en hier komt de luiheid naar boven, want als het niet A is, dan is het natuurlijk B. Dus de volgende die antwoordt: gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar een lui antwoord ook: 1998
Zeg ik 1968...quote:Op woensdag 29 november 2023 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar een lui antwoord ook: 1998
Met Davina dansen lijkt het wel wat. Als er niet meer gedroomd mag worden roep ik dat het Rood was, maar we moeten wel naar de var.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die stond er al niet meer in vorig jaar. Maar volgens mij was het dan Als het danst met Davina.
edit: Hoe het danst heet dat, volgens mij
quote:Op woensdag 29 november 2023 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste binnenkomer was in ieder geval Noodgeval.
quote:Op woensdag 29 november 2023 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grootste stijger was Leave the door open van Silk Sonic
Het collectief geheugen heeft gesproken...quote:Op woensdag 29 november 2023 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar volgens mij was het dan Als het danst met Davina.
edit: Hoe het danst heet dat, volgens mij
Beide een titel met Road in de Top 2000 gehad? Dus The Road Ahead en Bright Side of The Road.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben City to City en Van Morrison Top 2000-technisch met elkaar gemeen?
Het nadeel van dit soort vragen is dat je natuurlijk van alles kan vinden, maar dit is niet wat ik zoek. Het gaat toevallig wel over deze twee liedjes ja. Maar Road to Nowhere hoort er dan weer niet bij en The Long and Winding Road ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beide een titel met Road in de Top 2000 gehad? Dus The Road Ahead en Bright Side of The Road.
Dan gok ik erop dat beide, dus The Road Ahead en Bright Side of The Road, ooit op plek 1999 binnen zijn gekomen in de Top 2000.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nadeel van dit soort vragen is dat je natuurlijk van alles kan vinden, maar dit is niet wat ik zoek. Het gaat toevallig wel over deze twee liedjes ja. Maar Road to Nowhere hoort er dan weer niet bij en The Long and Winding Road ook niet.
Ze hebben een nummer gehad dat ergens tussen 1 en 2000 stondquote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben City to City en Van Morrison Top 2000-technisch met elkaar gemeen?
Bright Side of the Road stond helaas nooit op positie 1999.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan gok ik erop dat beide, dus The Road Ahead en Bright Side of The Road, ooit op plek 1999 binnen zijn gekomen in de Top 2000.
Correct! Als we Stenders mogen geloven was het in 2019 het illustere De Boer is Troef wat zich hierbij had gevoegd, hebben wij even geluk dat het lijstje nooit eerder is uitgebreid.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:14 schreef MielMonteur het volgende:
In het jaar X stonden ze op positie X.
1999 in 1999 en 2000 in 2000. Lijstje wat alleen dit jaar wordt uitgebreid.
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:14 schreef MielMonteur het volgende:
In het jaar X stonden ze op positie X.
1999 in 1999 en 2000 in 2000. Lijstje wat alleen dit jaar wordt uitgebreid.
Hulde voor zowel het bedenken als het beantwoorden. Ik ga even in een hoekje huilen om mijn eigen vraag nu.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct! Als we Stenders mogen geloven was het in 2019 het illustere De Boer is Troef wat zich hierbij had gevoegd, hebben wij even geluk dat het lijstje nooit eerder is uitgebreid.
Puur mathematisch lijkt me 1>2 enz. niet helemaal correct. Maar ik begrijp de vraag niet helemaal, dus ik heb niet echt recht van sprekenquote:Op woensdag 29 november 2023 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave Brubeck Quartet One>Two>Three>Four>Five in de titel
One Vision -> Two Out of 3 Aint Bad -> Three Days in a Row -> Four Seasons in One Day -> Take Five (of 5 uur, of FourFiveSeconds had ik ook nog wel goedgerekend)quote:Op woensdag 29 november 2023 13:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Puur mathematisch lijkt me 1>2 enz. niet helemaal correct. Maar ik begrijp de vraag niet helemaal, dus ik heb niet echt recht van spreken![]()
Bohemian Rhapsody > Bat Out Of Hell > Birds > Better Be Home Soon > Bright Eyes, zoiets?
Ah, op die manier. Leuk bedachtquote:Op woensdag 29 november 2023 13:39 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
One Vision -> Two Little Birds -> Three Days in a Row -> Four Seasons in One Day -> Take Five (of 5 uur, of FourFiveSeconds had ik ook nog wel goedgerekend)
ingekoptquote:
Die stond er net boven. In 2022 kwam Forever trouwens in 6 titels voor, inclusief Forever Autumn.quote:
Mede dankzij de vleiende woorden van Corton had die plaat een stijgende lijn te pakken, dus die is het inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:24 schreef pipster het volgende:
Forever Young staat ook vast een stukje hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |