Ik eerlijk gezegd wel.quote:Op zondag 25 december 2022 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben jullie liever “Tuintje in mijn hart”?
omg ben het een keer met je eensquote:Op zondag 25 december 2022 01:48 schreef Gretzl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eindelijk weer in de lijst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel te laag, en Jewel ook met veel te weinig nummers. Mogen er zeker 3-5 zijnquote:
nee, deze is genoeg. De rest kent niemand, dus zou nergens op slaan.quote:Op zondag 25 december 2022 01:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel te laag, en Jewel ook met veel te weinig nummers. Mogen er zeker 3-5 zijn![]()
Bijvoorbeeld een van deze
[ afbeelding ]
Slaap lekker M!quote:Op zondag 25 december 2022 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga aanstalten maken om mn nest in te gaan, tot morgen allen
Grrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 25 december 2022 01:51 schreef Gretzl het volgende:
Vroeger zeker wel een lichte starcrush![]()
[ afbeelding ]
Sleep well Arniequote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even de nacht skippen mensen. Dit was een leuk begin dankzij het mee-forummen, maar Jeroen van Inkel tussen 12 en 2 is een harde pass voor mij.
quote:Op zondag 25 december 2022 01:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, deze is genoeg. De rest kent niemand, dus zou nergens op slaan.
Matigjes. Ik denk dat Who will save your soul nog bij sommige mensen een kwartje zou doen vallenquote:Op zondag 25 december 2022 01:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hands, Standing Still en Intuition waren best grote hits nog toch?
Oh wat stream liep wat achter zie ik nuquote:Op zondag 25 december 2022 01:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat leuk die pan-act zeg! Wat leuk bedacht.
quote:Op zondag 25 december 2022 01:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hands, Standing Still en Intuition waren best grote hits nog toch?
Ook niet helemaal waar, ze heeft daarna nog 3 top 40-hits gehad. Waaronder nog een #5 notering voor Intuition.quote:Op zondag 25 december 2022 01:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, deze is genoeg. De rest kent niemand, dus zou nergens op slaan.
Common People>Love Of The Common Peoplequote:
Ja, dit is een kwelling.quote:Op zondag 25 december 2022 01:56 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel moet even stoppen met Pharcyde teasen
Oubollige bende.quote:Op zondag 25 december 2022 01:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zie in ieder geval ook red, gold and green in het café
Beter nog 1 nummer meepakken dan nummer 1 meepakken HAHAHAHAquote:Op zondag 25 december 2022 02:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, nog nieuws, en dan nog 1 nummer meepikken en dan maar eens pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |