Had ze maar een bodyguard om haar te beschermen...quote:Op zondag 25 december 2022 21:44 schreef Isorden het volgende:
Ook alweer bijna 11 jaar dood gewoon....
quote:Op zondag 25 december 2022 21:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is dat ons fok!team Whitney Houston We've Got A Problem laatst een Top 2000 quiz won. In ieder geval een positieve associatie.
Verschilquote:Op zondag 25 december 2022 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh doet Whitney ook Glennis Grace covers?
Je Whitney wat je er mee moet?quote:Op zondag 25 december 2022 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan vaak nooit zo veel met Whitney, eerlijk gezegd.
Wel een geweldige stem uiteraard.
Ach Grace heeft tenminste iets (verkeerd) begrepen aan #meetoo.quote:Op zondag 25 december 2022 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verschil
Met whitney en grace... grace slaat mensen, whitney liet zich in elkaar slaan
Kijk, dat doet me deugd.quote:Op zondag 25 december 2022 21:47 schreef alpeko het volgende:
Stiekem ook genoten hier @:Cee Stemplaat namens mijn vriendin dit jaar
Ik begin het latere werk wel meer te waarderenquote:Op zondag 25 december 2022 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
uit de tijd dat GD nog te pruimen was.
hier gaat iets mis.quote:Op zondag 25 december 2022 21:49 schreef Gretzl het volgende:
Dit jaar eindelijk m'n jeugdhelden live gezien in Groningen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op zondag 25 december 2022 21:49 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is dan wel jammer jaquote:
Nee hoor, zijn nooit leuk geweest.quote:Op zondag 25 december 2022 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
uit de tijd dat GD nog te pruimen was.
Die van mij komen tussen 2 en 4 straksquote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Hmm ik ga denk ik maar een wekker zetten voor 2 stemplaten achter elkaar vannacht.
Dit.kan.nietquote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn nooit leuk geweest.
Even fixenquote:
Van mij tussen 3 en 4. Echt 2 achter elkaar... Ik twijfel nog maar denk toch wel dat ik ze even wil horenquote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die van mij komen tussen 2 en 4 straks
*kuch*quote:Op zondag 25 december 2022 21:49 schreef Gretzl het volgende:
Er zijn mensen die hier veel plezier aan beleven jaquote:Op zondag 25 december 2022 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja iedereen stemmen want lekker zo'n vrolijk liedje
Had morgen nog niets te doen dus zou kunnen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gezellig een paar leerlingen afschieten
tja, het is ook een beetje een memelied, in hetzelfde schuitje als All Star.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dit vind ik zo'n random toevoeging aan de top 2000. Hier had ook elk ander indie lied uit de jaren 10 kunnen staan.
Mee eensquote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis the 1975 wel in de lijst overigens.
Ik heb die gitaar shredder headbanger van alle hyves smileys op een rijtjequote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Waar halen jullie de extra smileys vandaan die vroeger op https://berkery.nl stonden?
Mijn 1e stemplaat is uberhaupt pas dinsdag ochtendquote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
mijn volgende stemplaat komt pas 21-22 morgen.
Och, prima nummer. Mag er van mij wel in blijven. Mag ook wel wat meer jaren 10 indie in, dat welquote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dit vind ik zo'n random toevoeging aan de top 2000. Hier had ook elk ander indie lied uit de jaren 10 kunnen staan.
Joehoequote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Waar halen jullie de extra smileys vandaan die vroeger op https://berkery.nl stonden?
quote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn 1e stemplaat is uberhaupt pas dinsdag ochtend
Ja, best bijzonder dat Foster the People overleven. Staan alsnog wel veel te weinig 10s indiehits in de lijst imo. Hoop moois afgelopen jaren weggevallen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind 1975 erg vlak maar die laatste single is sterk.quote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mee eens
Een Love It If We Made It of It's Not Living (If It's Not With You) zou zeker niet misstaan in de lijst
Op de 1e gestemd overigens. Lijst niet gehaald.quote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mee eens
Een Love It If We Made It of It's Not Living (If It's Not With You) zou zeker niet misstaan in de lijst
Heldquote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
*kuch*
https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
Wat is de laatste single volgens jou?quote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 1975 erg vlak maar die laatste single is sterk.
quote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Joehoe
https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
Nee is inderdaad beetje overbodige kuffer....quote:Op zondag 25 december 2022 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
deze van Mjoes hoeft niet zo van mij
Geen idee?quote:Op zondag 25 december 2022 21:56 schreef 4-elements het volgende:
Dan stem je op Muse. Dan stem je op deze plaat. Waarom?
Eens.quote:Op zondag 25 december 2022 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
deze van Mjoes hoeft niet zo van mij
Ditquote:Op zondag 25 december 2022 21:56 schreef 4-elements het volgende:
Je hebt ook mensen die op Disturbed stemmen en een cover kiezen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:56 schreef 4-elements het volgende:
Volgend jaar voor mij de 1e keerquote:Op zondag 25 december 2022 21:57 schreef Cee het volgende:
Het is ook alweer 22 jaar geleden dat ik ze voor het eerst live zag.
net als met Hallelujah. Vind het niet bijzonder maar dan toch 3x in de lijst.quote:Op zondag 25 december 2022 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
matig nummer sowieso en dan 3x in de lijst
Monkey Gone To Heaven weg doet ook wel een beetje pijnquote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, best bijzonder dat Foster the People overleven. Staan alsnog wel veel te weinig 10s indiehits in de lijst imo. Hoop moois afgelopen jaren weggevallen.
U riep?!quote:Op zondag 25 december 2022 21:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die op Disturbed stemmen en een cover kiezen.
Of Therapy?
Hier had ook een goed nummer kunnen staan.quote:Op zondag 25 december 2022 21:57 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook een beter nummer van Muse kunnen staan ipv een overbodige cover
Keuzelijst-bias helaas, teveel overbodige nummers zoals deze die anders sowieso kansloos zouden zijn om er nog ooit een jaar in te staan.quote:Op zondag 25 december 2022 21:56 schreef 4-elements het volgende:
Stockholm Syndrome bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 december 2022 21:57 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook een beter nummer van Muse kunnen staan ipv een overbodige cover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |