VOC mentaliteit in 2024 2020quote:
Ik wens hem veel sterkte. En ik heb gevraagd of ie al spijt heeft.quote:Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij deed eerst nog alle moeite om zijn kunst en dure auto te redden. Was zelfs nog boos dat zijn kunst naar iemand zou gaan voor een schijntje die geen echte kenner was. En straks is meneer 'schreeuwend rijk worden' dakloos
quote:Mocht iemand daklozentips hebben of een (goedkoop) plekje in omgeving Hilversum let me know.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Als je wilt heb je vrienden.quote:Op zondag 1 september 2024 18:09 schreef PotjeSambal het volgende:
Hij maakt mij niet wijs, dat Bernd D., geen plekje in de tuin voor een tentje heeft.
logischquote:Op zondag 1 september 2024 20:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sywert is door zijn vrouw gedumpt.
Maar het is de schuld van de overheid hoorquote:Op zondag 1 september 2024 20:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel onevenredig hard geraakt natuurlijk, als je het vergelijkt met soortgelijke graaiers.quote:Op zondag 1 september 2024 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
Vies ventje. Goed dat hij moet voelen. Helaas gebeurt dat zelden. De grote graaiers blijven doorgaans onder de radar. Hij is er gewoon niet zo goed in.
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 1 september 2024 20:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel onevenredig hard geraakt natuurlijk, als je het vergelijkt met soortgelijke graaiers.
quote:Op zondag 1 september 2024 20:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel zaken. Een Ali B ging er bijna aan onderdoor, zei hij.quote:Op zondag 1 september 2024 20:34 schreef trein2000 het volgende:
Laat het OM in ieder geval eens opschieten met die zaak, dan weet een ieder ook waar hij aan toe is. Dit boven de markt laten hangen is niet fair.
Beslaglegging h.quote:Op zondag 1 september 2024 19:58 schreef Vincent_student het volgende:
Zo die mondjekapmiljoenen zijn er dus snel door heen gejaagd aan mooie auto's en rijk leven. Geld op, ja dan moet je maar op straat.
Klinkt vooral alsof ze de financin volledig hebben gescheiden. Als je de woning verkoopt aan je vrouw en zorgt voor een goed samenlevingscontract / huwelijkse voorwaarden, dan blijft die woning buiten bereik van schuldeisers.quote:Op zondag 1 september 2024 20:39 schreef PotjeSambal het volgende:
Bijna een jaar samengebleven na scheiding? https://www.bekendeburen.(...)n-kinderen-zie-fotos
Ja, had niet alles goed doorgelezen. Maar ja, hij heeft wel een budget om mee rond te komen. Hij zal wel een duur huisje hebben. Maar hij moet zichzelf maar zien te redden, net zoals wij dat moeten doen.quote:
Sowieso moet het OM haast maken, in alle zaken. Maar deze publieke dynamiek maakt het natuurlijk wel extra belastend, daar moet je wat mee. Dat heeft niets met privileges te maken.quote:Op zondag 1 september 2024 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel zaken. Een Ali B ging er bijna aan onderdoor, zei hij.![]()
Waarom zou er hier meer haast gemaakt moeten worden dan in een andere zaak? Het betekent tenslotte ook dat iemand anders, die minder beroemd is, dan nog langer moet wachten.. omdat Sywert kennelijk voor moet gaan.
Nee hoor. Gewoon achteraan aansluiten. Geen speciale privileges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |