Rene Forgerquote:
Sleep wellquote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen weer vroeg eruit. Ik ga naar bedje toe.
Misschien tot morgenochtend ergens en anders tot in de middag.
Wel typisch dat het nummer Marco B. als enige geen rang heeft gekregen. Alsof ze alvast voorsorteren op volgend jaarquote:Op zondag 25 december 2022 01:34 schreef Gretzl het volgende:
Dit ga je niet menen NPO Radio 2. Moet ik zeker alle geluisterde nummers nog handmatig corrigeren om er nu een irritante hashtag+nummer voor is gezet![]()
[ afbeelding ]
Hij was vroeger een Rene Froger wannabe look a like...quote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
heb nooit van deze gozer gehoord en het is een ontzettend niemendalletje. Ik vraag me dan oprecht af welke mensen denken 'ik heb 35 nummers,DIT moet erin.'
Maar goed dat heb ik met veel nummers in de lijst
Last fm is zoo 15 jaar geledenquote:Op zondag 25 december 2022 01:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite om met OpenScrobbler de geluisterde nummers mee te nemen. Ik heb m'n stats liever op orde, maar ik ga ook weer niet teveel moeite voor doen.
Klacht: Radio 2 heeft niet het beste voor met de last.fm'er
Een Borsatofan voor z'n hoofd gestoten?quote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Recentelijk hard op je hoofd gevallen, Gale
Zou zelf toch moeilijk zonder kunnen. Ben er mee opgegroeid, account aangemaakt toen muziek pas net een serieuze hobby werd.quote:Op zondag 25 december 2022 01:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Last fm is zoo 15 jaar geleden
Dacht dat je Aznavour bedoelde.quote:Op zondag 25 december 2022 01:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een Borsatofan voor z'n hoofd gestoten?
quote:Op zondag 25 december 2022 01:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mijn eigen vuur uitblazen voor nu.
Tot later vandaag
Sleep wellquote:Op zondag 25 december 2022 01:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga mijn eigen vuur uitblazen voor nu.
Tot later vandaag
quote:Op zondag 25 december 2022 01:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, deze is toch echt beter dan die van Broes
Jep. Dit zag ik gister bij de laatste Giel alquote:Op zondag 25 december 2022 01:34 schreef Gretzl het volgende:
Dit ga je niet menen NPO Radio 2. Moet ik zeker alle geluisterde nummers nog handmatig corrigeren om er nu een irritante hashtag+nummer voor is gezet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2022 01:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, deze is toch echt beter dan die van Broes
minder slaapverwekkend zijn dan Broes is ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 25 december 2022 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Deze is wel leuker en minder slaapverwekkend dan die van Bruce.
Het was wel leuk om bij je neighbours te snufflen voor onbekende dingen, dat was het welquote:Op zondag 25 december 2022 01:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou zelf toch moeilijk zonder kunnen. Ben er mee opgegroeid, account aangemaakt toen muziek pas net een serieuze hobby werd.
Ik kan wel begrijpen dat er veel mensen intussen zijn vertrokken. Het is niet meer het (sociale) netwerk wat het ooit was
Niet zo smerig als zijn hey little girl is your daddy home.quote:Op zondag 25 december 2022 01:42 schreef Koen66 het volgende:
Bij Broes is dit een ietwat viezig nummer
Van Nieuwkerk had ook wel een paar she's gaan de geruchten he. Emma Wortelboer, Iris Hond. Toe maarquote:Op zondag 25 december 2022 01:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dacht dat je Aznavour bedoelde.
Da's dan wel weer een Van Nieuwkerk-vriend
nr 1 in de Pedo top 100quote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet zo smerig als zijn hey little girl is your daddy home.
Morgen gaan we gewoon shotten tijdens van Inkel, daarom hebben wij dat verzonnenquote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even de nacht skippen mensen. Dit was een leuk begin dankzij het mee-forummen, maar Jeroen van Inkel tussen 12 en 2 is een harde pass voor mij.
Ik las het ende van deze zin net ff anders..moeie ogenquote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even de nacht skippen mensen. Dit was een leuk begin dankzij het mee-forummen, maar Jeroen van Inkel tussen 12 en 2 is een harde pass voor mij.
Dit is een mokerslag.quote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dat terwijl die bijna klaar isquote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
zie je later gozerquote:Op zondag 25 december 2022 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
We zouden ook ploegendienst kunnen afspreken. Dat iedereen om de beurt een uur voor de rekening neemt om het format even aan te passenquote:Op zondag 25 december 2022 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jep. Dit zag ik gister bij de laatste Giel al
Wel knap dat je binnen 20 minuten weer paraat bent. Als ik eerder thuis was geweest had ik er ook al aan moeten geloven waarschijnlijkquote:Ik ben gewoon net gruwelijk in slaap gevallen tussen 1.20 en 1.40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |