Ik heb geen Tiktok, maar het lied uot de advertentie die ik veel op Youtube zie komt later.quote:Op zondag 25 december 2022 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh fijnNou moet ik zeggen dat ik meestal met Engelse ondertiteling kijk
![]()
Is het eerste lied dat je nu ook steeds op TikTok voorbij ziet komen?
Ja over naughty childrenquote:Op zondag 25 december 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen Tiktok, maar het lied uot de advertentie die ik veel op Youtube zie komt later.
Het lied dat ik bedoel is niet het eerste lied uit de musical overigens, maar het eerste lied op school
Die jaquote:
Net gekekenquote:Op zondag 25 december 2022 22:13 schreef H_T het volgende:
Matilda de musical: KIJKEN!
Als je iets met Matilda en musicals hebt dan natuurlijk
Ik heb een vermoeden, maar hoe beviel die?quote:
Wat kut!quote:Op zondag 25 december 2022 23:22 schreef Fascination het volgende:
Bleh, ik heb gister een fout gemaakt en daar voel ik me heel schuldig over. Heb mensen teleurgesteld en het werk voor me moeten laten opknappen.
Nu moet ik gaan slapen, maar spookt het door m’n hoofd. Kon ik de tijd maar terugdraaien.
Merci. Nu een actieplan bedenken om het goed te maken.quote:
Geweldig leuk!!quote:Op zondag 25 december 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden, maar hoe beviel die?
Klinkt goed!quote:Op zondag 25 december 2022 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn uiteten geweest en ik heb nu Mamma Mia opstaan
En hoe was jouw dag?
Wat balen dat je je zo voelt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:22 schreef Fascination het volgende:
Bleh, ik heb gister een fout gemaakt en daar voel ik me heel schuldig over. Heb mensen teleurgesteld en het werk voor me moeten laten opknappen.
Nu moet ik gaan slapen, maar spookt het door m’n hoofd. Kon ik de tijd maar terugdraaien.
Dat is een klassieker Molliequote:Op zondag 25 december 2022 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Behalve Mamma Mia dan, als niet ABBA-fan
quote:Mamma Mia, klinkt goed! Zeker als Abba-Fan![]()
Weet ik, en ik heb hem ooit ook weleens gezienquote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is een klassieker Mollie
Oh wacht ik zie een fout.
Ik heb hem nooit gezien, helpt dat?quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik, en ik heb hem ooit ook weleens gezienBij het vak muziek op de middelbare school.
Verder is ABBA niet leuk vinden een kleine schande op een ESF-forum, dus ik zal er verder niks meer over zeggen
Om de schade te beperken heb ik je typfout gecorrigeerd.quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik, en ik heb hem ooit ook weleens gezienBij het vak muziek op de middelbare school.
Verder is ABBA niet leuk vinden een kleine schande op een ESF-forum, dus ik zal er verder niks meer over zeggen
De algemene staat der dingenquote:
Naaah, het sluit niet écht lekker aan bij de christmas spirit om daar nu over te gaan discussiëren toch?quote:Op zondag 25 december 2022 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om de schade te beperken heb ik je typfout gecorrigeerd. Let trouwens ook op met Goldband heb ik laatst ontdekt
Klopt. Gaan we ook niet doen. Ik had toen ook een typfout gemaaktquote:Op zondag 25 december 2022 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naaah, het sluit niet écht lekker aan bij de christmas spirit om daar nu over te gaan discussiëren toch?
Oei, sinds wanneer is dat ingevoerd?quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Verder is ABBA niet leuk vinden een kleine schande op een ESF-forum
Nou ja, ik biechtte dat een aantal jaar geleden in deze SC op en toen werd er nogal geschokt op gereageerdquote:Op maandag 26 december 2022 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, sinds wanneer is dat ingevoerd?
Ik heb ook weinig met ABBA namelijk en die film heb ik ook nooit gezien.
Moest ik écht kiezen, dan zou ik kiezen voor Lay All Your Love On Me. Die kan ik nog net hebben bij het uitgaan. Ook omdat het er eentje is die je niet te vaak hoort imoquote:Op maandag 26 december 2022 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Is er een Abba liedje die je wel leuk vind Mollie?
Wat vind je van The winner takes it all?quote:Op maandag 26 december 2022 00:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moest ik écht kiezen, dan zou ik kiezen voor Lay All Your Love On Me. Die kan ik nog net hebben bij het uitgaan. Ook omdat het er eentje is die je niet te vaak hoort imo
Wel oké. Maar niet zo nodig iets wat ik zelf op zou zetten.quote:Op maandag 26 december 2022 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat vind je van The winner takes it all?
Die zit ook in de filmquote:Op maandag 26 december 2022 00:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moest ik écht kiezen, dan zou ik kiezen voor Lay All Your Love On Me. Die kan ik nog net hebben bij het uitgaan. Ook omdat het er eentje is die je niet te vaak hoort imo
In 2020 dan zeker? Toen waren ze even van mij verlost en dan kom jij met zo'n uitspraak.quote:Op maandag 26 december 2022 00:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, ik biechtte dat een aantal jaar geleden in deze SC op en toen werd er nogal geschokt op gereageerd
Waarschijnlijk was dat in 2020 ja, toen was ik echt ontzettend actief ten opzichte van nuquote:Op maandag 26 december 2022 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In 2020 dan zeker? Toen waren ze even van mij verlost en dan kom jij met zo'n uitspraak.
Ze dachten waarschijnlijk "Oh god nee, nog zo een!" oid.
Maar je bent nu ook actief?quote:Op maandag 26 december 2022 00:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat in 2020 ja, toen was ik echt ontzettend actief ten opzichte van nu
Toen nog een stuk actieverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |