Ik vind Bern een stedennaamquote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
Bern vind Martien en Rene vrouwen namen
berendquote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef woxxel het volgende:
Ik cie alleen bern en isaak aan de spellentafel
Is niets van Jeff bij, is allemaal van de Febo. En als die zegt : Jeff jij slaapt vanavond buitenquote:
Baby Bern.quote:
zo werkt dat niet Fritsiequote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is niets van Jeff bij, is allemaal van de Febo. En als die zegt : Jeff jij slaapt vanavond buiten
dan slaapt Jeff buiten
Ze zal jeuk hebben, en hoopt op goedmaakseksquote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo werkt dat niet Fritsie
ze gaat nu in zijn bed liggen in de hoop dat hij naar bed gaat![]()
![]()
ik vind het heel ziekquote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zal jeuk hebben, en hoopt op goedmaakseks
Eens!! Ik vind dit ook onbegrijpelijk .quote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Seattle het volgende:
Jeff wordt zo persoonlijk naar/gemeen en agressief in een ruzie. Niet alleen tegen KimD, maar tegen iedereen en over iedereen. Krijg dat er maar eens uit.
Het maakt niet uit of je een lief poppetje bent of dominant zoals KimD. Krijg je het met hem aan de stok dan gaat ie slaan met die stok. Geen idee waarom KimD hem nog zou willen. Omdat ze toch dat gevoelige kutventje blijft zien?
Hoe leuk ze samen ook zijn, de manier waarop met name Jeff haar structureel dom en lelijk noemt in ruzies maakt dat ik hoop dat dit definitief voorbij is. Jeff kan misschien hele leuke kanten hebben, maar die duistere kant diskwalificeert hem volkomen in mijn ogen. Die duistere kant staat in geen verhouding tot wat voor slechte eigenschappen KimD ook zou mogen hebben.
er staat zelfs een capquote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik wissel als een malle van streams de afgelopen 10 minuten, maar heb Kim niet in een bed gezien
Ik ook, en dat ook nog op m'n telefoonquote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik wissel als een malle van streams de afgelopen 10 minuten, maar heb Kim niet in een bed gezien
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |