Die ken ik nog niet, even luisteren!quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:59 schreef PLY het volgende:
lekkere sound, en lekker wijf ook trouwens
Beginnen nu bekend te worden, volg ze al 5j. Pas in Nederland geweestquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, even luisteren!
Ben je naar een optreden in NL van ze geweest? Probeer zo veel mogelijk youtube cover artiesten te volgen om mogelijk een relaxt optreden in Paradiso mee te makenquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Beginnen nu bekend te worden, volg ze al 5j. Pas in Nederland geweest
Heeft de wereld veranderd...Geniaalquote:
Tophit wel...quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heeft de wereld veranderd...Geniaal
Ken ik niet...Heerlijke stem idd!quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:41 schreef -Shii- het volgende:
Lekker nummer, luister ik vaak de laatste tijd.
Watisdeze!quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:49 schreef -Shii- het volgende:
Deze klinkt ook wel erg lekker hoor...
Hoe heeft die maar 145k views tenzij het niet het origineel is...quote:
Best Christmas!quote:
Zou voor die blonde in die tijd wel door heel wat brandende hoepels springen, met een glimlach en met sierlijk gemak.quote:
Alhoewel ik net 1 doodsbedreigende hoepel meer zou proberen te bedwingen zou ik ook zeker genoegen nemen voor de brunette schoonheid... De maagdelijke mentale puurheid van het vrouwelijke schoon in de jaren 80 wordt in de toxische huidige maatschappij niet meer gehaald ( @:-Shii- uitgezonderd uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou voor die blonde in die tijd wel door heel wat brandende hoepels springen, met een glimlach en met sierlijk gemak.
Mag ik mijn welgemeende complimenten uitdelen voor deze voortreffelijke beschrijving van elegante jonkvrouwe Shiiquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alhoewel ik net 1 doodsbedreigende hoepel meer zou proberen te bedwingen zou ik ook zeker genoegen nemen voor de brunette schoonheid... De maagdelijke mentale puurheid van het vrouwelijke schoon in de jaren 80 wordt inde toxische huidige maatschappij niet meer gehaald ( @:-Shii- uitgezonderd uiteraard)
Ik voel me gevleid.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alhoewel ik net 1 doodsbedreigende hoepel meer zou proberen te bedwingen zou ik ook zeker genoegen nemen voor de brunette schoonheid... De maagdelijke mentale puurheid van het vrouwelijke schoon in de jaren 80 wordt in de toxische huidige maatschappij niet meer gehaald ( @:-Shii- uitgezonderd uiteraard)
Abba is echt zn tijd vooruit...Automatisch passen ze de muziek aan de situatie aan..... rawrrrquote:
UIhuh pussylover vanaf je geboortequote:Op zaterdag 24 december 2022 01:37 schreef UitStraling het volgende:
Dit was mijn lievelingsplaatje als ukkie, was ik verliefd zonder te weten op welk meisje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Abba is echt zn tijd vooruit...Automatisch passen ze de muziek aan de situatie aan..... rawrrr [ link | afbeelding ]
Sweet dreams!quote:
Ik denk dat je toch mooi playbackte als die blonde, mooie tijden waren dat. Ik heb ook lange tijden niet zo veel metquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik was als kind trouwens echt ABBA-fan, maar ik luister de nummers nu nooit meer. Maar brengt wel herinneringen zo aan vroeger, playbacken op school bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou voor die blonde in die tijd wel door heel wat brandende hoepels springen
R.I.Pquote:
mwehehequote:
quote:Op zondag 25 december 2022 01:06 schreef BasEnAad het volgende:
Maar jij weet wel beter
Ik ben nog steeds onzeker!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wel heel erg percussie gericht.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Treehut362 het volgende:
Stronger Than Me Stronger Than Me Sweely
Lobster Deep Classics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |