Ik ben vorig seizoen afgehaakt, viel geen touw meer aan vast te knopen en ik stoorde me gigantisch aan dat constante paniek-gebekkentrek van Winona.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:44 schreef Felagund het volgende:
Ik moet nog altijd het seizoen afkijken.
Billquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Yes! Ik ben een keer op tijd voor de opening. Een paar vrienden kwamen langs en we hebben de ultieme kerstfilm gekeken. Fijn dat ik nu weer rustig met jullie kan FOK!ken en muziek kan luisteren
Die Hardquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Yes! Ik ben een keer op tijd voor de opening. Een paar vrienden kwamen langs en we hebben de ultieme kerstfilm gekeken. Fijn dat ik nu weer rustig met jullie kan FOK!ken en muziek kan luisteren
Met zijn muziek matig, wat ik op zich prima vind, want niet mijn smaak. Alleen ben je wel onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:
Ik geloof dat dat Bruce Willis.quote:
Het is toch al lang bewezen dat ie schuldig is aan kutmuziek?quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met zijn muziek matig, wat ik op zich prima vind, want niet mijn smaak. Alleen ben je wel onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ik zal Leotien effe bellen…quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met zijn muziek matig, wat ik op zich prima vind, want niet mijn smaak. Alleen ben je wel onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ze miste alles ongeveer wat het nummer sterk maakt maar verder prima of zoquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:48 schreef peaceman het volgende:
Overigens is dit geen legendarische cover. Is oké, maar niet meer dan dat.
dat is waar!quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is toch al lang bewezen dat ie schuldig is aan kutmuziek?
Ik dacht dat het dance wasquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Adagio for strings in het eerste uur is wel rap, veel te laag dit dat. Maar ook wel een lekker begin.
Ik zit liever tien minuten met m’n vingers tussen de deur dan dat ik tien minuten naar Eddie Keur luisterquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook douchen. Had ik eigenlijk al veel langer geleden moeten doen. Man man wat een sleur dat luisteren naar Eddie Keur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |