druk en veel praten dan probeert hij ergens overheen te lullenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Waarom heb jij het dan niet verteld?
Isaac lult gewoon door.
Die luisteren tenminste als hij iets zegtquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin weer tegen de camera's praten ...
Precies!quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:33 schreef D. het volgende:
Isaac zegt eigenlijk dat hij niemand ergens bij hoeft te betrekken, maar als je hem ergens niet bij betrekt ben je niet te vertrouwen
En ook Jappie, die is ook al zo bang om zijn mond te openen..quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Isaac is niet te vertrouwen; dat moet nu toch inmiddels wel doorgedrongen zijn bij Jeff.
Kwam even buurten en meteen het gesprek gestoptquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin weer tegen de camera's praten ...
Die zit in die kut van Wanda, niet meer te redden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:34 schreef Silves het volgende:
[..]
En ook Jappie, die is ook al zo bang om zijn mond te openen..
nounouquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit in die kut van Wanda, niet meer te redden.
Als je iets aan Isaac vertelt weet je nooit wat ie ermee doetquote:
Die was hij ook ruim een week kwijt aan Wanda met die kerstmarkt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff kijkt op tegen Isaac maar 100% vertrouwen kun je hem niet in tegenstelling tot boezemmaat Jappie
Weet van alles maar zegt niks of blijft bewust heel vaagquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Isaac, stop met je geouwehoer met het is not my battle
Alsof je midden op de kermis staatquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:40 schreef Charmian het volgende:
gawddjiezus isaac, ik heb al koppijn...en dan dat gegil op de achtergrond
Is geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet van alles maar zegt niks of blijft heel vaag
Is al langer duidelijk hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:38 schreef Silves het volgende:
Vandaag duidelijk dat Izeik en Marcio de boel daar willen runnen..owee als ze een beweging naar links maken de onderdanen.
dat is het enige wat ik een beetje uit dat gejengel kan halenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kort samengevat. Jeff moet verantwoording afleggen aan Isaac.
En dat tig x herhalenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet van alles maar zegt niks of blijft bewust heel vaag
Tuurlijk, die willen woke aan de macht. Ik denk dat Marciano ook voor managerschap gaat in januari...Nou laten we dat vooral niet hopen met zijn verwijtende toontje 24/7.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:38 schreef Silves het volgende:
Vandaag duidelijk dat Izeik en Marcio de boel daar willen runnen..owee als ze een beweging naar links maken de onderdanen.
Zie KimD er nog voor aan ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:42 schreef mikekomen het volgende:
Jeff: Ik wordt in mijn reet genomen
Ondertussen is Jeff zich er tactisch uit aan het ouwehoerenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jemig, Isaac blijft doorzeiken, lijkt wel een wijf
Isaak heeft het niet in de handquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:54 schreef Silves het volgende:
Dus de oudjes zijn gevaarlijk en dit mag niet gebeuren..
En Isaac wil bepalen en dat lukt hem nu nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak heeft het niet in de hand
Dat is het probleem
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Isaac wil bepalen en dat lukt hem nu niet
Wel dus bij Jef..die mag niet meer met de groep meegaan..of jef moet heel snel tot bezinning komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Isaac wil bepalen en dat lukt hem nu niet
Jeff kan doen wat hij wil wat stemmen zijn niet openbaarquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel dus bij Jef..die mag niet meer met de groep meegaan..of jef moet heel snel tot bezinning komen.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:50 schreef pingu66 het volgende:
Isaac bedoelt GJ die met het verhaal Rupert en Leila kwam. GJ zei tegen isaac dat Leila in de ruzie met hem tegen hem zei dat hij 2 maanden met een jong meisje in bed had geldgen( Alicia)
GJ vertelde trots aan Isaac: " weet je wat ik toen zei: ja en daar ben ik trots op"
Isaac walgt hiervan. En is boos dat eerst het plan was om GJ eruit te gooien is veranderd in Rupert
Of zoiets, je weet toch bro.
Hoop dat hij dit ook inziet, want ik denk zelf dat izeik hem zomaar voor de bus gooit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff kan doen wat hij wil wat stemmen zijn niet openbaar
Exact en dan krijg je paranoiaquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak heeft het niet in de hand
Dat is het probleem
Het vreemde vind ik dat Isaak hem er deze week zo uit had kunnen pratenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoop dat hij dit ook inziet, want ik denk zelf dat izeik hem zomaar voor de bus gooit.
Jeff en Jappie kunnen prima met hen maar bij Isaac of Martin ligt dat andersquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:54 schreef Silves het volgende:
Dus de oudjes zijn gevaarlijk en dit mag niet gebeuren..
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze te horen gekregen wat ze kunnen verdienen?
Een verdienopdracht kun je altijd nog verstierenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze te horen gekregen wat ze kunnen verdienen?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een verdienopdracht kun je altijd nog verstieren
Dat heb je heel goed geobserveerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:06 schreef Korak het volgende:
Als je 'n tijdje concentreert op Martin zie je hoe enorm neurotisch die vent is. Alles bestaat uit poses, houding en holle frasen. Mexx maakt ie helemaal kapot omdat ze het niet doorziet. Hij is verliefd op zichzelf én Marciano.
Korrektquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:06 schreef Korak het volgende:
Als je 'n tijdje concentreert op Martin zie je hoe enorm neurotisch die vent is. Alles bestaat uit poses, houding en holle frasen. Mexx maakt ie helemaal kapot omdat ze het niet doorziet. Hij is verliefd op zichzelf én Marciano.
Hij heeft denk ik in zijn hoofd gehaald dat dat zijn probleem isquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:10 schreef Setje72 het volgende:
Met wie heeft Martin gesproken?omdat hij zegt dat hij gaat stoppen met opkomen voor Mex...
Dat denk ik ook, hij merkt dat hij buitengesloten wordt en zoekt er een reden voorquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik in zijn hoofd gehaald dat dat zijn probleem is
Marcia heeft hem alweer terecht gezet over Mexx..die 2 hebben ruzie en hij probeert mexx hoog te houden..en marcia zegt niet doen bla bla..quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:10 schreef Setje72 het volgende:
Met wie heeft Martin gesproken?omdat hij zegt dat hij gaat stoppen met opkomen voor Mex...
Die wilde lijkt heel nepquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:24 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft zo'n kinderlachje en tegelijk een wilde brulaap
Dat heb ik dan weer bij het zusje van Gordon namelijk Babsquote:
Babs zit teveel bij GJquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer bij het zusje van Gordon namelijk Babs
bij mij zitten ze beiden in mijn allergiequote:Op vrijdag 23 december 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zit teveel bij GJ
Die zit in mijn allergie
Mexx praat veel poepquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:18 schreef Charmian het volgende:
god bewaar me, mexx wil de pabo doen, of zou ze die seksshop bedoelen?
Je kunt niet meedoen aan de grootste spelshow en niet mee willen doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beren en stieren gaan ook niet goed samen
Berend heeft bijna nergens aan meegedaanquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet meedoen aan de grootste spelshow en niet mee willen doen
Op kantoor hebben ze het er nu over om dus Berend eruit te wippen als tegenreactiequote:Op vrijdag 23 december 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet meedoen aan de grootste spelshow en niet mee willen doen
Ja jammerquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op kantoor hebben ze het er nu over om dus Berend eruit te wippen als tegenreactie
Tuurlijk zo lang het maar niet uit de groep van Isaac is, het lijkt er op dat Jeff er in mee gaatquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op kantoor hebben ze het er nu over om dus Berend eruit te wippen als tegenreactie
quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Dus djedi rijdt heen en weer
Hoop dat ze wel haar idkaart bij zich heeft
Met een knipoog.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Boodschappen kunnen zaterdag geleverd worden
Maar anders
Je weet de eliminatieproef natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja jammer
Maar wel logisch
Deden ze maar GJ
Niet door de jumbo zelf dusquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met een knipoog.
Mss toch veel meer voor kerst geschonken door febo
Zoiets idd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet door de jumbo zelf dus
Maar de FEBO zal dan zelf boodschappen doen
Dat hebben we gisteren al gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met een knipoog.
Mss toch veel meer voor kerst geschonken door febo
Bedoel je de kerstmarkt?quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren al gezien.
Je moet Jeff niet op zijn woorden gelovenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
Janet ook?![]()
Hoeft nog niet hoor Jeff.
Eerst een hele boel uitvreters eruit
Moet even gesmeerd wordenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het.
Wat een ellende, is echt fel soms
Vind het gekonkel zo wel leuk om te luisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet Jeff niet op zijn woorden geloven
100% 100% 110% 100%quote:
Ze hoefden niets van hun eigen voorraad te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bedoel je de kerstmarkt?
Vond dat leuk,, maar niet reuze uitgepakt ofzo
Hmm maar volgens mij hadden ze hier geld voor gereserveerd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hoefden niets van hun eigen voorraad te gebruiken.
Zo dat is wel een heftige kuur zegquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
KimD heeft een paardenkuur voor haar acne.
Als ze nu zwanger zou worden, zou het een kindje zonder hersens worden.
De kuur duurt 8 tot 10 maanden.
Zal mooie troep zijn wat ik hoorde, je kan er depressief van worden etc.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
KimD heeft een paardenkuur voor haar acne.
Als ze nu zwanger zou worden, zou het een kindje zonder hersens worden.
De kuur duurt 8 tot 10 maanden.
Volgens mij van het vuurmaken nogquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Kim heeft op wat knokkels van haar vingers ook wondjes zitten zie ik
Komt door die vuursteentjes.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Van het vuurmakenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
volgens mij mogen ze het niet echt hebben over ex-bewoners/ dat weet suffe esther natuurlijk weer nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Esther vraagt ineens aan KimD over Gerry of ze weg ging omdat haar oma slecht lag.
KimD: Nee.
Gerry en Johan zijn de enige twee waar ik echt van baal dat die zijn moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Esther vraagt ineens aan KimD over Gerry of ze weg ging omdat haar oma slecht lag.
KimD: Nee.
Wat zeg je Isaakquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry en Johan zijn de enige twee waar ik echt van baal dat die zijn moeten vertrekken
weet iemand hier! wie het door verteld heeft aan isaac?quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Iemand heeft gelekt vraagt Kim aan Jeff
GJ zelfquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
weet iemand hier! wie het door verteld heeft aan isaac?
Ik hoop dat het bij Rupert en Leila terecht komtquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
weet iemand hier! wie het door verteld heeft aan isaac?
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij Rupert en Leila terecht komt
Heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dat ze er wel achter komen dat GJ de verrader is
Neequote:Op vrijdag 23 december 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
Oke, vanmorgen gewerkt, ik neem aan dat Djedi al pleite is??
Ouwe koeien en zo ... get over it iddquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
Babbel is nog boos op leila
Die blijft ook hangen
Babbel wordt ook een roddel loeder zoquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouwe koeien en zo ... get over it idd
Staat bij update staat bij streamverslagen de foto is zwart hoe makkelijk moeten we het makenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
GJ dacht dat hij Isaac ook mee zou krijgen in het plan, JW had het GJ afgeradenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dat ze er wel achter komen dat GJ de verrader is
Djewie? Djeweeniewie!quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
en jaloers op jeff..blijft negatief over hem tegen babs...hij heeft liever niet dat zij en wendy met hem omgaan...hij heeft ook verder niemand daarquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
Juist als ze zich om je druk maken
Is allemaal jaloezie zegt GJ
Aangezien GJ zich nu al de hele week druk maakt om Leila en Rupie is hij dus heeel jaloers op hen
Iedereen die alicia niet mocht moet weg van GJquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en jaloers op jeff..blijft negatief over hem tegen babs...hij heeft liever niet dat zij en wendy met hem omgaan...hij heeft ook verder niemand daar
ligt er maar aan hoe ze de stier bedienen of je dit volhoud of niet. Als ze echt moeilijk willen doen haalt niemand hetquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
Langer dan 1 min = 20
Langer dan 2 min = 30
Langer dan 5 min = 50
Volgens Babs was Jeff zelfs geïnteresseerd in Alicia en ja dat moet je niet tegen GJ zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen die alicia niet mocht moet weg van GJ
(Leila Jeff )
Dat is echt bs van babbelquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens Babs was Jeff zelfs geïnteresseerd in Alicia en ja dat moet je niet tegen GJ zeggen
Babbel was zelf geïnteresseerd in Jeff en dat heeft ze zelfs toegegeven al zal ze dat publiekelijk altijd ontkennenquote:
Een verliefde puber lijkt het welquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:29 schreef Aggie46 het volgende:
Janet zat naast JW
Aan de andere kant van Janet zat Esther
Janet staat op en loopt even weg
Esther dook op haar plaats en zat gelukkig weer naast JW
Niet te geloven hoe triest Esther is.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babbel was zelf geïnteresseerd in Jeff en dat heeft ze zelfs toegegeven al zal ze dat publiekelijk altijd ontkennen
Hier nog niet..quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Nou wat gunt de FEBO ze
Van de mac ?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het haar lukt krijgt ze zo een kindermenu
Moraima nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat een flut opdracht weer, een klein kind blijft zo nog op die stier zitten
Ze moetquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Eens kijken of Esther gaat, en zo ja hoe lang houd ze het vol met haar
arme rug en Wiplash
Jammer dat ze zo super traag beginnen en dat zeker twee minuten. Makkelijke te doen zelfs voor moraima denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moraima niet
Berend denk ik ook niet
Zoe ..
Mexx ..
Ik denk dat het tegenvaltquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo super traag beginnen en dat zeker twee minuten. Makkelijke te doen zelfs voor moraima denk ik
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:37 schreef Alocanda het volgende:
Ik krijg ineens het gevoel dat ik bij Eunice in de slaapkamer aan het kijken ben.
Japquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:37 schreef Alocanda het volgende:
Ik krijg ineens het gevoel dat ik bij Eunice in de slaapkamer aan het kijken ben.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:37 schreef Alocanda het volgende:
Een soort cowgirl?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:37 schreef Alocanda het volgende:
Die zal het wel weer eng vindenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mexx zal het wel lekker vinden dat schuren op die stier/rendier
Zij heeft alleen ervaring met een minuutjequote:Op vrijdag 23 december 2022 14:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mexx zal het wel lekker vinden dat schuren op die stier/rendier
Fijn dat ze elkaar zo aanmoedigenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
Gelijk commentaar over z’n blote borst
Ja ze kunnen hem op standen zettenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dus per minuut gaat dat ding harder
Dat snap ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ze kunnen hem op standen zetten
Zo kijkt hij toch altijd...?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin met ogen dicht, bang dat die duizelig wordt
De FEBO zal bepaalt hebbenquote:
Japquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO zal bepaalt hebben
1 minuut stand 1
2 minuten stand 2
Etc
Echt hequote:Op vrijdag 23 december 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hadden ze die stier niet ff 'n litertje olie kunnen geven
maar dan zullen de meeste 6 minuten redden....als ze tempo van eunice aanhoudenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO zal bepaalt hebben
1 minuut stand 1
2 minuten stand 2
Etc
Ik denk ook een aantal nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dan zullen de meeste 6 minuten redden....als ze tempo van eunice aanhouden
Ze willen geld voor beelden met kerst lijkt mequote:Op vrijdag 23 december 2022 14:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dan zullen de meeste 6 minuten redden....als ze tempo van eunice aanhouden
Nou hij begint anders flink geluid te makenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb het geluid maar even uit.
Zo bloedstollend is het nu ook weer niet
Ze bewoog goed mee. Misschien paardgeredenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Eunice leek het gewoon makkelijker
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze bewoog goed mee. Misschien paardgereden
Nee dan slechts 10quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Hoor ik Mexx nu zeggen .. Zo lang houdt ie het bij mij nooit vol!
Moet je dus nagaan dat het niet eens een grapje isquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Hopelijk krijgt hij dat niet te horen want dan wordt hij weer boos waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Ze snapt niet dat het oog ook wat wil. Rendier is natuurlijk wel een stukje knapper.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |