Die gaan lekker lang mee.quote:Op zondag 25 december 2022 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal nog eens een TT verzinnen
Recyclen is niks mis mee.quote:Op zondag 25 december 2022 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal nog eens een TT verzinnen
Goedemorgen, een dutje klinkt dan wel als een goed idee voor jou. Welk boek heb je uitgelezen?quote:Op maandag 26 december 2022 07:58 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.
Gisteravond een glas wijn te veel gedronken. Het helpt ook niet dat ik om 3 uur wakker werd en een boek uit heb gelezen.Straks nog maar een dutje doen, denk ik.
Wow!quote:Op maandag 26 december 2022 10:20 schreef Patapon het volgende:
Ik heb dacht ik weleens verteld dat mijn schoonmoeder een hobbywinkel had.
Vlak voor sinterklaas zei ze dat ze nog wat strengen dmc perle 5 had liggen en dat ik die wel mocht hebben.
We waren gister bij haar en toen bleek dat de paar strengen een volle bak waren!Ik zal straks wat foto's maken.
Denk ik ook....en dan zei ze nog sorry dat ik geen kerstcadeau heb.quote:Op maandag 26 december 2022 10:33 schreef Sumppi het volgende:
Dat zijn er denk ik wel veel meer dan 100. Als ik die eerste laag zo tel..
Ik zet hen op mijn to read lijstquote:Op maandag 26 december 2022 10:10 schreef Sumppi het volgende:
Jammer van de afsluiter van de vakantie.
Vannacht heb ik ‘Klara and the Sun’ uitgelezen. Het verhaal doet me denken aan de serie ‘Black Mirror’.
Vanmorgen keek ik Heel Holland Bakt terug en ik was al halverwege. Komt kleuter beneden: 'oh, kijk je dat, dat vind ik ook wel leuk. Ik moet alleen even naar de wc.' En vervolgens drukt ze hem op pauze en loopt ze weg.Dus ik denk: dan doe ik wel even de was boven. Kom ik beneden zit ze de aflevering te kijken.
![]()
Wow dat is veel!quote:Op maandag 26 december 2022 10:28 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk 100 strengen?? Misschien wel meer...
Vanmiddag ga ik ze op kleur sorteren. En dan ga ik er denk ik Pokemon van haken.
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Ik dacht dat de zin zou eindigen met 'keer'.
Ik verwachtte ook keer, maar gelukkig viel het meequote:Op dinsdag 27 december 2022 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Maar nee het viel mee.
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen nog swifferen en afwassen en dan zijn alle huishoudelijke klussen voor vandaag gedaan
Ben wel gesloopt na deze nacht... jemig...
Ik ga zo even op de bank liggen. Het huishouden heeft geen haast. Zowel de vaat als het swifferen is zo gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Vanmiddag een dutje doen?
Van mega garen en naald voor de kattenmand naar pietepeuterig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:19 schreef Patapon het volgende:
Gister met het perle garen een balletje gehaakt met haaknaald 2. Een beetje gepriegel maar nog zonder loep te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze houdt van extremenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Van mega garen en naald voor de kattenmand naar pietepeuterig.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze houdt van extremenvoordeel van dit garen is dat ze straks amigurumi van kattenharen kan maken
Heerlijk toch! Het is ook heerlijk zacht weer, groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 30 december 2022 10:13 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Ik ging om acht uur een rondje met de hond. Dat werd een wandeling van twee uur.![]()
Zo nog wat boodschappen doen voor O&N. Ik vind het wel mooi dat na een week vakantie we Kerst en O&N hebben gehad en dat we daarna nog een week vrij hebben.
Hoe gaat het met de hond en het vuurwerk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:13 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Ik ging om acht uur een rondje met de hond. Dat werd een wandeling van twee uur.![]()
Zo nog wat boodschappen doen voor O&N. Ik vind het wel mooi dat na een week vakantie we Kerst en O&N hebben gehad en dat we daarna nog een week vrij hebben.
Dat begrijp ik! Zelf ben ik zes januari jarig, best een rotdatum, maar ach, dan heb ik alle onrust voor het jaar ook wel gehadquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:03 schreef Sumppi het volgende:
Snap ik. Ik ben ook wel weer blij als het de maandag na de vakantie is. Al is die week zoon jarig en dat betekent dat we veel bezoek krijgen dat weekend, er een kinderfeestje wordt gevierd, enz.Daarna is het tot half maart rustig.
Middelste dochter is een nummer van Coldplay aan het oefenen. In maart mag ze optreden in een buurthuis.![]()
En zoon is begonnen met gitaarles. Hij was net superblij dat hij z’n eerste hele liedje heeft gespeeld. Erg gezellig dat ze beneden oefenen met de instrumenten en ik ben stiekem blij dat ze niet hebben gekozen voor blokfluit of viool.![]()
Ik zorg dat mijn duimen voor het slapen gaan krom staan van het duimenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hoe gaat het met de hond en het vuurwerk?
Door alle vakantieweken die we al achter de erg hebben kijk ik nu ook wel uit naar normale dagen
Maar morgen eerst nog naar de Eftelingduimen jullie dat het in de avond ik ieder geval wat droger is?
Sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:01 schreef Sumppi het volgende:
De Efteling 's avonds.Jammer dat het niet sneeuwt. Hopelijk is het in ieder geval droog.
CotS, 6 januari is ook wel dicht op alle feestdagen. Wel een goed plan om het te houden bij het op de thee komen.![]()
Ik heb nooit iets met muziek gedaan, maar ik vind het fijn om te luisteren.
Die hoop ik de komende weken ook te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo even Bodies Bodies Bodies gekeken. Echt een zeer vermakelijke film
Fijn dat ie zich er niets van aantrektquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef Sumppi het volgende:
Nee, nog niet. Dat wil ik volgende week doen.![]()
Hier wordt er nu ook vuurwerk afgestoken, maar de hond ligt lekker lui naast me en trekt zich er nog niks van aan. Vorig jaar ging het prima, dus ik hoop dat dat zo blijft.
Ze kijken hier wel afentoe even op als ze een knal horen. En morgen rond middernacht zullen ze niet blij onder het bed zitten. Maar verder valt het gelukkig meequote:Op vrijdag 30 december 2022 19:18 schreef Sumppi het volgende:
En bij alle poezen en katten van de users hier? Trekken die het vuurwerk?
Onze poes zat altijd voor het raam te kijken.
Ja en zijn nu ook steeds meer onderzoeken naar wilde dieren dat ze er totaal van slag van raken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
Gelukkig valt het mee. Ik weet van best wat dieren dat ze doodsbang zijn, ontlasting laten lopen, enz. Zo sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal welquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:05 schreef Sumppi het volgende:
Doen ze dan vanavond ook een vuurwerkshow bij de vijver? Dat zou me zo gaaf lijken.
Hoe was het?quote:Op zondag 1 januari 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgenwe liggen nog met de katten op bed.
Ja weer erg leukquote:Op zondag 1 januari 2023 12:56 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hoe was het?
Wij zitten nu bij Avatar.
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Zelf ben ik dan helemaal onder de indruk van de omgeving en alles dat ik het verhaal niet zo belangrijk meer vind.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:22 schreef Sumppi het volgende:
Zoon vond het helemaal leuk. Mooie beelden, maar het verhaal vond ik wel tegenvallen. Veel uitgekauwde uitspraken/ wijsheden. En wat een lange zit. Maargoed, M. vond het tof en daarom ging ik ook.
Wow dat is flink inderdaad. Wij hebben een abonnement en parkeren is daar sowieso gratis. Brillen hebben we al jaren en eten/drinken doen we niet tijdens de film. Dan is het nog wel te doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:36 schreef Sumppi het volgende:
En nu ik toch bezig ben: wat is de bios duur geworden.![]()
Het was 5 euro voor een kleine popcorn, drankje net onder de 5, kaartje was ruim 15 euro, parkeren 7,50 euro..moest weer twee nieuwe brillen kopen.. het tikt aardig aan.
Echt niet meer iets om regelmatig te doen.
Hier nog iemand onder een steen hoor!quote:Op zondag 1 januari 2023 17:58 schreef Sumppi het volgende:
Niemand schrikt hier meer van, natuurlijk. Alleen ik, nu ik onder m'n steen uit ben gekomen.
Dat had ik met de eerste film heel sterk.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Zelf ben ik dan helemaal onder de indruk van de omgeving en alles dat ik het verhaal niet zo belangrijk meer vind.
[..]
Wow dat is flink inderdaad. Wij hebben een abonnement en parkeren is daar sowieso gratis. Brillen hebben we al jaren en eten/drinken doen we niet tijdens de film. Dan is het nog wel te doen.
Maar we moeten wel echt vaker gaan, anders is het zonde van het abonnement.
Morgen maar meteen gereserveerd voor The Menu.
quote:Op zondag 1 januari 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog iemand onder een steen hoor!
Nee hoor. Het was al duur, maar is nu nog veel duurder geworden. Wij hebben een grote TV en huren meestal een nieuwe film op Pathé thuis.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:58 schreef Sumppi het volgende:
Niemand schrikt hier meer van, natuurlijk. Alleen ik, nu ik onder m'n steen uit ben gekomen.
Ja snap ik, egocentrisch om daar niet aan te denken van mij... sorryquote:Op zondag 1 januari 2023 19:06 schreef Donna het volgende:
Het is qua vrije dagen jammer, maar qua 'alles is weer normaal' wel heel fijn dat nieuwjaarsdag een zondag is en morgen weer een soort van gewone maandag.
Nee ik bedoel juist dat ik het met je eens ben!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik, egocentrisch om daar niet aan te denken van mij... sorry
Wel een mooie dag om te starten in mijn planner...
Oh sorry!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist dat ik het met je eens ben!
Gewoon weer normaal en weer rust.![]()
![]()
![]()
Beter dan dat je geen idee hebt of het nou dinsdag of vrijdag is.
Ik heb een roze achtige Mascha planner.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welke heb jij?
Ik heb van vrienden vast de Blauwe Mascha planner voor mijn verjaardag gekregen
Hij is geweldig he! Echt de ideale planner. Agenda en neurotische daglijstjes in een en stickersquote:Op zondag 1 januari 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb een roze achtige Mascha planner.
Jaaa ben er blij mee. Ik volg op Insta ook iemand die stickers maakt voor de planners. Maar ga ze nog niet kopen.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is geweldig he! Echt de ideale planner. Agenda en neurotische daglijstjes in een en stickers
Hahahaha ik heb heul veel stickers al. Dus koop ook niet bij. Ga hem morgen denk ik wel een beetje aankleden met stickers, want ik ben eenmaal een grote kleuterquote:Op zondag 1 januari 2023 19:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa ben er blij mee. Ik volg op Insta ook iemand die stickers maakt voor de planners. Maar ga ze nog niet kopen.
En ik heb ook al mini stempels van Studio Liefhebberen, die zijn ook zo leuk.
Dat is oneindig jong, dan mag het nogquote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Nou dat vind ik ook leuk en ik word volgende maand 33.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat zou jammer zijn! Succes ermee...quote:Op zondag 1 januari 2023 19:40 schreef Donna het volgende:
Jaa het is ideaal. Mooie planner. Ben benieuwd of ik het plannen volhoud.
Voel me dan wel beter, maarja soms komt de slob erin.
Ophouden met sorry zeggen, beter probeer je dat te leren haha. Enthousiasme is toch leuk?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik zo spat van enthousiasme over een boekjeIk moet echt leren mezelf te temperen
Touché, ik doe mijn best. Het is een tijd mijn doel al, maar het lukt niet echt.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ophouden met sorry zeggen, beter probeer je dat te leren haha. Enthousiasme is toch leuk?
Jaaa, ze heeft super leuke stempels. Beetje bevooroordeeld want het is ver familie, maar ik gebruik ze ook echt!quote:Op maandag 2 januari 2023 09:49 schreef Sumppi het volgende:
Een paar dagen geleden las ik ergens dat sommige mensen in gevallen ‘sorry’ zeggen waar ze ook ‘pardon’ kunnen gebruiken. Dat doe ik ook en daar ben ik nu op aan het letten. Vooral handig in de supermarkt.
Leuke webshop met stempels, Donna. Ik vind de stempels van bolletjes wol zo leuk.![]()
Helemaal niets mis mee, maar past niet bij mij(n vocabulaire).quote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is er mis met pardonIk gebruik dat woord heel erg vaak
Ik zeg meestal sorry, pardon gebruik ik ook welquote:Op maandag 2 januari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Zou dat ook misschien een verschil zijn tussen noord en zuid Nederland?
Sorry, doet me ook meer aan België denken namelijk.
Oef ja... welke film?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef Sarabi het volgende:
waarom leek het mij slim om pas om 21.30 naar de film te gaan
Ik wel hoor. 19:15. 20:00. 20:30.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, voor niet-kinderfilms toch normaal? Kan me geen vroegere biosfilm herinneren, wel later
Hij was geniaalquote:Op maandag 2 januari 2023 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even gegoogled. Die wil ik ook zin! Mag ik in je jaszak mee?
Hier is het vaak twee voorstellingen per zaal per avond, dus inderdaad de eerste zo rond 19.15/19.30 en dan zo rond 22.00 de tweede ronde, afhankelijk van de filmlengte natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wel hoor. 19:15. 20:00. 20:30.
Maar de bios zit in een dorp. Late films zijn hier juist weer amper.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Mijn kerstnagels zijn weer erg. Tijd voor iets minder hysterisch
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Mijn kerstnagels zijn weer erg. Tijd voor iets minder hysterisch
[ afbeelding ]
Rustig aan als je je niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een beetje gefaald, luier dan verwacht (ongesteld, veel pijn en geen energie). Maar morgen geen we hard aan de slag. Lekker tekenen, beetje schoonmaken, handwerken... komt helemaal goed
Ik ehb zoveel leuke plannen, alleen mijn lijf moet wel eventjes meewerken en mijn hoofd is chaos, dus tja... we zien welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rustig aan als je je niet lekker voelt.
Hier begint die pijn ook weer op te komen![]()
Net Del Toros Pinocchio gekeken op Netflix, erg mooi gemaakt en ook het verhaal is anders dan normaal.
Jammer dat iedereen vrij is vandaagquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Vannacht een dramatisch slechte nacht gehad. Ik hoop dat het me nu weer lukt om een ritme op te pakken. Elf uur naar bed en geen minuut later. Hopelijk lukt het me dan om 's nachts te slapen en overdag wakker te zijn. Toevallig zijn allebei de hulpverleners vrij vandaag, dus ik krijg morgen advies.
Ja... ik had maandag gebeld, en dinsdag dacht ik zien nog even een nachtje aan en vergeten dat de een op woensdag vrij is en de ander een weekje vakantie heeft. Wilde echt op tijd zijn met hulp inschakelen... naja... morgen komt er weer eentje op huisbezoekquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen vrij is vandaagHopelijk lukt het om te slapen!
'k Ben een keer daar geweest, vet mooi gebied! Veel plezierquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie geboektover een paar weken naar zuid-Limburg
![]()
Was uiteindelijk goedkoper dan ik dacht dus dat is ook mooi meegenomen.
Zuid-Limburg is zo leuk! En fijn dat het bedrag meeviel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:52 schreef Sarabi het volgende:
![]()
quote:
Hopelijk lukt het slapen straks gewoon.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik had maandag gebeld, en dinsdag dacht ik zien nog even een nachtje aan en vergeten dat de een op woensdag vrij is en de ander een weekje vakantie heeft. Wilde echt op tijd zijn met hulp inschakelen... naja... morgen komt er weer eentje op huisbezoek
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
'k Ben een keer daar geweest, vet mooi gebied! Veel plezier
Thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:14 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zuid-Limburg is zo leuk! En fijn dat het bedrag meeviel.
[..]
Ik heb het wel eerder aangeboden hier, maar het is hier vrij rustig en er was niemand nodig. En bij de 2022 verkiezingen kreeg ik een nominatie als mod materiaal en dat vond ik erg leuk om te horen. Dus ja, misschien in de toekomst.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:14 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zuid-Limburg is zo leuk! En fijn dat het bedrag meeviel.
[..]![]()
Las je topic en vroeg me af of je aan het overwegen was mod te worden.
Wat een gezelligheid, geniet er vanquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik videobellen met een vriendin en tekenen
Sorry, zin in morgen. Dus vanavond extra streng voor mezelf met ritme. Geen koffie na 15.00 En om 21.30 alle schermen uit.... ik kan het
Hier is nog niet eens werk voor 1 mod zo lief zijn jullie allemaal.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het wel eerder aangeboden hier, maar het is hier vrij rustig en er was niemand nodig. En bij de 2022 verkiezingen kreeg ik een nominatie als mod materiaal en dat vond ik erg leuk om te horen. Dus ja, misschien in de toekomst.
Mooie omgeving, geniet ervan. Hopelijk een beetje redelijk weer.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:52 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Voordeel van niets opzetten was dat ik ook niets hoefde op te ruimenquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag de kerstspullen maar eens opruimen
Lekker he een goede nachtrustquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk weer eens een nacht geslapen. Nu rustig wakker worden. Vandaag een drukke dag tot mijn dutje. Eerst videobellen, dan hulpverlener, vanavond workshop... Tussendoor wat huishouden. Het huis moet netjes zijn want morgen ben ik jarig en komt mijn moeder op visite. Dus tja
Thanks! Stiekem hoop ik op sneeuw.quote:Op donderdag 5 januari 2023 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie omgeving, geniet ervan. Hopelijk een beetje redelijk weer.
Dat is ook mooi een dik pak sneeuw en dan het zonnetje er bij.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Stiekem hoop ik op sneeuw.
Ik heb een kleine boom die ik zo in een shopper kan zettenquote:Op donderdag 5 januari 2023 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van niets opzetten was dat ik ook niets hoefde op te ruimen
Alvast een fijne dag voor morgen!quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk weer eens een nacht geslapen. Nu rustig wakker worden. Vandaag een drukke dag tot mijn dutje. Eerst videobellen, dan hulpverlener, vanavond workshop... Tussendoor wat huishouden. Het huis moet netjes zijn want morgen ben ik jarig en komt mijn moeder op visite. Dus tja
Leuk, wie weet!quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het wel eerder aangeboden hier, maar het is hier vrij rustig en er was niemand nodig. En bij de 2022 verkiezingen kreeg ik een nominatie als mod materiaal en dat vond ik erg leuk om te horen. Dus ja, misschien in de toekomst.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb een kleine boom die ik zo in een shopper kan zettendus ook niet veel werk.
Jeeeeej dank je welquote:Op vrijdag 6 januari 2023 05:58 schreef Sumppi het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
Dank je wel meid!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd lieve Child.![]()
Hopelijk heb je een hele fijne dag vandaag en wordt je lekker verwend
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 04:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig
Straks komt mijn moeder. Nu even koffie drinken. Haken... Alleen maar leuke dingen doen vandaag. Oké en een beetje schoonmaken, maar dat is niet erg. En komende nacht een slaappil...
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:53 schreef Donna het volgende:
Ik kwam op Etsy super leuke stempels tegen voor m'n planner. Maar ze zijn kleiner dan die ik normaal gebruik en nu wil ik alle stempels nieuw.![]()
![]()
Dat is een geweldige foto.quote:
Was het erg koud?quote:
bbrrrrquote:
Je mocht maar tot een bepaald punt want sterke stroom.quote:
Gelukkig niet helemaal. Maar vind het wel top dat je het gedaan hebtquote:Op zondag 8 januari 2023 13:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Je mocht maar tot een bepaald punt want sterke stroom.
Ik zat er tot mijn knietjes in.
Ah die ken ik niet. Klinkt goed! Is het ook leuk met 2 personen?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:44 schreef Sumppi het volgende:
Heel weekend vrienden te logeren gehad. Erg gelachen en het elke avond veel te laat gemaakt. @:Sarabi we hebben een heel leuk spel gespeeld: Dungeon Mayhem. Super simpel, korte potjes en leuker dan ik dacht. Ze hebben het spel achter gelaten, omdat zoon het ook zo leuk vindt en hij bijna jarig is.![]()
Nu alle kerstspullen opruimen met m’n zoon en kleuter. En beddengoed wassen, enz. Gek genoeg ook heel veel zin in om dat te doen.
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal. Maar vind het wel top dat je het gedaan hebt
Ja dat zeker, het vriest normaal rond deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]blijkbaar warmste temperatuur voor een nieuwjaarsduik ooit.
Ah, dank voor het noemen. Railroad Ink kende ik nog niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet. Klinkt goed! Is het ook leuk met 2 personen?
Wij spelen sindskort Railroad Ink, ook erg leuk.
En ik heb El Dorado met kerst gekregen, maar nog geen tijd gehad om uit te zoeken hoe het werkt
Lief da tje vraagt Sumppiquote:
Nee, maar daar hadden ze het verder niet over. Alleen als je het vraagt geven ze aan dat ze liever thuis blijven.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd fijn
[..]
Hadden de kinderen weer zin om naar school te gaan?
Juist leuk om eens andere dingen te lezenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:13 schreef Sumppi het volgende:
Maarja, dat is misschien meer een post voor OUD.
Ondertussen ben ik een trui aan het breien. Dat wil ik al jaren, maar ik vind het zo’n gedoe dat het goed moet passen. Als dat mis gaat vind ik het zo zonde van de hoeveelheid werk. Maar dit jaar gaat het er dan toch van komen.
Jullie nog voornemens op creatief gebied voor dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ie nu iig weer thuis is. Wel nog een lange weg te gaan....sterkte voor jullie allebei.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief da tje vraagt Sumppi
Het gaat redelijk 28 december is zijn stoma verwijderd.
31 dec mocht hij weer naar huis, wellis waar met heel veel pijn.
ZIjn darmen moeten weer goed gaan liggen en weer aan het werk gaan.
Dat is gepaard gegaan met echt heel veel buikpijn was sneu om te zien.
Maar zo langzamerhand wordt het minder en gaan de darmen hun werk doen.
Hij mag 6 weken lang niets doen nog niet eens koken
4 weken lang bestaat het risico op lekken, maar daar gaan we niet vanuit.
Dus al met al gaat het de goede kant op, al zit hij meer op de wc dan in de kamer momenteel
Nee joh alles.mag hier toch. Tis een SC.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:13 schreef Sumppi het volgende:
Maarja, dat is misschien meer een post voor OUD.
Ondertussen ben ik een trui aan het breien. Dat wil ik al jaren, maar ik vind het zo’n gedoe dat het goed moet passen. Als dat mis gaat vind ik het zo zonde van de hoeveelheid werk. Maar dit jaar gaat het er dan toch van komen.
Jullie nog voornemens op creatief gebied voor dit jaar?
Ik weet welk blikje je bedoelt, die is zo schattig!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Goede voornemens heb ik niet écht op CRE-gebied, hoogstens een "niet alleen dingen starten".En ik zag een té cute blikje met miniatuur Parijs erin, dus die ga ik maken voor een vriendin van me, die vindt het mini-gebeuren prachtig, maar ze heeft er zelf geen geduld voor én ze is dol op Parijs.
Echt he!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet welk blikje je bedoelt, die is zo schattig!
Supercute.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze voor mijn verjaardag gekregen
https://buildiy.nl/products/mini-kamer-bundel
Oja dat valt dan wel meequote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Momenteel heb ik niet zo heel veel actieve creatieve hobby's, dus iets nieuws "mocht" weer.En voordeel aan deze dingen vind ik dat eigenlijk alles wel in zo'n setje zit, dingen als mesjes, scharen en tangetjes had ik nog liggen, zelfde als een snijmat (die komen sowieso wel van pas), dus je zit niet met een berg aan materialen verder.
Voorlopig in ieder geval, ik zie ook versies langskomen van mensen die hun eigen draai aan de miniaturen geven met verf en behang enzo, da's voor mij nog een stap te ver.
Ahhhh. Dat ziet er echt heel erg leuk uit. Vind het sowieso heel leuk die modelbouw dingetjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he!
Deze dus, voor degene die nog nieuwsgierig zijn: https://buildiy.nl/products/parijstrommel
Wat zijn je LIT voornemens dan?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh alles.mag hier toch. Tis een SC.![]()
CRE voornemens. Uhm, weer eens iets afmaken? Ik begin altijd aan van alles, maar afmaken? Vreselijk.
Ben wel boeken gaan lezen. Had wel LIT voornemens haha.
Nou ik wilde minimaal 12 boeken lezen dit jaar, maar ben al bezig met boek 7. Dus ik heb het naar 20 gezet. Maar vooral gewoon meer lezen en mijn tijd bewust besteden. In plaats van idd te scrollen op m'n telefoon.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat zijn je LIT voornemens dan?![]()
Hier probeer ik om in elk geval elke dag wat te lezen in een boek, in plaats van te scrollen op sites. En ik kan beter ook geen boeken meer kopen. Tuurlijk
Leuk dat jullie ook voor vriendinnen/ anderen dingen maken. Dat zijn de mooiste cadeautjes om te krijgen, vind ik.
Wow dat is meer dan 1 boek per 2 dagenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou ik wilde minimaal 12 boeken lezen dit jaar, maar ben al bezig met boek 7. Dus ik heb het naar 20 gezet. Maar vooral gewoon meer lezen en mijn tijd bewust besteden. In plaats van idd te scrollen op m'n telefoon.
Een boek per week lezen en twee boeken per week luisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat zijn je LIT voornemens dan?![]()
Hier probeer ik om in elk geval elke dag wat te lezen in een boek, in plaats van te scrollen op sites. En ik kan beter ook geen boeken meer kopen. Tuurlijk
Leuk dat jullie ook voor vriendinnen/ anderen dingen maken. Dat zijn de mooiste cadeautjes om te krijgen, vind ik.
Goed beginquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin van m’n goede voornemen.
Ja de tijd dat er wat onkruid dood ging in de winter is ook al een tijdje voorbij. En verder alles al weer in knoop.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Nee, die regen en de warmte vind ik ook vervelend. Alles groeit ook gewoon nog door in de tuin en we hebben muggen.
Ja ik lees wel snel en ook niet echt ingewikkelde boeken hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow dat is meer dan 1 boek per 2 dagen![]()
Ik ben altijd wel een paar weken bezig met een boek.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Nee, die regen en de warmte vind ik ook vervelend. Alles groeit ook gewoon nog door in de tuin en we hebben muggen.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:58 schreef Sumppi het volgende:
Man is met de hond naar de training schapendrijven.Ik denk dat de hond er shoarma van maakt, maar we zullen zien.
Hier vandaag geen regen gehad, ben wel blij met de temperaturen, scheelt een hoop in de stookkostenquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ben ik de enige die helemaal klaar is met dit weer? Veelste warm voor de winter en alleen maar regen
quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:56 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Snoepjes kan hij wel weerstaan, maarja, die rennen niet weg.
Ja dat is wel positief aan deze temperaturenquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vandaag geen regen gehad, ben wel blij met de temperaturen, scheelt een hoop in de stookkosten
Ja daar zijn we echt een beetje mee gered. Moet er niet aan denken wat we verbruikt zouden hebben als het hard vrooor. Maar dat gaan we ook nog wel krijgen hoor denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is wel positief aan deze temperaturen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voor mij was het een ideale temperatuur. Ik ben niet eens ziek van de Nieuwjaarsduik hihi.
Maar die regen hé
Ik denk meer een stukje aanstellerites want nog geen twee uur later kon hij er al weer op lopen en staanquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dan waarschijnlijk hard gekneusd.
Knuffel
De schapen leven nog.quote:
Ik heb even gemist wat je moeder heeft, maar gelukkig komt het goed.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren eindelijk goed nieuws in het zkh voor mijn moeder. Met drie operaties en medicatie komt alles in orde. Dus even nog veel heen en weer gedoe, maar goed, dat maakt voor mij niet uit.
En OMG... ik heb de complete Ohuhu alcohol markerset gekregen als bedankt
De werkweek misschien, maar na zondag is de week pas echt weer voorbij. En daar kijk ik ook echt naar uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 05:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️ het weekend al in zicht. Nog een dag en de week is alweer voorbij.
HIep hiep hiep hoeraaaaaaa, van harte gefeliciteerd Sumppiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
De werkweek misschien, maar na zondag is de week pas echt weer voorbij. En daar kijk ik ook echt naar uit.Zondag een feestje hier en er komen veel mensen.
Vandaag is m’n oudste jarig.
O jee richting de puberteitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:06 schreef Sumppi het volgende:
Hij is 11 geworden.![]()
Ik heb een jongen van 11, een meisje van 9 en een meisje van 5.
Dank voor de felicitaties.
Leuke leeftijdenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:06 schreef Sumppi het volgende:
Hij is 11 geworden.![]()
Ik heb een jongen van 11, een meisje van 9 en een meisje van 5.
Dank voor de felicitaties.
Dat is zeker te merken.quote:
Ja meestal ontkom je daar niet aan, hopelijk wordt hij een niet al te moeilijk puber.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 06:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is zeker te merken.
Ook op een leuke manier: goede gesprekken, zelfde soort humor, appen met elkaar, samen series kijken, enz.
Leuke mensjes, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag komen mensjes op bezoek
Dat begint al beter te klinkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Leuke mensjes, zo te zien.
Morgen komen er hier 15 tot 20 mensen op bezoek. Dit is de eerste keer dat ik niet helemaal over de zeik ben voor een verjaardag.Zo niet vergeten de taart op te halen en nog even dweilen en dan vind ik het wel best. Daarvoor heb ik tig helpende gedachten ingezet vandaag, zoals: ‘het loopt wel los’, ‘als ze dit niet lusten hebben ze pech’, ‘dit is wel netjes genoeg’, ‘de hond hoort gewoon bij ons en brengt ons veel plezier’, ‘het komt heus in orde’, ‘iedereen kwam graag, dus dat betekent vast dat dat echt zo is’, enz.
![]()
In plaats van dat ik tig verschillende soorten drankjes en hapjes haal, zodat er voor iedereen zeker wat bij zit, ik een week stress over alles wat nog schoon moet, me druk maak over dat we een hond hebben, enz. Eigenlijk dat ik me altijd druk maak over wat andere mensen ergens van vinden.![]()
En toen viel vandaag het kwartje dat er mensen zijn die een feestje vieren en daar plezier aan beleven. Dat dat ook een mogelijkheid is.
Welke films heb je gekeken?quote:Op zondag 15 januari 2023 08:12 schreef Donna het volgende:
Gisterenavond 2 films gekeken, laat naar bed. Word ik om 5 uur wakker van een irritant geluid, buiten denk ik ofzo, oorzaak nog niet gevonden, dus toen was ik alweer wakker.
Kon niet meer slapen dus zit nu alleen beneden met een double chocolate mocha met slagroom.
Knives Out en Glass Onion (a knives out mystery). Vooral de eerste vond ik erg leuk.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke films heb je gekeken?
Wij hebben gisteren Wie is de Mol bij vrienden gekeken. Vandaag een dagje niets.
Die zijn leukquote:Op zondag 15 januari 2023 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Knives Out en Glass Onion (a knives out mystery). Vooral de eerste vond ik erg leuk.
Jaaa heel erg leuk!quote:Op zondag 15 januari 2023 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn leukDeel 1 is wel beter maar ik hou sowieso van dit soort films.
Wat ontzettend leuk Child, Geniet er van en hou ons op de hoogtequote:Op zondag 15 januari 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een crosspost
Ik heb komende week misschien ook een date, 99% zeker
We lopen al tijden enorm veel te chatten en hij weet zelfs hoe ik eruit zie en dat vindt hij prima, echt weird dat hij me zo leuk vindt. Ben ik wel erg blij mee, want ik vind hem erg aantrekkelijk overkomen
En ja, we hebben op een openbare plek afgesproken, gewoon samen een hapje eten en kijken of het klikt...
`lekker niets doen is ook wel eens lekkerquote:Op zondag 15 januari 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand gesloopt door vrienden, ben echt kapot moe. Vandaag zelfs niet eens knutselen denk ik
Ik kijk eigenlijk zelden film meer seriesquote:Op zondag 15 januari 2023 11:08 schreef Sarabi het volgende:
Dan toch maar nog even reclame voor mijn man maken![]()
Hij heeft een filmsite waar je alleen vandaag nog kan stemmen op film van het jaar:
http://filmcentrum.nl/nieuws/4698/kies-de-beste-films-van-2022/
Ookal heb je misschien maar 3 of 5 films gezien, hij vindt het altijd erg leuk als mensen een lijstje achter laten.
Oh wat leuk voor je collega!quote:Op zondag 15 januari 2023 15:23 schreef Donna het volgende:
Leuk CotS. Mijn collega heeft ook sinds kort een vriendin. Hij is bijna 40 en zij ook, beide een eerste relatie. Zo leuk!
Ennuhm, nadat je mij mailde destijds heb ik je opgezocht, maar je moet jezelf niet zo naar beneden halen hoor. Toch niks mis mee?
Ja doe ik!quote:Op zondag 15 januari 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk Child, Geniet er van en hou ons op de hoogte
Heel leuk CotS! Ik duim voor droog weer en een geslaagde date.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een crosspost
Ik heb komende week misschien ook een date, 99% zeker
We lopen al tijden enorm veel te chatten en hij weet zelfs hoe ik eruit zie en dat vindt hij prima, echt weird dat hij me zo leuk vindt. Ben ik wel erg blij mee, want ik vind hem erg aantrekkelijk overkomen
En ja, we hebben op een openbare plek afgesproken, gewoon samen een hapje eten en kijken of het klikt...
Fijn dat het huis nu weer voor jullie alleen isquote:Op maandag 16 januari 2023 10:10 schreef Sumppi het volgende:
Bezoek was eigenlijk heel gezellig, maar wel een vol huis zeg. Ooit hoop ik dat ik het alleen maar leuk vind dat er mensen langs komen en dat al die onzekerheden en de stress niet meer zo aanwezig zijn.![]()
M’n zus/ nicht (ik ben haar pleegzusje en tante) stelde voor om vaker af te spreken en dat vind ik heel erg leuk. Ze woont in Groningen en daar kom ik ook graag. Vroeger konden we niet zo heel veel met elkaar, maar sinds een aantal jaar hebben we het heel leuk samen.
Nu Heel Holland Bakt terug kijken en een enorme berg schone kleding vouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |