Van mij krijg je een pluimquote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Ik ga hier mogelijk voor gestenigd worden, maar ik vind deze echt een stuk beter dan de zeikversie van Gary Jules
Zucht. *bukt en pakt steen*quote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Ik ga hier mogelijk voor gestenigd worden, maar ik vind deze echt een stuk beter dan de zeikversie van Gary Jules
Dan zullen ze eerst langs mij moetenquote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Had ie zich maar aan de titel gehoudenquote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef Wertha het volgende:
Op tijd present voor Silence (Tiësto Mix)
Opzij opzij opzijquote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst langs mij moeten
Vind ik ook hoor, lijkt mij ook geen unpopular opinion.quote:Op zondag 25 december 2022 12:34 schreef ok01 het volgende:
Ja daar zet ik hem wel ff harder voor.quote:Op zondag 25 december 2022 12:35 schreef Wertha het volgende:
Op tijd present voor Silence (Tiësto Mix)
Die versie van SOS van Disturbed vind ik zo schreeuwerigquote:Op zondag 25 december 2022 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vs Gary Jules staat tot S&G vs Disturbed.
Nou, bijna dan
Ik had ook meer haat verwachtquote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, lijkt mij ook geen unpopular opinion.
Geen zorgen, ik kan niet mikken.quote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef ok01 het volgende:
Fijn dat er mensen het met mij eens zijn![]()
Zeg ik terwijl ik weg ren voor de stenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |