Van die honderden profielen die je liken en waar je keuzestress van krijgt is het toch vaak die Beckham die uiteindelijk de like krijgt...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven ook helemaal geen David Beckman.
Over datingsapps, en over jezelf. En er wordt hier volop geklaagd, maar dat mensen naar zichzelf kijken, ho maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:02 schreef Discombobulate het volgende:
Dat je op datingsapps zit impliceert niet dat je elders niet gewoon de deur uit gaat. Die tegenstelling moet echt even niet geïnsinueerd worden hier. Beetje irritant namelijk.
Dit topic gaat gewoon over datingapps, dus laten we daar dan ook over praten.
Wat is er nou weer mis met even klagen dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Over datingsapps, en over jezelf. En er wordt hier volop geklaagd, maar dat mensen naar zichzelf kijken, ho maar.
Ehhhh jij bent hier aan het klagen en problemen aan het zoeken wat ik zo lees.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met even klagen dan?![]()
En dat impliceert toch niet dat je niet naar jezelf kijkt. Ik kan prima klagen en tegelijkertijd naar mezelf kijken. Ik snap niet wat je probleem nou is?
Iemand van 2 meter zal ook tegen je zeggen dat je maar wat hoger moet springen als je ergens net niet bij kuntquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met even klagen dan?![]()
En dat impliceert toch niet dat je niet naar jezelf kijkt. Ik kan prima klagen en tegelijkertijd naar mezelf kijken. Ik snap niet wat je probleem nou is?
Er is niets mis met klagen hé? Dat is gewoon een uiting van ongenoegen. Dat is geen problemen zoeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhhh jij bent hier aan het klagen en problemen aan het zoeken wat ik zo lees.
Maar als je er in wil blijven hangen: ga je gang.
Met een paar anderen lees ik weer de klacht dat vrouwen het zo ontzettend makkelijk hebben met daten.
Het advies is al gegeven dat je dan naar buiten moet om vrouwen te ontmoeten, als het op dating sites niet werkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is niets mis met klagen hé? Dat is gewoon een uiting van ongenoegen. Dat is geen problemen zoeken.
En wat betreft dat twee, dat is gewoon feitelijk waar. Daar is geen discussie over.
Onzin, geen vrouw is hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:31 schreef Faxie het volgende:
Tja, hoe vrouwen zich gedragen is een vast gegeven, dus dan kan het alleen aan jezelf liggen idd.
En toch ligt het aan hemquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin, geen vrouw is hetzelfde.
Volgens mij heb ik ook al gezegd dat ik dat al doe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Het advies is al gegeven dat je dan naar buiten moet om vrouwen te ontmoeten
Nee joh, wat lul je nou. Vrouwen zijn niet zo oppervlakkig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van die honderden profielen die je liken en waar je keuzestress van krijgt is het toch vaak die Beckham die uiteindelijk de like krijgt...
Bij twijfel altijd voor de Twingo gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:02 schreef Faxie het volgende:
Miljonairs hebben het overigens ook niet makkelijk als ze een nieuwe auto willen hoor.... Gaan ze voor de Ferrari, de Lambo, de Porsche, de Pagani, de McLaren... Of toch maar voor de Twingo?
Ik heb een collega die echt zo'n typische incel aan het worden is door dat.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef Cockwhale het volgende:
Dit soort apps stimuleren narcisme bij vrouwen en onzekerheid bij mannen, puur door de manier waarop het werkt.
Dan worden ze boos omdat het ze niet lukt om een match te vinden? Ik vraag mij bij zulke mannen vaak af of ze niet gewoon de vrouwen die ze wél kunnen krijgen, niet willen omdat ze die vrouwen dan niet goed/knap/leuk genoeg vinden.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb een collega die echt zo'n typische incel aan het worden is door dat.
Ik ben me er wel bewust van hoor, soms ook wel succes met een date dus mij maakt het ook weer niet zo veel uit, zo lang ik me maar bewust ben van wat die apps met mannen kunnen doen. Gelukkig zelf niet zo.
En zonder die apps zou het allemaal wel lukken in hun leven en met de liefde?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb een collega die echt zo'n typische incel aan het worden is door dat.
Ik ben me er wel bewust van hoor, soms ook wel succes met een date dus mij maakt het ook weer niet zo veel uit, zo lang ik me maar bewust ben van wat die apps met mannen kunnen doen. Gelukkig zelf niet zo.
Natuurlijk. Gewoon naar buiten gaan en dan gebeurt het vanzelf toch.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En zonder die apps zou het allemaal wel lukken in hun leven en met de liefde?
Nee, hij is nu gewoon er helemaal niet mee bezig en stuurt van die "forever alone" memes. Straks schiet ie ook nog een basisschool overhoop.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:35 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Dan worden ze boos omdat het ze niet lukt om een match te vinden? Ik vraag mij bij zulke mannen vaak af of ze niet gewoon de vrouwen die ze wél kunnen krijgen, niet willen omdat ze die vrouwen dan niet goed/knap/leuk genoeg vinden.
Ik had ook zo’n oud collega. Het lukt hem nooit bij vrouwen, maar de vrouwen die er net zo uitzagen als hij moest hij niks van hebben.
Hot take: met genoeg zelfvertrouwen en sociale skills zijn alle apps in principe datingapps.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef oblo het volgende:
Ik kan breeze aanraden, veel leuke en serieuze vrouwen. Hinge ook, maar dan moet je wel zin hebben om tijd te investeren in online gesprekken elke keer.
Ook, ook wel eens een date via proberen te regelen met een meid die ik eens tegenkwam bij een D66 borrel. Bleek helaas al een vriend te hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hot take: met genoeg zelfvertrouwen en sociale skills zijn alle apps in principe datingapps.
Op LinkedIn na dan.
Niemand is het met je eens. Maar je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat het aan de conversatie ligt lijkt me heel sterk.
Edit: Ik ben 30+, ik heb nu echt wel de nodige zelf- en mensenkennis.
Ik ken mezelf en mijn tekortkomingen heel goed. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand is het met je eens. Maar je zal wel gelijk hebben.
Zou ik NIET doen, maakt 't daten alleen maar nóg lastigerquote:Op maandag 10 maart 2025 10:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en mijn tekortkomingen heel goed. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Ha ha.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou ik NIET doen, maakt 't daten alleen maar nóg lastiger
Hoe smaakt dat nou, azijn?quote:
Met elkaar connecten op LinkedIn krijgt een hele andere betekenis zoquote:Op maandag 10 maart 2025 09:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook, ook wel eens een date via proberen te regelen met een meid die ik eens tegenkwam bij een D66 borrel. Bleek helaas al een vriend te hebben.
Link In.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Met elkaar connecten op LinkedIn krijgt een hele andere betekenis zo
Jaja, moest wel lachen hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, hij is nu gewoon er helemaal niet mee bezig en stuurt van die "forever alone" memes. Straks schiet ie ook nog een basisschool overhoop.
Dat laatste was een grapje voor het geval dat niet duidelijk was.![]()
Gedoetjes leiden tot drama's. Nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
Even een vraag he. Als je met iemand aan't daten bent en je hebt het ontzettend fijn met diegene als je bij elkaar bent, maar zodra je van elkaar weg bent is er als je appt vrij snel al "discussie" en zijn er steeds kleine "gedoetjes" (die je dus NIET hebt als je bij elkaar bent) is dat dan een teken van toch compatibiliteitsissues of is dat een rode vlag op zichzelf?
Heb dat nu met iemand. We hebben het ontzetten fijn als we bij elkaar zijn, en als we dat niet zijn willen we juist elkaar weer veel zien. Maar hoe meer we elkaar niet zien en hoe meer we "gewoon" appen. Hoe meer er discussies ontstaan en gedoetjes. Word daar een beetje moedeloos van.
De politiek was voor mij een hele goede plek. Daarmee kun je potentieel op heel veel plekken in het land op allerlei bijeenkomsten zijn, waar ook leuke dames komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Waar ontmoeten mensen tegenwoordig eigenlijk nog nieuwe (potentiële) dates buiten datingapps om? Eenmaal als (fulltime) werkende kom je ook niet met zoveel nieuwe mensen meer in aanraking, tenminste voor mij zijn de enige plaatsen waar ik regelmatig kom werk, sport en de supermarkt. Laat dat dan ook nog eens niet echt plekken zijn waar het heel gepast is om iemand met die intentie te benaderen.
Zo zijn vrouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:17 schreef Grotetijd het volgende:
Dan denk ik... Je trekt ZELF de stekker er uit om iets onbenulligs?!
Dat gevoel is herkenbaar. Dertien jaar geleden probeerde ik het ook. Ik wist dat mijn uiterlijk onder gemiddeld was dus ik verwachtte al weinig succes. Toch deed het telkens pijn als ik werd geblokkeerd, vaak zelfs midden in een goed gesprek. Zodra mijn foto zichtbaar werd was het voorbij, 100% van de keren. Het was moeilijk om geen frustratie of bitterheid te ontwikkelen maar ik heb geleerd dat het niet de schuld is van vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 02:03 schreef cherrycoke het volgende:
Paiq is ook kut, altijd leuke gesprekken en na x zinnen worden de fotos geunblurred en bijna altijd word ik gelijk geblokt.
Het doet zo een pijn, ik doe zo mijn best het lukt mij gewoon niet en ik moet maar kappen met al die shit
quote:Op maandag 14 april 2025 13:21 schreef -Deluzion- het volgende:
Persoonlijk heb ik mijn hoop op technologie gericht. Ik zie een toekomst waarin AI compagnons, bijvoorbeeld levensechte virtuele partners een oplossing kunnen bieden. Niet alleen voor mannen die niet kunnen daten maar ook voor eenzame ouderen. Het zou een mooie manier kunnen zijn zonder de pijn van afwijzing. Ik zie een gat in de markt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |