Kijk, dat doet me deugd.quote:Op zondag 25 december 2022 21:47 schreef alpeko het volgende:
Stiekem ook genoten hier @:Cee Stemplaat namens mijn vriendin dit jaar
Ik begin het latere werk wel meer te waarderenquote:Op zondag 25 december 2022 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
uit de tijd dat GD nog te pruimen was.
hier gaat iets mis.quote:Op zondag 25 december 2022 21:49 schreef Gretzl het volgende:
Dit jaar eindelijk m'n jeugdhelden live gezien in Groningen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op zondag 25 december 2022 21:49 schreef Gretzl het volgende:
Dit jaar eindelijk m'n jeugdhelden live gezien in Groningen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is dan wel jammer jaquote:
Nee hoor, zijn nooit leuk geweest.quote:Op zondag 25 december 2022 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
uit de tijd dat GD nog te pruimen was.
Die van mij komen tussen 2 en 4 straksquote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Hmm ik ga denk ik maar een wekker zetten voor 2 stemplaten achter elkaar vannacht.
Dit.kan.nietquote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn nooit leuk geweest.
Even fixenquote:
Van mij tussen 3 en 4. Echt 2 achter elkaar... Ik twijfel nog maar denk toch wel dat ik ze even wil horenquote:Op zondag 25 december 2022 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die van mij komen tussen 2 en 4 straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |