Zou niet weten waar je op doelt maar geloof het meteenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vroeger had ik poppenkastpoppen en daar zat zo’n rode duivel bij. Die heette Beëlzebul. Daar doet Berend me aan denken nu.
Als je er dan toch bent kun je ook bij Berend gaan liggenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef Aggie46 het volgende:
Zouden ze het merken als ik erbij kwam staan
Ik ben alleen.
Beetje gezelligheid kan ik wel gebruiken
Misschien dat het opvalt als je over het hek klautert maar ik zou het gewoon proberenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef Aggie46 het volgende:
Ik ben alleen.
Ik blijf wel thuisquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent kun je ook bij Berend gaan liggen
Moet ik bij Berend gaan zitten/liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat het opvalt als je over het hek klautert maar ik zou het gewoon proberen
Internet knuffelquote:
Echt he. Valt me reuze mee en er is veel werk verricht.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:46 schreef engine het volgende:
Toch is het wel echt gezellig buitenEsther toch gelukt om een beetje kerstsfeer in de loods te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef Aggie46 het volgende:
Ik ben alleen.
Ligt lekker in zijn bed zuur te doen..quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:47 schreef Flori het volgende:
Berend doet ook gezellig mee begrijp ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan vraagje er om, om eruit gestemd te worden hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ligt lekker in zijn bed zuur te doen..
Ben geen Esther fan maar dit was wel lief en goed bedoeld.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze hebben het echt heel Kerstigik vind het leuk om te zien.
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze hebben het echt heel Kerstigik vind het leuk om te zien.
Ik wil wel een plaatje zoeken maar ik faal met posten altijdquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou niet weten waar je op doelt maar geloof het meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |