Wel eentje voor over 2 weken. Maar correct. Ik ben net de deur uit, dus kan iemand anders de stand bijwerken?quote:Op woensdag 29 november 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Forever Man dus. De beste van Eric Klaplong.
Mexicanobakker 2quote:Op woensdag 29 november 2023 16:12 schreef Tussle266 het volgende:
kan iemand anders de stand bijwerken?
Ja, maar niet op 2..ze mogen dus maar 1 van de 2 posities bekleed hebben. En volgens mij heeft Fred het juist.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:22 schreef Buendia het volgende:
Imagine heeft op 1 gestaan toch?
Child in Time
Rollercoaster
Stairway to Heaven?
Mexicanobakker 2quote:Op woensdag 29 november 2023 17:46 schreef Fred_B het volgende:
Imagine
Child In Time
“Lijst” suggereert dat er meer is, maar dat zou dan een eenmalige nummer 2 uit de beginjaren moeten zijn die ik over het hoofd zie.
Die lat laag blijkbaar te laagquote:Op woensdag 29 november 2023 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Venice
Volbeat
Valensia
Van Dik Hout
Van Halen
Vitesse
2 op de juiste plek (1 en 3)quote:Op woensdag 29 november 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe eens een gok
1 Twister
2 Tram rijden
3 Dweilen
4 Sterretjes afsteken
5 Portret schilderen
6 Ramen wassen
7 Auto wassen
Ware het niet dat de tekensessie de voorlaatste keer was:quote:Op donderdag 30 november 2023 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet ook de positie van Echoes door de jaren heen niet helemaal. Volgens mij 3x middag/avond en 4x nacht. Tram rijden lijkt me wel de 'laatste keer' dat ie in de nacht stond, dat kan wel eens in 2020 zijn geweest ja. Dan lijkt bovenstaande me wel goed.
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was idd tekenen en klopt dat het de op 1 na laatste moet zijn. Het gaat om de laatste 7 edities dus wie weet helpt dat qua dj's.
n00biedoobiedoo 3quote:Op donderdag 30 november 2023 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet haast wel Fleetwood Mac zijn?
Zijn dat Here, there and every where en Love is everywhere?quote:Op donderdag 30 november 2023 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, wat staat Everywhere hoog.
In de top 2000-geschiedenis hebben twee andere platen met het woord Everywhere in de titel gestaan. Tegenwoordig staan ze niet meer in de lijst. Welke twee?
n00biedoobiedoo 3quote:Op donderdag 30 november 2023 10:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zijn dat Here, there and every where en Love is everywhere?
Here comes the sun en Come together zijn goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou sowieso Here Comes The Sun zeggen. Verder.. Something? 50 jarig jubileum van Abbey R. immers.
Enige andere optie lijkt me dus Come Together dus kop m maar in als deze 2 fout zijn.
Doorgestoken kaart!!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit binnen een minuut??
Haha nee dat wilde ik niet suggererenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |