Bewegen is juist goed als je last van je rug hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar vanmiddag had ze zo'n last van haar rug, heb ik nog niet terug gezien bij haar, liep prima en nu weer dansen.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat bij het paalhangen niet deed, had ze een record kunnen neerzetten
Als ze doneren mogen ze toch de film zien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:19 schreef Judiwi het volgende:
Esther en JW toch naar de film. Geen geld naar goeddoel.
Ja klopt maar dan kan je toch niet zo goed bewegen, ikke niet hoor, ik vond haar vrij soepeltjes, vanmiddag ook al toen ze van die stier kwam. Maar er zijn verschillende rugpijnen dus ok, goed dat Esther lekker aan het dansen was.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewegen is juist goed als je last van je rug hebt.
Ach gossiequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Ze horen toeterende auto's en vragen zich af of het WK-gerelateerd is?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zagen jullie hoe blij JW was?
Marokko doet niet mee met het WK aldus GJquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Ze horen toeterende auto's en vragen zich af of het WK-gerelateerd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Marokko doet niet mee met het WK aldus GJGJ lult ook maar wat in de ruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Van een voetballiefhebber mag je toch wel meer verwachtenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
GJ lult ook maar wat in de ruimte
Want hoeveel voetballiefhebbers hadden dat ook verwacht?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van een voetballiefhebber mag je toch wel meer verwachten
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Marokko doet niet mee met het WK aldus GJEn hoe moeilijk zal het later zijn die wappie er van te overtuigen dat het wel zo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetballiefhebbers weten wel dat Marokko mee doetquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Want hoeveel voetballiefhebbers hadden dat ook verwacht?
Ik heb geen idee, ik neem het maar van jou aanquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers weten wel dat Marokko mee doet
Ze doet er zelf ook aan mee...quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
Sachsa is het gejank en gezeik van mensen helemaal zat
Normaliter lagen ze er in de groepsfase al uit maar het ging om de deelname dusquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Want hoeveel voetballiefhebbers hadden dat ook verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |