sPANNENDquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:32 schreef engine het volgende:
Wie gaan er allemaal vertrekken?
[ afbeelding ]
Kerstspel of zoietsquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:34 schreef engine het volgende:
En waarom zijn Ima en Rupie verkleed? Wat is er allemaal gaande?
Een kerst toneelstukquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:34 schreef engine het volgende:
En waarom zijn Ima en Rupie verkleed? Wat is er allemaal gaande?
Pfff ik sla over.quote:
Hoort bij de kinderuitvoering zometeen..als Schrooch eruit wordt gestemd..quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:39 schreef Aggie46 het volgende:
4 koffers zijn er gebracht
[ afbeelding ]
ditquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
ow joy
kersttoneel
basisschool niveau
en niet groep 8..groep4 level.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
ow joy
kersttoneel
basisschool niveau
b]quote:Op vrijdag 23 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2666523/1/25#p207204266]vrijdag 23 december 2022 19:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
hoe kunnen ze ons dit aan doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
b]
[..]
en niet groep 8..groep4 level.
Zou me zo ongemakkelijk voelen en mijzelf aanmelden als broodnodig publiekquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
ow joy
kersttoneel
basisschool niveau
8 jaar lang verplicht dit moeten aanschouwenquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou me zo ongemakkelijk voelen en mijzelf aanmelden als broodnodig publiek
Sasquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:54 schreef Sestra666 het volgende:
Wie heeft dit bedacht eigenlijk (behalve kamer 5)
quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
we krijgen toch niet eerst het ballet van Eunice toch
alsjeblieft niet
quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:53 schreef Loveable het volgende:
We gaan gewoon kijken mensen, ze hebben hard gerepeteerd hoor..
Skip-bi dibby dib yo da dub dubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo da dub dub
Skip-bi dibby dib yo da dub dub
Yo da dub dub
(I'm the Skipman)Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
sorry Silvesquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry Silves
ik zal niet meer kijken naar dit dit ...iets
die worden niet toegelatenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:03 schreef Silves het volgende:
zou het druk worden bij mij in de stad, de toneelacademie ....
ik zou rennen naar die poortquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
Wat zou Jefke nu denken?..wat een kutgroep, waar ben ik in beland, toch maar mijn 24 u aanvragen..
Voor onsquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie doen ze dat toneel stukkie dan
Tja idee ook niet echt...mijn mening dan..quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:09 schreef Sestra666 het volgende:
t idee is wel grappig, maar de uitvoering .....
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:21 schreef chufi het volgende:
Doet Babs nu de 3 wijzen en de 3 koningen apart ?
niet gelovigquote:
Zelfs ik wist dit ...en been atheistquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gelovig
of geen godsdienst gehad op school
ben niet gelovig maar genoeg kersttonelen moeten aanschouwenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dit ...en been atheist
docent hequote:Op vrijdag 23 december 2022 20:33 schreef pingu66 het volgende:
Wat reageert Bern overdreven,het zijn geen kleine kinderen die je een complimentje moet geven...
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:39 schreef pingu66 het volgende:
Babbel en GJ al de hele dag bezig met hun gameplan. Dodelijk vermoeiend. Vooral GJ.
ik begrijp volkomen dat hij zo'n gezicht trokquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:44 schreef Kakadylo het volgende:
Die stream van mij loopt dus achter omdat ik niet keek en staat op een zwaar ongemakkelijk en chagrijnige Jeff
O nou. Euhhh 🤣🤣🤣quote:
Geloof het wel maar durf de stream nog niet aan te zetten.quote:
ik was bijna de poort uitgelopenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn. Niemand is van ellende de poort uitgelopen?
Graag gedaan 😉quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
Txs voor de uitgebreide update in de streamverslagen!
Ondertussen Babs en GJ die KimD labiel noemen want ze heeft twee uiterste kanten waarbij errors en extreme jaloeziequote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik begrijp volkomen dat hij zo'n gezicht trok![]()
Laten die maar eens naar zich zelf kijken, knabbel en babbelquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen Babs en GJ die KimD labiel noemen want ze heeft twee uiterste kanten waarbij errors en extreme jaloezie
gelukkig kreeg Babs geen error door Leilaquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen Babs en GJ die KimD labiel noemen want ze heeft twee uiterste kanten waarbij errors en ongezonde jaloezie
Ik vind Babbel labiel de laatste tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen Babs en GJ die KimD labiel noemen want ze heeft twee uiterste kanten waarbij errors en extreme jaloezie
Babbiel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind Babbel labiel de laatste tijd.
Babbel is dat al de hele tijd maar staat er los vanquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind Babbel labiel de laatste tijd.
het is echt niet te doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan dat gezeur van GJ niet meer aanhoren
Waar ging het over want ik keek dus naar Wendyquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
Babbel neemt het dus niet voor Wendy op
GJ neemt het Wendy (en janet en esther ) kwalijk dat ze zaten te breien tijdens de opdrachtquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waar ging het over want ik keek dus naar Wendy
Wat een zeikwijfquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ neemt het Wendy (en janet en esther ) kwalijk dat ze zaten te breien tijdens de opdracht
maar vooral Wendy noemde hij meerdere malen
Volgens mij was dat sowieso geen optie. Of iedereen of allemaal niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
bioscoop avond
als je niet meedoet
moet je op je kamer zitten![]()
![]()
Bij deze opdracht juist logisch dus conciërge GJ slaat wartaal uit alsmede valse tante Babs die er niks tegenin brengtquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ neemt het Wendy (en janet en esther ) kwalijk dat ze zaten te breien tijdens de opdracht
maar vooral Wendy noemde hij meerdere malen
nope zei isaak netquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sowieso geen optie. Of iedereen of allemaal niet.
Okay dan zijn die regels weer veranderd.quote:
er zijn er dus 5 of 6 die op hun kamer moeten zittenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan zijn die regels weer veranderd.
woehoeeequote:
Neem aan dat KimD niets afsteekt want anders denkt haar kwarrel misschien dat het uit isquote:
Ik word depri van hen, nou ja vooral van Estherquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
Esther en JW worden depri van de muziek
die stond op roodquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat KimD niets afsteekt want anders denkt haar kwarrel dat het uit is
Esther was ook degene die het zeiquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word depri van hen, nou ja vooral van Esther
is ook ietwat vreemdquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt het vreemd dat niemand het er over heeft dat Djedi weg is en dat het niemand boeit.
Esther is zo sufquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther was ook degene die het zei
JW beaamde
Djedi was er al een tijdje niet echt meer, dan mis je zoiets ook nietquote:
Babs heeft neem ik aan ook haar bioscoopkaartje gedoneerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
JW 78 euro naar de voedselbank
bijna net zoveel als we hebben gedoneerd als met 1 dag niet eten
Is toch nooit anders geweest, ze kunnen komedie spelen, maar het is gewoon 1 kandidaat minder voor de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt het vreemd dat niemand het er over heeft dat Djedi weg is en dat het niemand boeit.
Zo is het natuurlijk ook nog eens.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is toch nooit anders geweest, ze kunnen komedie spelen, maar het is gewoon 1 kandidaat minder voor de hoofdprijs.
neequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft neem ik aan ook haar bioscoopkaartje gedoneerd
Iedereen die doneert mag kijken ... nou Isaac maak dan ff bekend dat alle kaartjes gedoneerd worden ..quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft neem ik aan ook haar bioscoopkaartje gedoneerd
Dat komt morgenochtend wel als er opeens weer warm water is in de douchesquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Voor toneelstukjequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:29 schreef schizolientje het volgende:
ik las net iets over koffers in de COS is dat al duidelijk waarom en of hoe en wat??
Dan verstond ik het toch goed.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed.
Om te oefenen voor de challenge
Borrel avond tochquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Er komt zo meteen een verrassing volgens Jeff
waarom??quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kip nuggets bij de mac bestellen....kan ik woest om worden.
Ja das not donequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kip nuggets bij de mac bestellen....kan ik woest om worden.
Niks lekkers aan.quote:
Kun je bij de jumbo toch ook gewoon bestellen. Wat een verspilling van hun budget.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:35 schreef chufi het volgende:
Waarschijnlijk is er geen KFC in Lelystad
eigen geld van Isaakquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je bij de jumbo toch ook gewoon bestellen. Wat een verspilling van hun budget.
Is van Isaac zijn geld gekochtquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je bij de jumbo toch ook gewoon bestellen. Wat een verspilling van hun budget.
Ja die zijn gewoon niet lekker. Maar het gevoel van de maccie in de loods brengen wou Isaac graag.quote:
quote:
En dat wil hij niet terug hebben van de volgende manager?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
En dat wil hij niet terug hebben van de volgende manager?
Ik ga het even vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
En dat wil hij niet terug hebben van de volgende manager?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Kenzy gaat er volgende week iemand naar huis door een eliminatie
Eerst zien dan geloven.quote:
Laten we zeggen dat er vrij snel weer een bed leegstaatquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien, maar Jeff en Kim weer on speaking terms ?
Wacht ik even op het antwoordquote:
ik vind het ook echt vreselijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word echt niet goed van dat geklef
KimD is heel paranoia dus slaat dan gelijk faliekant door in het extreme en vult van alles in zodat wat zij denkt moet kloppenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Kim D willen Berend eruit hebben, hij is echt sneaky
Jappie zei hetquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat werd gezegd en gehoopt, jammer joh JW
tjaquote:
Het is een beetje idioot na de 100 euro voor de voedselbank maar ach...hun schijnen het heel erg te waarderenquote:
Die zit nog van zijn big Mac Menu te smikkelenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Matin gaat het doen
waarom niet erik?
dat is 500 euro aan vuurwerk ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een beetje idioot na de 100 euro voor de voedselbank maar ach...hun schijnen het heel erg te waarderen
Ik dacht dat KimD Bern zei, ik snapte er al geen reet van.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Kim D willen Berend eruit hebben, hij is echt sneaky
dat dacht ik eerlijk gezegd ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat KimD Bern zei, ik snapte er al geen reet van.
Dan heb ik het verkeerd verstaan, ik dacht dat je het oer Beer hadden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat KimD Bern zei, ik snapte er al geen reet van.
Dat is wel wat die professionele eters doen...veel water of cola light erbij drinkenquote:
Eens, dit soort challenges slaan nergens op.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:52 schreef Aggie46 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen en het zij zo: ik vind het verspilling van voedsel.
Als je ziet hoe ze dat eten bij een record naar binnen werken, misselijkmakend.
Kwijlen, schransen, slikken en niks proeven.
die had hij nog te goed van Isaakquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:52 schreef D. het volgende:
Snel teruggelezen, maar ik lees nergens waarom (alleen) Erik Mac eet
Ik ben blijkbaar geen eetchallengekennerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel wat die professionele eters doen...veel water of cola light erbij drinken
Niet zo gulzig eten Erik het is besteld van de prijzenpot maar dat merk je zometeen wel aan het cijfertje daarbovenquote:
Ah, ok, ik had die belofte gemist, maar fijn voor hem (en dat de regie meewerkt)quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die had hij nog te goed van Isaak
en de rest heeft een hamburger gehad
nee van Isaaks geldquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet zo gulzig eten Erik het is besteld van de prijzenpot maar dat merk je zometeen wel aan het cijfertje daarboven
hij heeft het kaartspel en de andere spellen gevonden toenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, ik had die belofte gemist, maar fijn voor hem (en dat de regie meewerkt)
Isaac heeft na het halen van het wereldrecordquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:52 schreef D. het volgende:
Snel teruggelezen, maar ik lees nergens waarom (alleen) Erik Mac eet
Iedereen weet dat je dan beter eetquote:
Een gemiste kans wel om hem dat even wijs te maken terwijl ie dus een hap namquote:
Ik eet altijd met mijn shirt aan, ik wist het nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je dan beter eet
Grappig mannetje op z'n tijd, maar die moet je niet de hele dag om je heen hebben want dat lijkt mij minder grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet zo gulzig eten Erik het is besteld van de prijzenpot maar dat merk je zometeen wel aan het cijfertje daarboven
Probeer het eens zonder...je zult verbaasd zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet altijd met mijn shirt aan, ik wist het niet
Zijn narigheid, die van zijn mede-bewoners, of de onze?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
Berend is van narigheid gaan lopen
van alle 3quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn narigheid, die van zijn mede-bewoners, of de onze?
Matin ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
Berend mag wel naar buiten de loods lopen
Esther ook
Erik ook
Laila ook
Bern ook
..
wat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
Let even op dat lege bakje mayo van Erik
oh dat kan ik niet zienquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo minutieus leeg dat Guinness zich zal gaan melden
Iedereen heeft op zijn eigen manier leuk, ik zie het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
WTF ... met een hooivork balanceren terwijl er een borrel gaande is
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft op zijn eigen manier leuk, ik zie het probleem niet echt.
Nou het zou maar eens mis gaan ... Ach KimD en Isaac kennen EHBOquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft op zijn eigen manier leuk, ik zie het probleem niet echt.
Stok in je oogquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het zou maar eens mis gaan ... Ach KimD en Isaac kennen EHBO
JW wil wel dansen maar durft niet op te staan want hij weet dat hij dan met Esther moet dansen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
Esther staat een showtje weg te geven voor JW
Ach ja Esther mag alleen maar op een stoel zittenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ach arme eshter met haar rug, lekker rock en rollen meid.
Nee maar vanmiddag had ze zo'n last van haar rug, heb ik nog niet terug gezien bij haar, liep prima en nu weer dansen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ja Esther mag alleen maar op een stoel zitten
Geen meelij met hem.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
JW wil wel dansen maar durft niet op te staan want hij weet dat hij dan met Esther moet dansen.
Je hebt dus de echte hooivork gemist ... daar heeft de FEBO dus snel een stokje voor verwisseldquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stok in je oog![]()
ik vind dat ze wel leuke muziekjes hebben.
Ik snap niet dat ze dat bij het paalhangen niet deed, had ze een record kunnen neerzettenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Moraima plantte de stok even tussen haar borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |