Get a life?quote:Op zondag 25 december 2022 01:34 schreef Gretzl het volgende:
Dit ga je niet menen NPO Radio 2. Moet ik zeker alle geluisterde nummers nog handmatig corrigeren om er nu een irritante hashtag+nummer voor is gezet![]()
[ afbeelding ]
zag ze live in de Arena dit jaar, was toch wel onder de indruk van die ouwe kerelsquote:Op zondag 25 december 2022 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
Rolling stones is dan weer een band waar ik helaas vaak weinig mee kan
Ik ookquote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ze live in de Arena dit jaar, was toch wel onder de indruk van die ouwe kerels
dat kan ik altijd wel waarderen idd. maar voor de reputatie die ze hebben, kan ik niet heel veel nummers bedenken die ik echt van een meesterlijk niveau vind. Maar goed das smaak of zoquote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag ze live in de Arena dit jaar, was toch wel onder de indruk van die ouwe kerels
Trustequote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen weer vroeg eruit. Ik ga naar bedje toe.
Misschien tot morgenochtend ergens en anders tot in de middag.
Foei, toch wel de beste band ooitquote:Op zondag 25 december 2022 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
Rolling stones is dan weer een band waar ik helaas vaak weinig mee kan
Je had ook naar Frans Bauer kunnen gaanquote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
smaken verschillen mien jong, ik weet dat dit geen populaire mening isquote:
Nee joh, dat is juist het geniale van dat café, van die niet-mediagenieke mensen die zich ietwat ongemakkelijk voelen met al die camera's.quote:Op zondag 25 december 2022 01:37 schreef Kopiko het volgende:
Het schijnt dat de NPO mensen nadrukkelijk filtert voordat ze middels ZOOM in beeld kunnen komen bij de Top 2000. Zouden ze een dergelijk filter ook kunnen toepassen voor het Café?
Of voor de DJ'squote:Op zondag 25 december 2022 01:37 schreef Kopiko het volgende:
Het schijnt dat de NPO mensen nadrukkelijk filtert voordat ze middels ZOOM in beeld kunnen komen bij de Top 2000. Zouden ze een dergelijk filter ook kunnen toepassen voor het Café?
Het is een kleine moeite om met OpenScrobbler de geluisterde nummers mee te nemen. Ik heb m'n stats liever op orde, maar ik ga ook weer niet teveel moeite voor doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |