Dan moet ik eerst mijn grunten weer eens oefenen. Meestal deed ik dat midden in de nacht tijdens de fietstocht terug naar huis vanuit de kroeg.quote:Op maandag 18 december 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit lied ga ik na de jaarwisseling nog wel vaker luisteren.
En misschien kunnen we dit karaokën bij de top 2000 meet
Als ik kom dan doe ik mee met het karaoken in het algemeenquote:Op maandag 18 december 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit lied ga ik na de jaarwisseling nog wel vaker luisteren.
En misschien kunnen we dit karaokën bij de top 2000 meet
Nou, dit wordt een korte edit vrees ik...quote:Op maandag 18 december 2023 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
1983… (A Merman I Should Turn To Be), draaien ze deze dan wel helemaal? Duurt toch ook een klein kwartier.
Helaasch.quote:Op maandag 18 december 2023 17:32 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nou, dit wordt een korte edit vrees ik...
Laatste jaar in de Snob neem ik aan. Die zie ik volgend jaar wel doorstijgen van de bubble naar echte Top 2000. Franstalige muziek doet het niet onaardig thans.quote:Op maandag 18 december 2023 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je Veux![]()
Veel te veel goede muziek al vandaag voor de plek id lijst
Moderne electronicaklassieker. Een van m'n favoriete producersquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:31 schreef Gretzl het volgende:
Komende 48 uur ben ik wat minder aanwezig hier omdat het nu ook Witte Trui-finaleweekend is @:mexicanobakker, @:scorpion_17 en @:laxus11 weten dan wel wat ik bedoelEen toplijst met enkel jonkies, lees platen die maximaal 10 jaar oud zijn.
Alvast zin in de daadwerkelijke start van de Top 2000. Ik had echt meer willen luisteren van de bubbling under, maar dan had ik meer vakantie-uren moeten opsparen.
Musicmeter? Daar heb ik ook een account, maar ik zit niet op het forum.quote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Moderne electronicaklassieker. Een van m'n favoriete producersMeesterwerk als je het mij vraagt
![]()
Stond op #56 in de lijst waar ik me het afgelopen weekend mee heb vermaakt (met de beste 400 nummers van de laatste 10 jaar, gerangschikt door de leden van een ander muziekforum.)
[..]
Mja, tis ff de vraag tot hoe lang Franstalige muziek een bonus heeft dankzij dat chansons programma destijdsquote:Op maandag 18 december 2023 18:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Laatste jaar in de Snob neem ik aan. Die zie ik volgend jaar wel doorstijgen van de bubble naar echte Top 2000. Franstalige muziek doet het niet onaardig thans.
Ik hoop zelf Éblouie Par La Nuit nog eens in de Snob terug te vinden. Dat is m'n favoriete nummer van Zaz.
In principe draaien ze alles volledig. Er zijn 19 nummers die niet volledig worden gedraaid en die voldoen aan een paar criteria.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze van 23 minuten draaien ze wel volledig.
Ja, maar van 1983… (A Merman I Should Turn To Be) draaiden ze een korte versie waarvan ik niet eens wist dat die bestond.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In principe draaien ze alles volledig. Er zijn 19 nummers die niet volledig worden gedraaid en die voldoen aan een paar criteria.
Ze staan bij de onderste 1000
Max één per artiest
Ze zijn gedaald
Ze duren boklang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |