marco B. nog een keer bij Brienenoordquote:Op zondag 25 december 2022 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat was classic. Ze wilde GM draaien maar ja die stond niet op t nummertje dat volgde.
Mocht er dit jaar weer een muzikale dode komen tijdens de feestdagen, meld ik t weer. Maxi Jazz
Ik wilde eergisteren nog naar Goldband @ Effenaar gaan om het jaar goed af te sluiten, maar Ticketswappen bleek toch te lastig met een kleine 10k zoekende.quote:Doe je nog concertjes dezer dagen?
Fats shaming.quote:Op zondag 25 december 2022 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog 1, 2 jaar. En dan zwaaien we deze ook uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |