Niet in NL nee, toch stonden beide die je noemt hoger in de UK dan Out of Space, dus het hangt er een beetje vanaf op welke manier je er naar kijkt..quote:Op zondag 25 december 2022 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was al helemaal geen hit
Idd kutfilterquote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer, en dan maken ze er een soort kinder-tv van.
Radio 2 is een schijtzender.quote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Ik had hier de doventolk van vanmiddag wel bij willen zienquote:Op zondag 25 december 2022 21:23 schreef Eightyone het volgende:
We hebben hier de Top 2000 van nederland toch?quote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet in NL nee, toch stonden beide die je noemt hoger in de uk danOut of Space, dus het hangt er een beetje vanaf op welke manier je er naar kijkt..
Ik gooi liever dit nummer wegquote:
No goodquote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel bijzonderHeb meer met No Good of Invaders Must Die
filters vind ik misschien wel het meest cringe van tegenwoordig als het op dingen van social media komt.quote:
Jaaaaaaaaa invaders must diequote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel bijzonderHeb meer met No Good of Invaders Must Die
Zo eensquote:Op zondag 25 december 2022 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
filters vind ik misschien wel het meest cringe van tegenwoordig als het op dingen van social media komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |