ditquote:Op zondag 25 december 2022 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
De stem van deze man blijft bijzonder, zeker als je ziet wat voor jong iemand het eigenlijk is
Vind ik nog best leuk die nrs van Bertquote:Op zondag 25 december 2022 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van de Bert Heerink sessies
Heerinkquote:Op zondag 25 december 2022 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van de Bert Heerink sessies
Dit jaar hangt gewoon nog maar van 6 kantjes aan elkaar....quote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
en dat was de 1e pagina van de pdf, ik zal je missen.
Ja wel gezellig. Mn ouders en zusje waren bij mij thuis. Allemaal een gang gekookt, gedicht (ipv Sinterklaas) en wat cadeautjes. Wel gezellig allemaal. Op een gegeven moment heeft mn vader heel erg aandrang om naar huis te gaan en dan zijn ze ook vrij snel weg. Maar prima, kan ik nog ff lekker relaxed Top 2000 luisteren :-)quote:
Word waarschijnlijk veel op bruiloften gedraaid oid.quote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom blijft deze Muk maar hangen?
Ik dacht eerder aan Eddy Keur met corona of Jan van Veen met een TIAquote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu weet ik het! Morad's stem doet me denken aan Wim van Putten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |