Oeh!quote:
Ik denk dat ze de 1e in de lijst bedoeltquote:Op zondag 25 december 2022 21:18 schreef asco het volgende:
Een van de eerste hits van de Prodigy?
Nou nee.
heus welquote:Op zondag 25 december 2022 21:18 schreef asco het volgende:
Een van de eerste hits van de Prodigy?
Nou nee.
Kaboel?quote:
Dat was al helemaal geen hitquote:
Ahzo.quote:Op zondag 25 december 2022 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was al helemaal geen hit
Ho wacht ik neem dit terug. Het swingt te veel op het eindequote:Op zondag 25 december 2022 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Sky radio belde, wil zijn plaat terug
Niet in NL nee, toch stonden beide die je noemt hoger in de UK dan Out of Space, dus het hangt er een beetje vanaf op welke manier je er naar kijkt..quote:Op zondag 25 december 2022 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was al helemaal geen hit
Idd kutfilterquote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer, en dan maken ze er een soort kinder-tv van.
Radio 2 is een schijtzender.quote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Ik had hier de doventolk van vanmiddag wel bij willen zienquote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Eightyone het volgende:
We hebben hier de Top 2000 van nederland toch?quote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet in NL nee, toch stonden beide die je noemt hoger in de uk danOut of Space, dus het hangt er een beetje vanaf op welke manier je er naar kijkt..
Ik gooi liever dit nummer wegquote:
No goodquote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel bijzonderHeb meer met No Good of Invaders Must Die
filters vind ik misschien wel het meest cringe van tegenwoordig als het op dingen van social media komt.quote:
Jaaaaaaaaa invaders must diequote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel bijzonderHeb meer met No Good of Invaders Must Die
Zo eensquote:Op zondag 25 december 2022 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
filters vind ik misschien wel het meest cringe van tegenwoordig als het op dingen van social media komt.
ik ben 'slechts' 27 en ik vind al die social media echt klinkklare onzin. Populariteitscontest aan het eind vd dag. Maar ja ik ben altijd een beetje een vreemde vogel geweestquote:Op zondag 25 december 2022 21:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo eens
Ik zal wel oud worden maar begrijp daar niks van.
Dit snap ik welquote:Op zondag 25 december 2022 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik haalde Out of Space vroeger wel eens door de war met On a ragga tip.
Bedankt Tongquote:Op zondag 25 december 2022 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De mud of mud gezaaid is een oude Nederlandse oppervlaktemaat.
Oorspronkelijk stond het mud gelijk aan de hoeveelheid grond die men met een mud zaad kon inzaaien. De grootte van het mud verschilde per streek.
In Gelderland varieerde het mud van 0,45 tot 0,78 hectare; het Overijssels herenmud bedroeg 0,53 hectare; het mud Steenwijker maat was in Drenthe in gebruik en bedroeg 0,36 hectare.
Een mud was over het algemeen verdeeld in 4 schepel en in 16 spint. Het herenmud telde echter 6 schepel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Mijn ontdekking van het jaar, sigridquote:
t verwaterd zo wel allemaalquote:Op zondag 25 december 2022 21:28 schreef MTheBassman het volgende:
hierna nog een artiest met modder in de naam.
Altijd weer die kut manipulatie.
ja.quote:Op zondag 25 december 2022 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar zou de lijst echt gemanipuleerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |