SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ima vreet ondertussen de koelkasten leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Het slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit een heel rare meeting..
Er komt feedback, het wordt iet goed besproken en/ of opgelost
er komt meer feedback op iets anders, er wordt overheen gepraat
en door..
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ima vreet ondertussen de koelkasten leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou me geen reet verbazen.
Ja dat deel is prima, snap dat mensen even moeten nadenkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op.Gedoe rond gele kaarten is nu aangekaart en dinsdag gaan ze het er weer verder over hebben en of er dan ook gevolgen komen, dat is wat ik er nu uit begrepen heb.
Over die gele kaarten is al langer bezig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op.Gedoe rond gele kaarten is nu aangekaart en dinsdag gaan ze het er weer verder over hebben en of er dan ook gevolgen komen, dat is wat ik er nu uit begrepen heb.
alle sponsoren?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Isaak heeft een lijstje gemaakt wat ze met de primark bonnen kunnen gaan doen.
Ik dacht ook dat ze dat nu zouden gaan doen maar wordt dadelijk weer gewoon her en der groepjes die alles gaan bespreken op fluistertoon enz.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat deel is prima, snap dat mensen even moeten nadenken
Maar er is feedback of meerdere punten gekomen.. en dat wordt niet goed besproken
Maar wel steeds roepen dat iedereen alles moet bespreken.. doe het dan!
hopelijk dinsdagquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over die gele kaarten is al langer bezig.
Daar komt geen beslissing over.
Ik denk het ook niet, helaas.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over die gele kaarten is al langer bezig.
Daar komt geen beslissing over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:56 schreef Korak het volgende:
Ik denk dat het allemaal bij het kerstspel hoort en dat Ima zometeen in een kribbe ligt
Juist. Maar ja, niets is daar simpel geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is heel simpel, kaartje gedoneerd geen film kijken, godver ......
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En wie is dan de ezel? Ik zeg GJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |