A whiter shade of palequote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog zo’n nummer waar ik de albumversie echt meer van hetzelfde vind, maar ik weet even niet welke
Er was een tijd van goede muziek.quote:Op zondag 25 december 2022 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar de wetenschap zich mee bezig zou moeten houden, maar het probleem is dus dat mensen dus dat onderzoek uit moeten voeren en dan krijg je een soort van onderzoeksbias. Dus gaat nog gebeuren
Daar heb je buurmeisjes voor.quote:
Volwassenen zijn dronken aan het natafelen. Kinderen vervelen zich op een iPad.quote:
grapje hoorquote:Op zondag 25 december 2022 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is pas koekje 4 van vandaag.
Je kan hem ook moeilijk in een kluisje stoppen inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2022 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet toch iets met je baby als het niet meer in je buik zit he?
En hij had het nog zo gevraagdquote:Op zondag 25 december 2022 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Elk jaar blijft dit liedje toch net in de top 2000 bungelen. Het wordt elk jaar toch weer gered. Heel goed, heel goed!
Dit is kleinkunst.quote:Op zondag 25 december 2022 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik snap echt niks van dit nummer, het zal best.
dan heb ik toch liever Jochem Myer in de lijst staan als het zo moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |