Spontaan zin in Ben Hurquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerst film drama spoileren: Petrus zegt dat hij Jezus niet kent. DRIE KEER![]()
Ik herken dit probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets echt heel geks gebeurd. We hebben nog maar 1 toiletrol. Ik ben er helemaal verbaasd over. Ik heb altijd overal een uitgebreide voorraad van, zeker van toiletpapier. Ik pik morgen bij schoonma wel een rol mee. Geen zin om nu naar de winkel te gaan. Dan hebben we met de kerst nog een chique rol ook, lekker dik en zacht.
Wat gek 😂quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets echt heel geks gebeurd. We hebben nog maar 1 toiletrol. Ik ben er helemaal verbaasd over. Ik heb altijd overal een uitgebreide voorraad van, zeker van toiletpapier. Ik pik morgen bij schoonma wel een rol mee. Geen zin om nu naar de winkel te gaan. Dan hebben we met de kerst nog een chique rol ook, lekker dik en zacht.
Niet dat echte schuurpapier maar wel dun eco-papier van 2 of 3 lagen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gek 😂
Je gebruikt zelf toch geen schuurpapier? Bij de action is edet 4 lagig betaalbaar.
Nog steeds aan telefoon.![]()
Oh, goed dat je het zegt, wij moeten vanavond ook even een voor-de-zekerheid-rol meenemen van mijn schoonouders. Nadeel van slapen in een gesloten hotelquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Staat de wekker al voor morgenochtend 7 uurquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:46 schreef fietsie het volgende:
Pakje is binnen.
Pakje staat in de schuur.
Pakje blijft dicht tot morgen.
Heb mijn handen vol aan voer voor 8 man op tafel krijgen vandaag.
Vind mijn eco papier veel fijner dan dat hele dikkequote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet dat echte schuurpapier maar wel dun eco-papier van 2 of 3 lagen.
Neeneeeeee ik ga niet naar de Actionquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gek 😂
Je gebruikt zelf toch geen schuurpapier? Bij de action is edet 4 lagig betaalbaar.
Nog steeds aan telefoon.![]()
Is ook de enige keer in de zoveel maanden, dat ik er kom.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Neeneeeeee ik ga niet naar de Action
Ik vind het heerlijk om te lezen over de (familie)perikelenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:55 schreef AnneX het volgende:
@:Molo die familieperikelen met kerst. Wrom doen wij ons dat aan?![]()
Trouwens de rest van het jaar ook wel, eigenlijk 🎄
Vrede op aarde.
Ja, dat is wel erg lastig inderdaad. De poli bellen volgende week en het probleem voorleggen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien dat @:Blues helderheid kan geven.
Ik kreeg een mailtje binnen van het ziekenhuis dat ik woensdag 11 januari een telefonisch consult heb met een uroloog. Bericht dat ik 24 uur daarvoor meer informatie krijg.
Geen tijd (zelfs geen benadering) erbij en het is zo ongeveer de meest lastige dag. Ik heb de telefoon van kantoor alleen, bij ons zijn geen deuren dicht en wanneer iemand in 1 kamer zucht hoor je dat 2 kamer verderop (met andere woorden iedereen kan meeluisteren). Er is ook nergens een aparte ruimte om een gesprek te voeren (wanneer er mensen op de gang bellen/praten hoor je dat ook).
Maar je kan de afspraak alleen maar aanpassen via de telefoon, hoe dan? Heb toch geen zin om van alles rondom een blaasontsteking met alle collega's te delen.
Dat ga ik maar proberen. Moet even zien waar ik ongestoord even kan bellen. WC is ook geen optie, wanneer er iemand in de wc erboven zit de piesen hoor ik dat gekletterquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg lastig inderdaad. De poli bellen volgende week en het probleem voorleggen?
En dan hopen dat er andere opties zijn. Wij hebben een arts ergens voor die alleen op donderdagmiddag beschikbaar is voor dit. Ook niet per se handig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ga ik maar proberen. Moet even zien waar ik ongestoord even kan bellen. WC is ook geen optie, wanneer er iemand in de wc erboven zit de piesen hoor ik dat gekletter
Ook niet handig nee. Maar dan is het in ieder geval nog "de middag". Ik begrijp uit de mail dat het is, wanneer de arts tijd heeft om te bellen, wanneer er dan iets spoed tussen komt, wat dan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan hopen dat er andere opties zijn. Wij hebben een arts ergens voor die alleen op donderdagmiddag beschikbaar is voor dit. Ook niet per se handig.
Zíjn probsquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:57 schreef Blues het volgende:
Hoe is t nu met die zwagert met probs?
Tja..wij werken niet zoals deze poli.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien dat @:Blues helderheid kan geven.
Ik kreeg een mailtje binnen van het ziekenhuis dat ik woensdag 11 januari een telefonisch consult heb met een uroloog. Bericht dat ik 24 uur daarvoor meer informatie krijg.
Geen tijd (zelfs geen benadering) erbij en het is zo ongeveer de meest lastige dag. Ik heb de telefoon van kantoor alleen, bij ons zijn geen deuren dicht en wanneer iemand in 1 kamer zucht hoor je dat 2 kamer verderop (met andere woorden iedereen kan meeluisteren). Er is ook nergens een aparte ruimte om een gesprek te voeren (wanneer er mensen op de gang bellen/praten hoor je dat ook).
Maar je kan de afspraak alleen maar aanpassen via de telefoon, hoe dan? Heb toch geen zin om van alles rondom een blaasontsteking met alle collega's te delen.
Ik heb eigenlijk altijd wel een zak blauwe bessen in de diepvries, voor smoothies en zo. Nee, hier ga ik een toetje mee maken voor tweede kerstdagquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:22 schreef AnneX het volgende:
Ja, borisz treinde net langs mijn huis.
Wat lastig kaatje.
Hier kwam de week van tevoren een brief met datum en tijd de spec. zou bellen.
Twee weken nadat een vervolg tel. consult was gevraagd aan het secretariaat.
Anders dinsdag even bellen naar secretariaat voor duidelijkheid over jķuw bereikbaarheid.
Mooie markt aankoop. Isa.
Gooi je de blauwe bessen gelijk in de vriezer?
Niet beschamend maar mijn collega's (en vreemden die op de gang lopen) hoeven toch echt niet alle details te weten. En buiten, tja, als ik dan moet schrijven moet ik hopen dat het niet regent, zodat ik pen en papier op de auto van iemand kan leggen en er geen vrachtwagens langsrijden zodat ik de arts kan horen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:27 schreef derLudolf het volgende:
Wat is er zo beschamend aan blaasontstekingHet is geen chlamydia of iets wat potentieel dodelijk is ofzo.
Ok, misschien vertel je het niet spontaan aan iedereen, maar echt onoverkomelijk dat iemand het hoort is het toch niet.
Kun je niet even naar buiten om te bellen anders?
Is er geen trappenhuis of gang?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet beschamend maar mijn collega's (en vreemden die op de gang lopen) hoeven toch echt niet alle details te weten. En buiten, tja, als ik dan moet schrijven moet ik hopen dat het niet regent, zodat ik pen en papier op de auto van iemand kan leggen en er geen vrachtwagens langsrijden zodat ik de arts kan horen.
Geen idee hoe oud dit gebouw is, maar het is zo ontzettend gehorig en eigenlijk versterkt het geluid ook heel erg.
Beetje privacy voelt anders stukken fijner dan met luistervinken om je heen. Die hebben niets met je medische zaken te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:27 schreef derLudolf het volgende:
Wat is er zo beschamend aan blaasontstekingHet is geen chlamydia of iets wat potentieel dodelijk is ofzo.
Ok, misschien vertel je het niet spontaan aan iedereen, maar echt onoverkomelijk dat iemand het hoort is het toch niet.
Kun je niet even naar buiten om te bellen anders?
Nee, alles is open. Het is een soort open gebouw, glazen dak, grote open binnenruimte waar receptie zit, maar waar jij bijvoorbeeld ook een broodje kan eten en met iemand afspreken (doen bedrijven op het terrein vaak), en daar achter is het zo mogelijk nog opener, waar 3 etages met een soort galerij is. Wanneer je op de galerij loopt hoor je wat ze beneden zeggen en beneden hoor je wat ze boven zeggen. Gebouwd in een tijd toen ze nog niet wisten dat je wat met akoestiek kon doen.quote:
Nee, dat zou geen probleem mogen zijn (al staat er in de arbeidsvoorwaarden dat de werktelefoon NIET voor privé doeleinden gebruikt mag worden) maar waar, da's meer mijn probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:54 schreef Vanyel het volgende:
Met Sjef. Ah hallo, heeft u een moment, ik zoek even een rustig plekje op.
Wandel wandel wandel.
Ja zegt u het maar.
Toch? Eens een privetelefoontje plegen onder werktijd zou imo geen probleem moeten mogen zijn.
Voor zo ver ik de wetgeving en uitspraken op dit gebied ken (me ooit in verdiept voor mn werk) is dit strijdig met wet- en regelgeving.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
En via mail, ook mag je geen internet gebruiken voor privé doeleinden.
Dat snap ik, in het ideale geval is dat er ook. Vraag je dan ook af waar functioneringsgesprekken worden of waar iemand ontslag wordt aangezegd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje privacy voelt anders stukken fijner dan met luistervinken om je heen. Die hebben niets met je medische zaken te maken.
Dan zou ik een vergaderzaal moeten afhuren. 200 euro per dagdeel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat snap ik, in het ideale geval is dat er ook. Vraag je dan ook af waar functioneringsgesprekken worden of waar iemand ontslag wordt aangezegd.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik zelf zwaarder zou tillen aan m'n lichamelijk ongemak dan aan m'n privacy. Maar goed, dat is natuurlijk mijn eigen standpunt
Waarom? Ach eigenlijk is het ook idioot, de tijd dat over de vaste lijn per megabyte werd afgerekend is al lang verleden tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor zo ver ik de wetgeving en uitspraken op dit gebied ken (me ooit in verdiept voor mn werk) is dit strijdig met wet- en regelgeving.
Kan mij voorstellen dat je op de bank ligt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:31 schreef borisz het volgende:
Uitgeblust op de bank
Komoot en idd op de terugweg met de trein langs AnneX. Heb nu even de kaart groot Utrecht bekeken. Dat blokje Zuid-Oosten van Utrecht aka Houten is denk ik de hoek waar ik nog niet ben geweest.
Volgende week begreep ikquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:55 schreef AnneX het volgende:
Zijn het kleuren voor je nieuwe huis, Tele?![]()
@:Cat Het is tijd voor Sissie films.
Heb jij ze ergens gespot?
Kutsite, foon vind t niet leuk..bovendien is mijn Duits 0.quote:
Het is een MH17 grap. Kerstman met slee neergestort boven Oekraīne en niemand weet wie het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Kutsite, foon vind t niet leuk..bovendien is mijn Duits 0.
Samenvatting van deze wat slechte grap graag, of ik snap t niet.
(Serieus nooit Duits gehad op school)
Link met MH17 leg ik niet zozeer, dat is ook niet actueel. Russische raketten die richting Oekraīne worden geschoten en allerlei smoesjes daarvoor wel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is een MH17 grap. Kerstman met slee neergestort boven Oekraīne en niemand weet wie het gedaan heeft.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig
Neequote:Op zaterdag 24 december 2022 17:55 schreef AnneX het volgende:
Zijn het kleuren voor je nieuwe huis, Tele?![]()
@:Cat Het is tijd voor Sissie films.
Heb jij ze ergens gespot?
Grapjen over oorlog. Hahahaquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Link met MH17 leg ik niet zozeer, dat is ook niet actueel. Russische raketten die richting Oekraīne worden geschoten en allerlei smoesjes daarvoor wel.
En niet neergestort maar neergeschoten.
Nope ben niet wezen klimmen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:28 schreef AnneX het volgende:
En het verdronken bos! en ook in Vreeswijk! Had je nog tijd om ķp het Werk aan de Waalse wetering te klauteren? voor het uitzicht over de polder.
Ik vind De Spelt liter kut tegenwoordig. Je moet inloggen en ze hebben betaalde artikelen. Volg alleen nog Postillon op FB, De Spelt door die ergernissen niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Kutsite, foon vind t niet leuk..bovendien is mijn Duits 0.
Samenvatting van deze wat slechte grap graag, of ik snap t niet.
(Serieus nooit Duits gehad op school)
Oh.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Link met MH17 leg ik niet zozeer, dat is ook niet actueel. Russische raketten die richting Oekraīne worden geschoten en allerlei smoesjes daarvoor wel.
En niet neergestort maar neergeschoten.
quote:
Wow…wat een mooie čn smakelijk uitziende box inhoud.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef Blues het volgende:
Wij deden dit vanmiddag![]()
![]()
golfer in CUL / [Kerstdiner 2022] Inspiratie-, voorpret en adviestopic
Wanneer gaan we weer meeten Catjen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goede oogst Tele![]()
HGA betekent Het Grote Afzeggen. Traditioneel voor diverse FOK! meets, en in het vorige deel las ik wat kerstafzeggingen terug.
Die hard ook hier, heb ik wel eens gezien, 30 jaar geleden ofzo. Niet veel veranderd, behalve dat van die reclame tussendoor. Christus te paard.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu staat Die Hard aan. Heb ik waarschijnlijk nooit gezien.
Sterkte. Ik heb gelukkig geen reclame.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Die hard ook hier, heb ik wel eens gezien, 30 jaar geleden ofzo. Niet veel veranderd, behalve dat van die reclame tussendoor. Christus te paard.
Jah dat. Nog even goed als 30 jaar geleden. Maar z’n stem was toen nog niet uitgerijpt.quote:
Waar zit die concept store? Zat er eerst een vooraan in die straat bij de so low. Die mis ik!quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 wat een gedoe. Ook gewoon lastig dat je dan geen enkel idee hebt wanneer op de dag je gebeld gaat worden.
@:Cat-astrophe wat betekent "HGA voor de kerst"?
@:Candaasje is het gelukt met je functioneringsgespreksverslag insturen?
@:borisz het was een mooie dag voor een wandeling denk ik? hier was er zowaar een zonnetje
@:Isabeau hier was het zonet ook best heel rustig in de supermarkt. In het stadscentrum kon je over de hoofden lopen (het was ook nog markt) maar in de winkels was het gek genoeg redelijk rustig. Alleen veel krijsende kinderen.
Ik heb 3 dikke truien en een nieuwe spijkerbroek gekocht![]()
Die nieuwe spijkerbroek was tegen alle verwachtingen in, want ik heb een ongebruikelijke maat en ook nog eens allerlei meningen over wat voor soort broek het moet worden. Maar echt een leuke gevondeneen jaren-80-stijl broek, hoogvallend met wat wijdere pijpen. Zeer hip
2 van de 3 truien zijn iets hysterischer dan ik had verwacht te gaan kopen. Eentje turquoise met oranje gestreept - ik had eerst de donkergroen met oranje gestreepte gepast, maar daarin voelde ik me te veel de vlag van m'n staden de winkelmevrouw had de trui ook nog in deze kleur. Het is m'n eerste aankoop in een conceptstore (die heb je er hier best een hoop) - als ik had gewild, had ik in dezelfde winkel ook LP's, planten, zeep of sieraden kunnen kopen.
![]()
Een andere trui is knalblauw met in wit, geel en roze twee madeliefjes voorop. En pofmouwen.![]()
Ben benieuwd wat m'n collega's gaan zeggen, want die kennen me niet in turquoise-met-oranje gestreept
Dit was Bob & Bill in de Lange Hezelstraat. Je hebt daar ook Make My Day zitten, dat is een vrij grote, maar er zitten nog wat meer kleinere concept stores. Deze had leuke truien aan een rekje op straat staan dus daar ben ik op af gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar zit die concept store? Zat er eerst een vooraan in die straat bij de so low. Die mis ik!
Ja wat had je nou, wil je het niet vertellen ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |