Van mij krijg je een pluimquote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Ik ga hier mogelijk voor gestenigd worden, maar ik vind deze echt een stuk beter dan de zeikversie van Gary Jules
Zucht. *bukt en pakt steen*quote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Ik ga hier mogelijk voor gestenigd worden, maar ik vind deze echt een stuk beter dan de zeikversie van Gary Jules
Dan zullen ze eerst langs mij moetenquote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Had ie zich maar aan de titel gehoudenquote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef Wertha het volgende:
Op tijd present voor Silence (Tiësto Mix)
Opzij opzij opzijquote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst langs mij moeten
Vind ik ook hoor, lijkt mij ook geen unpopular opinion.quote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Ja daar zet ik hem wel ff harder voor.quote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef Wertha het volgende:
Op tijd present voor Silence (Tiësto Mix)
Die versie van SOS van Disturbed vind ik zo schreeuwerigquote:Op zondag 25 december 2022 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vs Gary Jules staat tot S&G vs Disturbed.
Nou, bijna dan
Ik had ook meer haat verwachtquote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, lijkt mij ook geen unpopular opinion.
Geen zorgen, ik kan niet mikken.quote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef ok01 het volgende:
Fijn dat er mensen het met mij eens zijn![]()
Zeg ik terwijl ik weg ren voor de stenen
Sushi vooral. Budokan he.quote:
Snap ik, en bij jeugdsentiment kan geen smaak tegenopquote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik kan niet mikken.
En, je hebt eigenlijk wel een punt zeg maar. Maar Gary Jules is jeugdsentiment dingetje.
Japan als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 25 december 2022 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Live opgenomen tijdens concert ergens in Azië ofzo toch?
Ga je mond spoelen met zeepquote:Op zondag 25 december 2022 12:39 schreef Bargehassus het volgende:
Heel leuk, heel leuk, maar T2000?..... Hmmmmm.... Ik twijfel.....
Oh jawel hoor. Zo weten wij dat jij een ACDC coverband hebt opgericht en als een echte Angus over het podium stuitertquote:Op zondag 25 december 2022 12:39 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk nummer ook om zelf te spelen
Zeg ik gewoon zo even tussendoor ook al interesseert niemand dat iets.
Mij welquote:Op zondag 25 december 2022 12:39 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk nummer ook om zelf te spelen
Zeg ik gewoon zo even tussendoor ook al interesseert niemand dat iets.
Zo is dat!quote:
Budokan, Japan iddquote:Op zondag 25 december 2022 12:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Budukan lees ik net van iemand
Dat is verleden tijdquote:Op zondag 25 december 2022 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zo weten wij dat jij een ACDC coverband hebt opgericht en als een echte Angus over het podium stuitert
Gitaar dan he, de rest vind ik te moeilijk.quote:Op zondag 25 december 2022 12:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mij wel
Op gitaar, drums of bas?
Of alledrie
quote:Op zondag 25 december 2022 12:39 schreef Bargehassus het volgende:
Heel leuk, heel leuk, maar T2000?..... Hmmmmm.... Ik twijfel.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |