*kuch*quote:Op zondag 25 december 2022 21:49 schreef Gretzl het volgende:
Dit jaar eindelijk m'n jeugdhelden live gezien in Groningen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zijn mensen die hier veel plezier aan beleven jaquote:Op zondag 25 december 2022 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja iedereen stemmen want lekker zo'n vrolijk liedje
Had morgen nog niets te doen dus zou kunnen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gezellig een paar leerlingen afschieten
tja, het is ook een beetje een memelied, in hetzelfde schuitje als All Star.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dit vind ik zo'n random toevoeging aan de top 2000. Hier had ook elk ander indie lied uit de jaren 10 kunnen staan.
Mee eensquote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis the 1975 wel in de lijst overigens.
Ik heb die gitaar shredder headbanger van alle hyves smileys op een rijtjequote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Waar halen jullie de extra smileys vandaan die vroeger op https://berkery.nl stonden?
Mijn 1e stemplaat is uberhaupt pas dinsdag ochtendquote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
mijn volgende stemplaat komt pas 21-22 morgen.
Och, prima nummer. Mag er van mij wel in blijven. Mag ook wel wat meer jaren 10 indie in, dat welquote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dit vind ik zo'n random toevoeging aan de top 2000. Hier had ook elk ander indie lied uit de jaren 10 kunnen staan.
Joehoequote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
Waar halen jullie de extra smileys vandaan die vroeger op https://berkery.nl stonden?
quote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn 1e stemplaat is uberhaupt pas dinsdag ochtend
Ja, best bijzonder dat Foster the People overleven. Staan alsnog wel veel te weinig 10s indiehits in de lijst imo. Hoop moois afgelopen jaren weggevallen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind 1975 erg vlak maar die laatste single is sterk.quote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mee eens
Een Love It If We Made It of It's Not Living (If It's Not With You) zou zeker niet misstaan in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |