Jazekerquote:
zo zijn we sneller van de meerderheid van hun meuk af (zou je denken althans)quote:
Beter dan metoo.quote:
Het is maar een moment he? kun je vergetenquote:Op zondag 25 december 2022 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Whitney Houston we’ve got a problem
Bruno mars.quote:Op zondag 25 december 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
1730 Stuck In A Moment You Can't Get Out Of U2![]()
1729 Red Mij Niet Maarten van Roozendaal
1728 Locked Out Of Heaven Bruno Mars![]()
1727 New Light John Mayer![]()
1726 Out Of Space The Prodigy![]()
1725 Dynamite Mud![]()
![]()
1724 Mannish Boy Muddy Waters![]()
![]()
1723 De Soldaat Nick & Simon![]()
1722 Run To The Water Live![]()
1721 One Moment In Time Whitney Houston![]()
1720 When I Come Around Green Day![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1719 Pumped Up Kicks Foster The People![]()
1718 Feeling Good Muse
Inagaddaquote:Op zondag 25 december 2022 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat vinden jullie de meest overbodige albumversie in de Top? Ik Money for Nothing, veel te lang
Dat valt ook wel mee.quote:Op zondag 25 december 2022 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
U2 staan met elk nummer wel ergens in de top 2000
Ik ruik manipulasiequote:Op zondag 25 december 2022 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er komen geen nrs van U2 in de nachtelijke uren
Dat is een vraag waar de wetenschap zich mee bezig zou moeten houden, maar het probleem is dus dat mensen dus dat onderzoek uit moeten voeren en dan krijg je een soort van onderzoeksbias. Dus gaat nog gebeurenquote:Op zondag 25 december 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bruno mars.
Wat is er mis met mensen?
Even mijn baas bellen dat ik deze week 's nachts werk.quote:Op zondag 25 december 2022 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er komen geen nrs van U2 in de nachtelijke uren
Die vind ik echtwel toegevoegde waarde hebben, die van Money for Nothing bijv is alleen herhaling van eerdere zettenquote:
Mss had jet het toch moeten proberen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:06 schreef Zorro het volgende:
Toen ik ooit nog eens nummers probeerde te schrijven kwam ik ook vaak met die teksten die gewoon niet pasten in het refrein. Dat flikkerde ik dan meteen weg.
Zij komen ermee in de Top2000
Waarom vraag ik me af. Bij WK Voetbal zag je ook genoeg op de tribune.quote:
Allemaal infantino’s.quote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me af. Bij WK Voetbal zag je ook genoeg op de tribune.
Er is nog zo’n nummer waar ik de albumversie echt meer van hetzelfde vind, maar ik weet even niet welkequote:Op zondag 25 december 2022 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vind ik echtwel toegevoegde waarde hebben, die van Money for Nothing bijv is alleen herhaling van eerdere zetten
Oppas is duurquote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook gewoon kindermishandeling... Neem dan geen kinderen. Heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Terugduwen is ook zoiets hequote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet toch iets met je baby als het niet meer in je buik zit he?
Je zou het gaan denken jaquote:Op zondag 25 december 2022 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss had jet het toch moeten proberen.
Ze mogen gratis mee, kunnen ze in de statistieken ook de gemmiddelde leeftijd naar beneden krijgen..quote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
A whiter shade of palequote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog zo’n nummer waar ik de albumversie echt meer van hetzelfde vind, maar ik weet even niet welke
Er was een tijd van goede muziek.quote:Op zondag 25 december 2022 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar de wetenschap zich mee bezig zou moeten houden, maar het probleem is dus dat mensen dus dat onderzoek uit moeten voeren en dan krijg je een soort van onderzoeksbias. Dus gaat nog gebeuren
Daar heb je buurmeisjes voor.quote:
Volwassenen zijn dronken aan het natafelen. Kinderen vervelen zich op een iPad.quote:
grapje hoorquote:Op zondag 25 december 2022 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is pas koekje 4 van vandaag.
Je kan hem ook moeilijk in een kluisje stoppen inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet toch iets met je baby als het niet meer in je buik zit he?
En hij had het nog zo gevraagdquote:Op zondag 25 december 2022 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Elk jaar blijft dit liedje toch net in de top 2000 bungelen. Het wordt elk jaar toch weer gered. Heel goed, heel goed!
Dit is kleinkunst.quote:Op zondag 25 december 2022 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik snap echt niks van dit nummer, het zal best.
dan heb ik toch liever Jochem Myer in de lijst staan als het zo moet.quote:
Volgend jaar Wakker Worden erin stemmenquote:Op zondag 25 december 2022 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever Jochem Myer in de lijst staan als het zo moet.
Ze wilden hem nog redden, maar ja...quote:Op zondag 25 december 2022 21:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was, hooguit...
Is alweer een tijdje dood
Ik neig zelfs bankzitters te zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever Jochem Myer in de lijst staan als het zo moet.
Dit nummer had hij mee mogen nemen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was, hooguit...
Is alweer een tijdje dood
Een lekkere Bruine Mars.quote:
Oh zijn het van die koekjes?quote:Op zondag 25 december 2022 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie straks denken: goh wat is ze stil? Dan ben ik straks aan het spacen
Het is niet veel beter nee, zeker deze van hemquote:Op zondag 25 december 2022 21:14 schreef Evenstar het volgende:
Ben je blij dat Maarten ophoudt krijgt je dit.
Die heb jij ook gehad. Dus kijk maar uit.quote:
Ik voelde me al wat licht in mijn hoofdquote:Op zondag 25 december 2022 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb jij ook gehad. Dus kijk maar uit.
Bruno?quote:Op zondag 25 december 2022 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik zal dan maar de eerste zijn (en wellicht de enige) die hier toegeeft dit een lekker nummer te vinden.
Nee hoor.. deed het al eerderquote:Op zondag 25 december 2022 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik zal dan maar de eerste zijn (en wellicht de enige) die hier toegeeft dit een lekker nummer te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |