Joh maak je niet druk. Je maakt sowieso geen kans. OT graag want jouw gebrabbel slaat nergens opquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:56 schreef Kakadylo het volgende: [..] Zou ik dat aanbieden dan moet er eerst 950k tegenover staan
Volume uit hier hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
Hulde dat jullie dit akelige gepiepaankunnen horen
Das bijna knapquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Bern is nu nog irritanter dan Martin
Dat gaat wat verquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Bern is nu nog irritanter dan Martin
Hij is 'in the zone'quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:01 schreef greysbones het volgende:
Erik met een heeeel moeilijk gezicht
Ik wil hier een hele foute opmerking makenquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die Erik, alsof hij een cornetto vast heeft terwijl hij op dat ding zit
Raakte met zijn bellen hand Rudolfquote:
Ah, zo!quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Raakte met zijn bellen hand Rudolf
Maw hij gebruikte 2 handen
Bier kan er aangerukt worden, ze hebben een extra bestel datum gekregen voor zaterdagquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal een kerststol zonder spijs.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil hier een hele foute opmerking maken
Maar dat doe ik maar niet
Ik had er geen zin inquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:07 schreef Loveable het volgende:
Heeft iemand een lijstje met de namen en de tijd wat ze gehaald hebben?
Als vrouw lijkt me dat knaplastig want je komt ermee op televisiequote:
Ik had het over Rudolf,quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als vrouw lijkt me dat knap lastig want je komt ermee op televisie
Je zou denken dat ze wat anders aan het doen wasquote:
Moet zeggen dat ikzelf ook een klein beetje opgewonden raaktequote:Op vrijdag 23 december 2022 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze wat anders aan het doen was
Hoeveel heeft Jeff nu?quote:
Zullen ze blij mee zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bier kan er aangerukt worden, ze hebben een extra bestel datum gekregen voor zaterdag
Inderdaad want Jeff stopte dus foutieve info hier hoorquote:
Zo te zien had hij last van zijn kleine Jeffiequote:Op vrijdag 23 december 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad want Jeff stopte dus foutieve info hier hoor
Hij had beter die bol wol van Janet geleendquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien had hij last van zijn kleine Jeffie
Jeff had natuurlijk pijnlijke ballen omdat het deze dagen kortstondig uit was met KimDquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien had hij last van zijn kleine Jeffie
Ik denk ook zijn hand gebruiktquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad want Jeff stopte dus foutieve info hier hoor
Omdat ie gewoon niet meer konquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk ook zijn hand gebruikt
ook tussen de 2 en 5 volgens mijquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze laten bij Marc ook niet zien hoelang
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook tussen de 2 en 5 volgens mij
Harry de Hengstquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn bepaalde mensen langs de kant vervelend
Een burgemeester met rammelende ambtsketen op bezoek bij maîtresse terwijl dus vreemdgaand in piepend bedquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:26 schreef Loveable het volgende:
Irritant geluid op de achtergrond is dat van die rendier ding
810 is het minimale je mag eisen want twee minuten is simpelweg kinderspelquote:
En ook weer niet te zien hoelang of wel?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:30 schreef lojanda het volgende:
Wordt weer goed camerawerk verricht![]()
Pas als ze op de grond valt krijg je ze volop in beeld..
Nee heb ik ook niet gezien.. echt prutsers zijn het.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook weer niet te zien hoelang of wel?
Ze zit er nog opquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:31 schreef lojanda het volgende:
Nou Zoë is er ook binnen 5 seconden af.
Niet te geloven tochquote:
Neenquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:33 schreef lojanda het volgende:
Zou Zoë dan toch de 2 minuten halen? Gaat ze echt geld opleveren?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:35 schreef D. het volgende:
Nog even de manager zien falen, en dan maar even wat anders doen
2 minuut nog watquote:
Isaac is volgens mij de laatste.quote:
Nopequote:Op vrijdag 23 december 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Had Marciano nu de vijf minuten gehaald?
nopequote:Op vrijdag 23 december 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Had Marciano nu de vijf minuten gehaald?
Ik zou gekker worden van het gepiep als van die schommelbewegingquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:36 schreef spapaars het volgende:
Wie er de eerste minuut afvalt is echt een loser, een schommelstoel maakt meer bewegingen.
Nee 30, ging van 680 naar 710quote:
Dat is dan een foutje want ze had 2min 27 secquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee 30, ging van 680 naar 710volledige lijst komt na Isaac
100 euro voedselbankquote:
Aha, ok, mijn fout.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
100 euro voedselbank
72 euro geleend van Isaac
Kan ook nooit prettig zijn wanneer al je ego in zo'n aambei zit.quote:
en wat er uit zijn mond komt MANKEERT ook vaak watquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
Arme Martin, een manke oog en nu ook nog een manke been.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Wie is de grootste Judas op Isaac's kamer?
Bern?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Wie is de grootste Judas op Isaac's kamer?
Ik vermoed ook op basis van dat gesprek vanmiddag dat hij GJ bedoelde. Maar pin me er niet op vast.quote:
Die slaapt toch niet op kamer 1?quote:
Ze noemen Bern Judasquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vermoed ook op basis van dat gesprek vanmiddag dat hij GJ bedoelde. Maar pin me er niet op vast.
Ook een goeie.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vermoed ook op basis van dat gesprek vanmiddag dat hij GJ bedoelde. Maar pin me er niet op vast.
Isaac slaapt toch op die kamer Wanda/Martin/Bern?quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die slaapt toch niet op kamer 1?
Ik dacht dat ze het over die kamer hadden.
Berend?
Echt? Dan zou het toch Bern kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac slaapt toch op die kamer Wanda/Martin/Bern?
Toch wel he?quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt? Dan zou het toch Bern kunnen zijn.
Nee volgens mij ligt Isaac bij Martin /Wanda/Kim /Marcianoquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou weet ik het helemaal niet meer
Bern is Zwitserland ... onpartijdig maar wel boven op het geldquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:05 schreef Aggie46 het volgende:
Ok, dus Bern noemen ze Judas en hij had het over een judas.
Ze noemen Bern al weken Judasquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:05 schreef Aggie46 het volgende:
Ok, dus Bern noemen ze Judas en hij had het over een judas.
Hou je op.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of Mattin (of Marcianno)
Of een van de dames kan ook nog😉
Nu snap ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Ja Bern wordt als een tijdje judas genoemd, maar meende dat Isaac eerder na het over GJ gehad te hebben iets zei in de trant van 'dát is de echte judas'. Maar ik volg die bijnamen en veranderende verhoudingen op dit tempo ook niet helemaal meer
edit: + Isaac is met zijn geprevel soms sowieso niet goed te volgen
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie de rodeo gemist heeft
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Of Mattin (of Marcianno)quote:
Isaac zei "op onze kamer"quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die slaapt toch niet op kamer 1?
Ik dacht dat ze het over die kamer hadden.
Berend?
Het is gewoon Bern.Punt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of Mattin (of Marcianno)
Of een van de dames kan ook nog😉
[..]
Isaac zei "op onze kamer"
Ja ik houd het ook op Bern dan, met Mattin als slag om de arm want die vormt op dit moment naar mijn idee meer dreiging voor ze dan Bern.quote:
Martin is geen dreiging. Of er moet gisteren en/of vandaag wat gebeurd zijn wat ik heb gemistquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik houd het ook op Bern dan, met Mattin als slag om de arm want die vormt op dit moment naar mijn idee meer dreiging voor ze dan Bern.
Nee precies, maar Bern ook niet echt, en omdat Isaac door heeft dat GJ al best wat mensen met zijn plan mee heeft dacht ik aan hem.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Martin is geen dreiging. Of er moet gisteren en/of vandaag wat gebeurd zijn wat ik heb gemist
Ik heb vandaag verder niets gezien , dus ik loop achterquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee precies, maar Bern ook niet echt, en omdat Isaac door heeft dat GJ al best wat mensen met zijn plan mee heeft dacht ik aan hem.
Maar ben dat gesprek terug aan het luisteren van vanmiddag, maar het is een hel; cryptisch, Isaac praat veel zegt weinig en dat gepiep van die stier op de achtergrond doet mijn oren bloeden
ze is echt raarw manquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Eunice is een gekkie af en toe, maar ik kan haar wel waarderen.![]()
Ze staat nu ook weer te giebelen en balletpasjes te oefenen terwijl ze worstels raspt![]()
Gekkies mogen er ook zijn
Ik mis nooit iemand die weg is eerlijk gezegd.quote:
Ik zie het ziet er een beetje raar uitquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Eunice is een gekkie af en toe, maar ik kan haar wel waarderen.![]()
Ze staat nu ook weer te giebelen en balletpasjes te oefenen terwijl ze worstels raspt![]()
Gekkies mogen er ook zijn
Is toch gewoon mooi dat ze gewoon haarzelf is en blijft. Ze word genegeerd door GJ en Ima. Rupi praat wel met haarquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het ziet er een beetje raar uit
O ja dat zeker, weet jij wanneer ze haar 'uitvoering' gaat gevenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is toch gewoon mooi dat ze gewoon haarzelf is en blijft. Ze word genegeerd door GJ en Ima. Rupi praat wel met haar
Zouden er echt een aantal naar hun kamers gaan om ¤13 te besparen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
A ze gaan stemmen, iedereen is verplicht te gaan stemmen
film kijkjen 13 p/p wil je niet kijken moet je op je kamer blijven dan kijk je niet mee
Recente bios films mogen ze uitkiezen in welke vorm dan ook
Daar wil Isaac voor gaan stemmen zodat ze snel kunnen schakelen
Oudjaarsavond muziek is tussen 22 en 00.30 uur
mss als het echt een film is die je niet wil zien!quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden er echt een aantal naar hun kamers gaan om ¤13 te besparen?
De helft van de bewoners mist altijd alles daar. Vast nu ook nog. Hij kan het beter over een half uur nog een x herhalenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:58 schreef Sestra666 het volgende:
waaarom verteld izak alles dubbel
ze mogen film kijken v 13 pp![]()
Zo slecht als de film die in Utopia in première ging kan het nooit zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss als het echt een film is die je niet wil zien!
vind t sws belachelijk dat ze film mogen kijken..quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Wordt nog een hele kluif om dan te stemmen op de films ... wie wil wat ...
quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo slecht als de film die in Utopia in première ging kan het nooit zijn.
Valt wel mee toch, een film is geen contact in de huidige buitenwereld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vind t sws belachelijk dat ze film mogen kijken..
quote:Actueel filmaanbod in de bioscoop | Pathé
De Tatta's.
De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens (NL)
Hotel Sinestra.
Faithfully Yours.
I Wanna Dance: THE WHITNEY HOUSTON MOVIE.
Wil de Krokodil (NL)
Violent Night.
laten ze maar wat gaan doen voor dat geldquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, een film is geen contact in de huidige buitenwereld.
Ze hebben nu allemaal een blikken reet voor dat geldquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
laten ze maar wat gaan doen voor dat geld
Hebben ze gedaan, Rendier rodeoquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
laten ze maar wat gaan doen voor dat geld
Als je niet van film kijken houdt wel, maar ik heb zo maar het idee dat iedereen wel gaat kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden er echt een aantal naar hun kamers gaan om ¤13 te besparen?
In de meeste RLS elsewhere is dat normaal om dat af en toe te mogen kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vind t sws belachelijk dat ze film mogen kijken..
Nee. In Pathe draaien toch ook wel meer dan 8 films?quote:
Dat klinkt voor ons simpel, maar voor hen niet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:25 schreef Loveable het volgende:
Lootjes trekken zo simpel als wat.. iedereen schrijft zijn of haar top 3 op
Blijkbaarquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt voor ons simpel, maar voor hen niet natuurlijk
Je hebt gelijk, Google verklapte mij maar een deelquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee. In Pathe draaien toch ook wel meer dan 8 films?
Maar in de loods gaan ze er natuurljk nooit uitkomen welke film{(s) we willen kijken.
Ik kan pas een top 3 maken na alle recensiesquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:25 schreef Loveable het volgende:
Lootjes trekken zo simpel als wat.. iedereen schrijft zijn of haar top 3 op
Dan zoek je die maar even opquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan pas een top 3 maken na alle recensies
helaas krijgt berend de schuld...maar wat ik begreep was GJ iegene de het tegen isaac verteld heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:27 schreef ledn81 het volgende:
KimD en Babbel hebben het over dat er geluld word over de stemafspraken.
Berend wist ook over Links Rechts afspraak. Blijkbaar heeft GJ erover gesproken met Berend blijkt in de slaapkamer.
Ze gaan afwassen en staan te smoezen in de keuken.
Babbel : "Nu snap ik het"
KimD : "Maar houd je mond"
Moriama komt binnen
Moraima : "Wat zitten jullie te doen!?, te praten hier stiekem!?"
KimD : "Heel stiekem"
Moraima : "ik zie jullie wel hoor, heel stiekem"
Ze maakt er een grapje van![]()
[ afbeelding ]
Gelukt, mijn top 3 is afquote:
Wordt vast wel weer ruzie..quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukt, mijn top 3 is af
Maar da's verder off-topic, dus ben benieuwd hoe ze het in de loods gaan regelen
Het is niveau likmevestjequote:Op vrijdag 23 december 2022 18:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
helaas krijgt berend de schuld...maar wat ik begreep was GJ iegene de het tegen isaac verteld heeft.
Hoe lang heeft JW op die rendier gezeten eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff, Jappie en JW ook Berend affakkelen want die actie was de publiekelijke druppel
Ze zijn al een hele avond zoet met ruzie maken erover, hoeven ze geen film meer te kijken.quote:
Wanneer is die beoogde filmavond?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn al een hele avond zoet met ruzie maken erover, hoeven ze geen film meer te kijken.
De actie van Berend kost de groep minimaal 40 euro terwijl dat rendier op standje 1 stond en hij zich per direct liet omvallenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoe lang heeft JW op die rendier gezeten eigenlijk?
Zal wel een videoland filmpje worden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Zouden we mee mogen kijken met de film? En krijgen ze er dan ook popcorn/taco-chips bij en een frisje of een biertje?
Wij mogen vast niet meekijken ivm rechten. En geloof dat het idd incl. popcorn e.d. wasquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Zouden we mee mogen kijken met de film? En krijgen ze er dan ook popcorn/taco-chips bij en een frisje of een biertje?
Nou als wij mooi mee kunnen kijken, zou dat wel jammer zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn al een hele avond zoet met ruzie maken erover, hoeven ze geen film meer te kijken.
Dan moeten ze Berend toch er op aan spreken, dat het best wel zwak was dat hij zich meteen liet vallen..quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De actie van Berend kost de groep minimaal 40 euro terwijl dat rendier op standje 1 stond en hij zich per direct liet omvallen
Met planken en paal klimmen heeft hij wel de max. gehaaldquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
JW had trouwens 30 zoals de meesten dus
Hij zet zich tenminste inquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met planken en paal klimmen heeft hij wel de max. gehaald
Dat van Berend paste in 1 gifquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De actie van Berend kost de groep minimaal 40 euro terwijl dat rendier op standje 1 stond en hij zich per direct liet omvallen
Denk dat ze die moeite er niet eens meer instoppen en het gewoon als informatie opslaan tegen de tijd dat het nodig isquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan moeten ze Berend toch er op aan spreken, dat het best wel zwak was dat hij zich meteen liet vallen..
Dan heeft hij als excuus dat hij het niet kan met zin duizelingen, Moraima kan ook nietsquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan moeten ze Berend toch er op aan spreken, dat het best wel zwak was dat hij zich meteen liet vallen..
Er valt niets aan te merken op JW op dat vlak dus snap die opmerking sowieso nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met planken en paal klimmen heeft hij wel de max. gehaald
Ga keihard lachen als Berend de eliminatie opdracht moet doen en hem ook gewoon haaltquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat ze die moeite er niet eens meer instoppen en het gewoon als informatie opslaan tegen de tijd dat het nodig is
Nou toch wel 1minquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heeft hij als excuus dat hij het niet kan met zin duizelingen, Moraima kan ook niets
Ik bedoel er mee te zeggen dat er vaak gezegd wordt dat JW maar op zijn stoel zit te loeren, maar hij brengt wel geld binnen, dus ik neem het juist voor hem op.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er valt niets aan te merken op JW op dat vlak dus snap die opmerking sowieso niet
Mijn reactie was niet naar jou bedoeldquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat er vaak gezegd wordt dat JW maar op zijn stoel zit te loeren, maar hij brengt wel geld binnen, dus ik neem het juist voor hem op.
je kan ook denken dat Berend ze heel veel geld opgeleverd heeft. Als hij geweigerd zou hebben om het te doen hadden ze 0 euro verdiendquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo als je gaat omdenkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
je kan ook denken dat Berend ze heel veel geld opgeleverd heeft. Als hij geweigerd zou hebben om het te doen hadden ze 0 euro verdiend
Jij bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 december 2022 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ga keihard lachen als Berend de eliminatie opdracht moet doen en hem ook gewoon haalt
Denk dat er volgende week nog wel een eliminatie komt dinsdag of woensdagquote:
Maar wel in het algemeen een negatieve houdingquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat er vaak gezegd wordt dat JW maar op zijn stoel zit te loeren, maar hij brengt wel geld binnen, dus ik neem het juist voor hem op.
er moet nog een eliminatie komen in de periode dat Isaac manager is. Anders is zijn immuniteit voor niets.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk dat er volgende week nog wel een eliminatie komt dinsdag of woensdag
Om nog even terug te komen op eerder het verschil tussen Mora en Berend is dat zij de soort van positiviteitsmascotte daar isquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
je kan ook denken dat Berend ze heel veel geld opgeleverd heeft. Als hij geweigerd zou hebben om het te doen hadden ze 0 euro verdiend
Ik weet niet of er al een datum voor is afgesproken.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op eerder het verschil tussen Mora en Berend is dat zij de soort van positiviteitsmascotte daar is
Denk niet meer dit weekend. Meeste kans in een nieuwe weekquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:54 schreef Kakadylo het volgende:
Eliminatie gaat er sowieso komen en meest logische is vlak voor het weekend
Denk ik ook. Als je kijkt hoeveel eliminaties er zijn geweest is dat bar weinig ook door alle vrijwillige vertrekken natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:58 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de meeste eliminaties in de laatste maanden zullen zijn, nu willen ze de groep groot houden, om genoeg verhaallijnen te hebben.
Kim D zei gisteren dat de alle eliminaties op maandag zijn geweest, maar ik waag dat te betwijfelen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk niet meer dit weekend. Meeste kans in een nieuwe week
29 of 30 doel ik opquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk niet meer dit weekend. Meeste kans in een nieuwe week
Om nog maar niet te spreken over wat er uitverkocht is! Duurt Kerst sinds dit jaar 2 weken incl net zo'n lange winkelsluiting??quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:02 schreef Silves het volgende:
Wat een luxe daar, met kerstinkoop, liep over de koppen heen zo druk..
Dat weet ik ook niet meer precies maar wel vaak op maandag of dinsdag geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim D zei gisteren dat de alle eliminaties op maandag zijn geweest, maar ik waag dat te betwijfelen.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken over wat er uitverkocht is! Duurt Kerst sinds dit jaar 2 weken incl net zo'n lange winkelsluiting??
Moraima net zoquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs als dat al zo is dan zegt dat helemaal geen ene klote maar ja KimD ziet al meteen verbanden en complottenquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer precies maar wel vaak op maandag of dinsdag geloof ik
ik heb geen streams aan, maar zit Leila weer vol in de make up bij Isaac?quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:04 schreef Kakadylo het volgende:
Op kantoor zit Leila alweer bij Isaac te shoppen terwijl ze er laatst al de halve nacht zat
aan wendy en babs en JW te horen gebeurt er vreemde dingen op kantoor.elke keer zegt ze ik moet nog zalando shoppen, terwijl dit al lang door is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:04 schreef Kakadylo het volgende:
Op kantoor zit Leila alweer bij Isaac te shoppen terwijl ze er laatst al de halve nacht zat
Ik ga eens even kijken wat ik er over kan vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nee maar wat wel klopt is dat er in 3 maanden heel weinig eliminaties zijn geweest dus ik verwacht er niet veel met alle vertrekkersquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs als dat al zo is dan zegt dat helemaal geen ene klote
Allemaal op maandagquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bij elke manager is een eliminatie geweest. Anders zou de immuniteit van de manager waardeloos zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nee maar wat wel klopt is dat er in 3 maanden heel weinig eliminaties zijn geweest dus ik verwacht er niet veel met alle vertrekkers
Madeline was op dinsdagquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken wat ik er over kan vinden.
Ah ok, want begin januari moeten er weer nieuwe manager zich meldenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
er moet nog een eliminatie komen in de periode dat Isaac manager is. Anders is zijn immuniteit voor niets.
was bij de andere managers ook zo, dat er in ieder geval 1 eliminatie was tijdens hun managerstijd.
Er zijn toch niet zoveel eliminatie geweest?quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs als dat al zo is dan zegt dat helemaal geen ene klote maar ja KimD ziet al meteen verbanden en complotten
Klopt, dat moest ik ook even doen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch. Dan hoef ik niet meer te kijken.
Volgens je streamverslag op maandagquote:
Oeps. Heb ik het op dinsdag pas. Bij update gezet. Of heb net niet goed gekeken hahahquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens je streamverslag op maandag
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
3 tot nu toe volgens mij onder 3 managers. Isaac is de vierde managerquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zijn toch niet zoveel eliminatie geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |