SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
oh dear, dan ga je zo zweten dat je echt gaat smelten
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd op twee paarden wedden he.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Elvis is, maar dan is het ineens Johnny Cash of zo (tip van Symph overgenomen)
Spreid je winkansen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Elvis is, maar dan is het ineens Johnny Cash of zo (tip van Symph overgenomen)
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
quote:
De artiest wel?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet de titel van dit nummer weer eens niet.
Ik ook de band niet. Status Quo zou mijn gok zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet de titel van dit nummer weer eens niet.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook de band niet. Status Quo zou mijn gok zijn.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok dat dit Status Quo is. Maar het zou ook Kraftwerk kunnen zijn
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ja feitelijk wel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Status Quo heeft ook eigenlijk gewoon maar1 nummer he? Met tig kleine variaties
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
Simon and Garfunkel? Of The Everly Brothers of toch wat anders.
Bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 24 december 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:37 schreef Melting het volgende:
Degene die de volgende artiest niet weet, krijgt strafpunten.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje was toch voor Elvis geschreven?
quote:Some biographers say that the song was written for Elvis Presley, who turned it down, while his wife Angie claimed it was written for her.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer wordt pas echt leuk als je de pitch naar rechts draait
En ik had eerst zelfs Bill Cosby getypt. Maar als het Bing niet is weet ik het niet.quote:
Bij mij kan die knop alleen omhoog/omlaag.quote:
Oh, jammer dat ik die niet kan zien.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik had eerst zelfs Bill Cosby getypt. Maar als het Bing niet is weet ik het niet.
Al om 12 uur ofzo, tussen de middagquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, jammer dat ik die niet kan zien.
Hij had zich bij de olifanten moeten houden. Bing doet het veel mooierquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had zich bij de olifanten moeten houden. Bing doet het veel mooier
Inderdaad, dit klonk echt als een platgereden schildpad.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dit voor Ekseption uitvoering?
Ik dacht dat het Flairck wasquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dit voor Ekseption uitvoering?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou het Thijs van Leer op de dwarsfluit erbij zijn geweest?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Akkerman die met zijn fluit speelde?
Maar ik hoorde juist de fluitquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]Dit was nadat hij Focus was gestapt.
Schrikbarend duur, trouwens, zulke dingen. Ik heb ze bij Musik Produktiv (een Duitse muziekinstrumentenwinkel) weleens zien liggen voor bedragen richting de 10.000 euro.quote:
Ik vind die titel anders nogal fout suggestief.quote:
Ik heb indertijd een dwarsfluit gekocht van 1000 euro. Dat vond ik ook al een hele smak geld.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrikbarend duur, trouwens, zulke dingen. Ik heb ze bij Musik Produktiv (een Duitse muziekinstrumentenwinkel) weleens zien liggen voor bedragen richting de 10.000 euro.
Je kan ook voor dat bedrag 10.000 fluitjes bij Action kopen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrikbarend duur, trouwens, zulke dingen. Ik heb ze bij Musik Produktiv (een Duitse muziekinstrumentenwinkel) weleens zien liggen voor bedragen richting de 10.000 euro.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind die titel anders nogal fout suggestief.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb indertijd een dwarsfluit gekocht van 1000 euro. Dat vond ik ook al een hele smak geld.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb indertijd een dwarsfluit gekocht van 1000 euro. Dat vond ik ook al een hele smak geld.
Oh wacht, het is geen dwarslfuit.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
10.000 euro kan ik zo snel niet vinden, maar deze kost 7.690 euro...
https://www.thomann.de/nl/altus_823_bassquerfloete.htm
Onze eigen Berdienquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga wel kaartjes verkopenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stel een radio49 optreden voor met al die muzikanten hier
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom naar het concertquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan neem ik een paar pannendeksels mee, want ontdekte hier net dat een aantal pannen niet geschikt zijn voor een keramische kookplaat.
Ik heb ook nog een piano, een keyboard en een drumroll-kit, maar meld me toch maar af.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, maar dat had zomaar gekundquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Kreeg je voor kerst toen ook een zilveren halskettinkje met een miniatuur dwarsfluitje?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan neem ik een paar pannendeksels mee, want ontdekte hier net dat een aantal pannen niet geschikt zijn voor een keramische kookplaat.
The Unforgettables als bandnaam.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad ontwerpt wel een banner, DJ11 flanst wel wat aankondigingen in elkaar, dit wordt een groot succes
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
The Unforgettables als bandnaam.
"Voor Het Goede Doel" zou ook een mooie naam zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De van de eerst single : Hit the road Gek (een vrije tekstvertaling van Symphonic)quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
"Voor Het Goede Doel" zou ook een mooie naam zijn.
Ik kan als drankorgel meedoenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft een gewone gitaar, een basgitaar en een orgel, we komen er wel
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De van de eerst single : Hit the road Gek (een vrije tekstvertaling van Symphonic)
Oh je wilt een bijdrage voor de radioquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
"Voor Het Goede Doel" zou ook een mooie naam zijn.
Ja, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je wilt een bijdrage voor de radio
Ik dacht daar kunnen we mooi een kado voor kopen voor het nieuwe huis van DDM en Symphquote:
Ik ga wel achter de bar staan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar hebben we meerdere kandidaten voor, dat wordt een auditieronde
Wel meerdere toetsenisten, geloof ik. Kom ik toch weer op Kraftwerk uit.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
De andere toetsenisten blijken multi-instrumentalisten te zijn, dus jij mag toetsenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel meerdere toetsenisten, geloof ik. Kom ik toch weer op Kraftwerk uit.
Maar het kan ook Status Quo zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe je een bier naar bitterkoekjes met sinaasappel kan laten smaken. En nog lekker ook.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:12 schreef Melting het volgende:
Ik drink nu deze:Apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe je een bier naar bitterkoekjes met sinaasappel kan laten smaken. En nog lekker ook.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
Ik drink nu deze:Dat lijkt me heel bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe je een bier naar bitterkoekjes met sinaasappel kan laten smaken. En nog lekker ook.Juin uit Eigen Tuin!
Ik drink nu deze:Heb al een hele tijd geen bier gedronken, maar er liggen er een aantal in de koelkast, voor als ik morgen terugkom met een pracht van een dorst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe je een bier naar bitterkoekjes met sinaasappel kan laten smaken. En nog lekker ook.
Dat het je maar mag smaken.
L2B's Mixcloud
Ik drink nu deze:Klinkt goed. Ik zit nu nog aan het ijs (moet op). Straks maar eens even een biertje uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder hoe je een bier naar bitterkoekjes met sinaasappel kan laten smaken. En nog lekker ook.
Vier ze.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:19 schreef just me het volgende:
ik ga online naar een kerstviering kijken
Veel plezier just me.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:19 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:20 schreef Symphonic het volgende:
I like to teach the world to sing in perfect harmony the seekers![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:19 schreef just me het volgende:
Fijne avond!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:19 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:25 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Beetje overgang na Red Army Choir en Tchaikovsky… (volgens sommigen in mijn huiskamer was dar géén kerstmuziek)
Tegenwoordig zou het een remake kunnen zijn «Everybody’s wife»…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het een remake kunnen zijn «Everybody’s wife»…
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:
De kerstboomverlichting dans weer lekker mee op de muziekHeb je een filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als ik film gaat de muziek uit (bluetoothspeaker, telefoongedoe…).quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
https://imgur.com/a/K9j59mi
Kerstboom (als upload goed ging)
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
Ook in de gewone reguliere Nederlandse top 40?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft in de top 40 gestaan.
[ afbeelding ]
https://twinkly.com/en-noquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is leuk.
Waar haal je zoiets?
Nee, daarin niet, zie ik nu.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook in de gewone reguliere Nederlandse top 40?
Leuk, maar ik zou er wel gek van wordenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga richting bed. Hopen dat ik nog wat verder opknap komende nacht.
Fijne avond nog en Feliz Navidad
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef Fogel het volgende:
Mijn netwerk loopt te kutten, moet steeds de stream herstarten
Dat was ik al. Maar er zijn een hoop verschillende instellingen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zou er wel gek van worden
En ik een paar weken met een bril op lopen die niet goed is... 5 minuten hiernaar kijken is ook genoeg om hoofdpijn te krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
Beterschap. Hopelijk morgen weer helemaal top!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga richting bed. Hopen dat ik nog wat verder opknap komende nacht.
Fijne avond nog en Feliz Navidad
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Mijn hemel....
Berdien Steunenbergonze CDA-politica. Met ehh... Rondo Russo?
Rondo Russo?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
Berdien Stenberg - La Ronde (of zoiets)
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik een paar weken met een bril op lopen die niet goed is... 5 minuten hiernaar kijken is ook genoeg om hoofdpijn te krijgen
Ja, die bedoelde ik. Maar is het dus niet.quote:
Had die niet een kinderprogramma in de jaren 80?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had die niet een kinderprogramma in de jaren 80?
I'll Never Take The Place Of Your Man…quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:50 schreef brother52 het volgende:
Prince met een voor mij onbekend liedje.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:50 schreef brother52 het volgende:
Prince met een voor mij onbekend liedje.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'll Never Take The Place Of Your Man…
Goede avond Mad.quote:
Op 5 stukjes vlees en wat groente na is bijna alles op gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond Mad.
Buik vol en nog bergen vlees over?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 5 stukjes vlees en wat groente na is bijna alles op gegaan.
Ik zit wel goed vol. Fles wijn leeggedronken en niet naar huis hoeven mogen rijden…
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
I know him so well - Elaine Paige en Barbara Dickinson
Zo, dat hebben jullie goed gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 5 stukjes vlees en wat groente na is bijna alles op gegaan.
Ik zit wel goed vol. Fles wijn leeggedronken en niet naar huis hoeven mogen rijden…
Yep, met 4 personen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Met hoeveel personen waren jullie dan?
Ik dacht met 4, en dan vond ik het wel erg veel.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, met 4 personen.
Mijn schoonouders en wij.
Maar dit vlees is zo godsgruwelijk lekker…
Welterusten, rustig aan!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:59 schreef livelink het volgende:
Dit lied is zo mooi![]()
![]()
Maar hierna ga ik afsluiten. Het was wel een hele lange dag zo. En morgen wordt het weer zo'n lange dag, dus maar op tijd naar bed.
MadMaster-format.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
I know him so well - Elaine Paige en Barbara Dickinson
Livelink-formatquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Elaine Paige & Barbara Dickson - I Know Him So Well…
Ik doe niet aan formats, never, nooit, niet…quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
MadMaster-format.
[..]
Livelink-format
Verwarrend, dit....
De andere dagen heb je dit gejengel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig is die kerstterreur snel weer voorbij.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De andere dagen heb je dit gejengel.
Jij mag kiezen…
Er zijn zat leuke kerstliedjes!quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig is die kerstterreur snel weer voorbij.
Ik mag die jengel-platen van jou doorgaans welquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De andere dagen heb je dit gejengel.
Jij mag kiezen…
Heb je de lp gekocht?quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:10 schreef brother52 het volgende:
Met mr Big is het een beetje hetzelfde als met Extreme, aan de hand van de hit de lp kopen en er dan achter komen dat de rest van het album toch heel anders klinkt.
Die van Mr Big niet, vind het solowerk van Paul Gilbert een stuk interessanter.quote:
Oh kutje, ik dacht dat ik op Melting reageerdequote:Op zaterdag 24 december 2022 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik mag die jengel-platen van jou doorgaans wel
Alsnog bedankt!quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh kutje, ik dacht dat ik op Melting reageerde
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit de versie die om en nabij de drie weken duurt?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik vanmiddag nog gedraaid: Kenny & Dolly - Xmas Without You…
Evenals Henk & Henk!quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Harry & Henk waren inderdaad een gouden koppel…
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |