Sterkte Mario 🌹quote:
Aw dat is klote. Sterkte!quote:
Dat is best wel klote mario.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
5 keer bij de tierarts gewezen , maar zij willt
10 dagen niks vreten, waarschijnlik hätte de arts
zij vanochtend einslapen laten zij kunnt niks
meer geen water drinken niet op de benen staan
Ja die was tofquote:
Lekker rollen in de sneeuw.. zou ik ook wel willenquote:
Misschien in mariolandquote:Op donderdag 22 december 2022 10:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lekker rollen in de sneeuw.. zou ik ook wel willen
Ze mogen het houdenquote:
Utopie in Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2022 10:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel leuk hoor een pak sneeuw tot de enkels
Bevredigend om zo te winnenquote:
Mwa, dat is idd wat je ook weer snel hebt..quote:Op donderdag 22 december 2022 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Utopie in Amsterdam
Is binnen een uurtje weer bruine pap ende modder
Goed plan dat ga ik ook weer eens maken op 2e kerstdagquote:
quote:
Altijd lekker, flinke scheur Licor 43 erdoor gedaanquote:Op donderdag 22 december 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan dat ga ik ook weer eens maken op 2e kerstdag
Verstandig! Anders blijf je bezigquote:Op donderdag 22 december 2022 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hier net klaar..
Had van de week al pan gemaakt..maar die waren op. Schaaltje hier bakje daarheen.
Nu afkoelen en in de kluis
Oh hier alleen rode wijn en zo'n bak perensuikerquote:Op donderdag 22 december 2022 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd lekker, flinke scheur Licor 43 erdoor gedaan
Tnx volgende keer kom je zelf maar weer keurenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je er net zo'n succes van maakt als van de soep en hapjes op de meet dan kan het niet misgaan.
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx volgende keer kom je zelf maar weer keuren
Dat ben ik met een spelletje Riskquote:
Het is voor veel vogels wel de waarheidquote:
Helaas wel maar deze vind ik wel grappig.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is voor veel vogels wel de waarheid
Het geeft wat aanquote:Op donderdag 22 december 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas wel maar deze vind ik wel grappig.
Ik heb het op mijn FB gezetquote:Op donderdag 22 december 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas wel maar deze vind ik wel grappig.
Volgens mij zijn die van Catanquote:Op donderdag 22 december 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik met een spelletje Risk
Ja weet ik veelquote:
Ik wist niet dat het uit maakte. Sorryquote:
Ik zag het nu pas toen je erover begonquote:Op donderdag 22 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het uit maakte. Sorry
Ik ben een slechte verliezer. Dat was mijn puntquote:Op donderdag 22 december 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas toen je erover begon
Met jou geen spelletjes spelen dus ..... kan verkeerd aflopenquote:Op donderdag 22 december 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een slechte verliezer. Dat was mijn punt
Ja vliegende bordspellen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jou geen spelletjes spelen dus ..... kan verkeerd aflopen
Joh ik overdrijf altijd een beetje maar ik werd wel wat link met ganzenbord als kind. En later met risk.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer je die te koppen of schiet je ze af ?
Wij hadden op gegeven moment een Mens erger je niet Bord van plastic met rondjes zodat de pionnen er niet zo gauw afvielenquote:Op donderdag 22 december 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik overdrijf altijd een beetje maar ik werd wel wat link met ganzenbord als kind. En later met risk.
En dan agressief op die dobbelstenen drukkenquote:Op donderdag 22 december 2022 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden op gegeven moment een Mens erger je niet Bord van plastic met rondjes zodat de pionnen er niet zo gauw afvielen
Die ging idd niet altijd te soepel.....quote:Op donderdag 22 december 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan agressief op die dobbelstenen drukken
Je hebt je kwaliteiten Eendquote:Op donderdag 22 december 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vandaag weer een Sol. gesprek en die ging erg goed. De persoon van het bedrijf vertelde bij afscheid nemen dat hij er ook een goed gevoel over had. Nu even duimen.
Dank je, het is een bedrijf wat keukens voor grootverbruik maakt. Het heeft tenminste ook een normale reistijd, iets meer dan een half uur.quote:
Nee geen schaapquote:Op donderdag 22 december 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen alle schapboten al gedaan?
dat komt al meer in de richtingquote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Mals lammetje vd shoarmaboer.
Een fijne vunzige kerst toegewenst PBquote:
We houden het beschaafd dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Een fijne vunzige kerst toegewenst PB
Die herinner ik me nogquote:Op donderdag 22 december 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar dit blijft toch de ALLERmooiste!![]()
Ik klapte van het lachen bijna uit elkaar toen ik deze de eerste keer hoorde.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar dit blijft toch de ALLERmooiste!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Dit jaar kook ik eend voor het kerstdiner![]()
Sorry Eend
Gekookte eend ? niet gebakken op de huid?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Sorry Eend
Dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekookte eend ? niet gebakken op de huid?
Klinkt wel beter jaquote:Op donderdag 22 december 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekookte eend ? niet gebakken op de huid?
Of de vijver ...quote:Op donderdag 22 december 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Vooropgesteld dat ik nog eend kan krijgen... Ik ga morgen naar de poelier.
Het alternatief is kalkoenfilet.
En wat maak je voor jobi?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Vooropgesteld dat ik nog eend kan krijgen... Ik ga morgen naar de poelier.
Het alternatief is kalkoenfilet.
En voor de vegetariër knolselderij. Tip van Jobi.
Ik ga improviseren met 10 ingrediënten die zij aandraagtquote:
Fugu?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga improviseren met 10 ingrediënten die zij aandraagt
Gaan jullie samen eten?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga improviseren met 10 ingrediënten die zij aandraagt
Dat zal er niet in zitten. We eten vegetarisch.quote:
Vegetarische eend? Kan je echt beter fugu nemenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal er niet in zitten. We eten vegetarisch.
quote:
Een badeend is niet van vlees.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vegetarische eend? Kan je echt beter fugu nemen
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Sorry Eend
Heb jij dat wel eens gehad?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vegetarische eend? Kan je echt beter fugu nemen
quote:
Heb er wel gegeten, maar dat stond niet op het menu.quote:
plastic afval ? ze zijn een plaag die gele beestjesquote:Op donderdag 22 december 2022 22:19 schreef drakin het volgende:
Ik zag gister nog een badeend onder een hydraulische pers
Mannen die zich vervelen op het werk en van alles onder die pers gooien en dan er filmpjes over plaatsen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
plastic afval ? ze zijn een plaag die gele beestjes
Hier in het tpoic toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:19 schreef drakin het volgende:
Ik zag gister nog een badeend onder een hydraulische pers
O was dat hier? Ik zie vaak op facebook korte filmpjes, dacht dat ik het daar had gezien.quote:
IK heb het ook gezien, en kijk echt geenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
O was dat hier? Ik zie vaak op facebook korte filmpjes, dacht dat ik het daar had gezien.
Ik welquote:Op donderdag 22 december 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK heb het ook gezien, en kijk echt geengezichtboeks
Hoiquote:
Die jankmuil prince is alleenquote:
Maar qua negatieve teksten zouden jullie, wat dit nummer betreft, een fijn koppeltje zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die jankmuil prince is alleen
Mwah, dan eerder dit, maar wel afspelen op snelheid x 1.25 !quote:
Dacht het al eens eerder van je gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2022 01:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is het origineel uit eind jaren 60.
Vast wel een keer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht het al eens eerder van je gehoord te hebben
2002 Longkanker 62quote:Op vrijdag 23 december 2022 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Big City ... ja wie anders ... die is niet meer volgens mij , al 20 jaar niet ...
Toll? of die Jamaicaan ?quote:Op vrijdag 23 december 2022 02:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Ben 'm 1 keer tegengekomen ergens.
Is er een verbod om dat na 02:00 te doen of heb je slechter nieuws...?quote:Op vrijdag 23 december 2022 02:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik damp alleen nog puur maar waarschijnlijk te laat.
Toll dusquote:Op vrijdag 23 december 2022 02:21 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een keer toen ik geluid deed lang geleden bij optreden maar weet niet meer waar precies.
Er zitten wat vlekjes op mijn longen maar dat kan van alles zijn met die virussen van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er een verbod om dat na 02:00 te doen of heb je slechter nieuws...?
`jajaquote:Op vrijdag 23 december 2022 02:33 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik damp geen smaakjes, alleen kruiden.
Frank Toveyquote:
En dan klagen, dat het hier koud is met -9quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
-45 graden iemand?
https://www.nu.nl/buitenl(...)nuten-bevriezen.html
Mn dochter gaat die kant op tussen kerst en O/N...quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
-45 graden iemand?
Hier is het +9.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
En dan klagen, dat het hier koud is met -9
Die -45C mogen ze houden. Maar een laagje sneeuw zou welkom zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
-45 graden iemand?
Koud? -9 is iets fris,quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
En dan klagen, dat het hier koud is met -9
Nou vond ik wel koud brrquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koud? -9 is iets fris,
-45 mild fris
T is hier +19,5quote:
Als je die ********* zooi maar bij je houd danquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die -45C mogen ze houden. Maar een laagje sneeuw zou welkom zijn
T ziet er wel heel fake uit eigenlijkquote:
Kan je nagaan hoe goed het isquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T ziet er wel heel fake uit eigenlijk
In de laatste seconden zag ik het pas, toen die kop toch iets bewoogquote:
Deze precizie is nodig om dingen te kunnen vangenquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de laatste seconden zag ik het pas, toen die kop toch iets bewoog
Deze sufferd kan ook prima dingen vangen,quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze precizie is nodig om dingen te kunnen vangen
In tegenstelling tot deze sufferd
[ afbeelding ]
Das prijzigquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:24 schreef Soury het volgende:
Appelbeignets van de bakker 2,50 per stukWel erg lekker
Het moest bij de dumpsquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen .. wil ik dat wel zien
Dit is in de VS.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:22 schreef Loveable het volgende:
Ligt toch aardig wat sneeuw in de bergen
Daar is t echt ijskoudquote:
En een heuse blizzardquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Daar is t echt ijskoud [ afbeelding ]
Die regen van nu is ook tien keer niks...quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Brrrrrr blij dat het hier weer wat normaliter is
En Eurocross is al aan het opschalen omdat er veel extra mensen dingen gaan breken ...........quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:22 schreef Loveable het volgende:
Ligt toch aardig wat sneeuw in de bergen
Tig mensen straks weer naar huis met een gebroken beenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Eurocross is al aan het opschalen omdat er veel extra mensen dingen gaan breken ...........
https://www.ad.nl/reizen/(...)-de-pistes~af4184d0/
Die lichtjes achter poesquote:
Fuck die kat, trek de gordijnen openquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooie zwarte kat met een klein wit befje.
Zo een had ik ook
Ik ben een kattenliefhebberquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck die kat, trek de gordijnen open
Vorige kerst hebben ze er tot maart gehangenquote:
Oh ik dacht dat het een uitzicht was op grote hoogte (de haven ofzo) Ja nu zie ik hetquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige kerst hebben ze er tot maart gehangen
En dan gaat die kat er met zijn rug naartoe zitten
Ik woon naar één hoog, deze lampjes hangen aan mijn balkonquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een uitzicht was op grote hoogte (de haven ofzo) Ja nu zie ik het
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon naar één hoog, deze lampjes hangen aan mijn balkon
De haven is ook leuk nuquote:
Ach wat sneu, vooral voor je moeder. En natuurlijk ga je wel langs de visboerquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
Nou kerst is afgelast. Moeder dood (nou ja) ziek en mijn zwager. Morgen ga ik wel langs met wat pakjes en doe wat boodschappen nog voor mijn moeder, zegt ze "Ja kan je even langs de visboer?" Fucking hell nee...... een dag voor kerst. Het was vandaag al kut overal.
Nou neequote:Op vrijdag 23 december 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach wat sneu, vooral voor je moeder. En natuurlijk ga je wel langs de visboerGewoon bijtijds je bed uit.
Ik weet dat je dat weleens verteld hebt, maar ben vergeten hoe oud.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zwarte is al lang naar de kattenhemel. Is wel oud geworden trouwens...
Iets van 20 jaar. Maar die is ooit aankomen lopen, dus precies weet ik het niet...quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat weleens verteld hebt, maar ben vergeten hoe oud.
Die schooiers leven langer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Iets van 20 jaar. Maar die is ooit aankomen lopen, dus precies weet ik het niet...
Ik had Conan die is 20 iets geworden. Bounty was ook iets in die richting, Trees is van het balkon afgedonderd en nooit meer gevonden. Ik hoef geen dieren meerquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
Die van mij zijn nooit ouder dan 15 geworden.
Dat zeg ik nu ook. Ik houd van dieren, maar wil er ook niet meer aan. Ik heb nu nog één kat uit het asiel. M'n dochter wilde zo graag..... en nu is zij het huis uit en woont hij bij mij. Ik weet niet precies hoe oud hij is, want een vondeling, maar wel een schatje. Maar het is wel de laatste.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had Conan die is 20 iets geworden. Bounty was ook iets in die richting, Trees is van het balkon afgedonderd en nooit meer gevonden. Ik hoef geen dieren meer
WTF is dit?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook ijzersterk, van de makers van het kerstkinderkoor.![]()
Deze is nog wat gedurfder en zou in deze tijd überhaupt niet meer gemaakt, laat staan uitgezonden kunnen worden.![]()
Heel eerlijk ik ben ook wel klaar met het slopen van meubels. En Bounty had blaas problemen. Pis overal en toren hoge dierenarts rekeningen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook. Ik houd van dieren, maar wil er ook niet meer aan. Ik heb nu nog één kat uit het asiel. M'n dochter wilde zo graag..... en nu is zij het huis uit en woont hij bij mij. Ik weet niet precies hoe oud hij is, want een vondeling, maar wel een schatje. Maar het is wel de laatste.
Mooie leeftijdquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Iets van 20 jaar. Maar die is ooit aankomen lopen, dus precies weet ik het niet...
Oh dat is wel balen ja. Hier wordt niets gesloopt gelukkig, maar in het begin nog wel gesproeid. Twee kattenbakken was beter voor meneer. Maar ook eentje die regelmatig bij de dierenarts komt. Ook een geschiedenis met blaasgruis.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik ben ook wel klaar met het slopen van meubels. En Bounty had blaas problemen. Pis overal en toren hoge dierenarts rekeningen.
Mijn vriendin wilde nadat onze hond was overleden 2 katten nemen, maar dat heb ik haar gelukkig uit haar hoofd weten te praten. Het is allemaal schattig, maar je hele interieur gaat naar de vaantjes.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik ben ook wel klaar met het slopen van meubels. En Bounty had blaas problemen. Pis overal en toren hoge dierenarts rekeningen.
Ik denk dat dat wel een beetje de gemiddelde leeftijd is voor een kat toch?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
Die van mij zijn nooit ouder dan 15 geworden.
Hier ook hoor, Tom is echt een lieverd, maar het laatste huisdier. Je moet er toch altijd rekening mee houden met vakanties enzo, ik wil dat hierna niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook. Ik houd van dieren, maar wil er ook niet meer aan. Ik heb nu nog één kat uit het asiel. M'n dochter wilde zo graag..... en nu is zij het huis uit en woont hij bij mij. Ik weet niet precies hoe oud hij is, want een vondeling, maar wel een schatje. Maar het is wel de laatste.
Hahahahaha............. Beter een kat dusquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
En deze hadden ze ook nog. Helaas is het bij deze 3 spots gebleven. Deze won nog een grote internationale prijs.
Ja dat denk ik ook. Maar wel heel toevallig dat ze alledrie niet ouder dan 15 zijn geworden. Nu heb ik er nog eentje, maar ik weet niet precies hoe oud hij is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een beetje de gemiddelde leeftijd is voor een kat toch?
Tom wordt dit jaar alweer 13
Straat (boerderij) katten worden wel wat ouder hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar wel heel toevallig dat ze alledrie niet ouder dan 15 zijn geworden. Nu heb ik er nog eentje, maar ik weet niet precies hoe oud hij is.
Dat is inderdaad wel heel toevallig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar wel heel toevallig dat ze alledrie niet ouder dan 15 zijn geworden. Nu heb ik er nog eentje, maar ik weet niet precies hoe oud hij is.
Wij hadden toen we nog in Scheveningen woonden ook een kat, maar die is achtergebleven bij de buren, waar hij toch altijd regelmatige gast was.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Er loopt hier één los en dat is best lollig. Binnen tuin dus dus die loopt wat rond en kan niet weg.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hadden toen we nog in Scheveningen woonden ook een kat, maar die is achtergebleven bij de buren, waar hij toch altijd regelmatige gast was.
Meenemen met de verhuizing was geen optie, want een kat die niet beter weet dan dat de Bosjes van Poot zijn natuurlijke habitat zijn ga je niet van de een op de andere dag opsluiten op een appartement. Dat kan je zo'n dier ook niet aandoen.
Hier kunnen we echt geen kat hebben. Even over de balustrade springen en hij zit ergens in een hotelkamer of bij buren. En gezeik met de VvE is ook al geen vooruitzicht dat vrolijk stemt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er loopt hier één los en dat is best lollig. Binnen tuin dus dus die loopt wat rond en kan niet weg.
We zijn hier wat losser. Poes komt soms langs.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier kunnen we echt geen kat hebben. Even over de balustrade springen en hij zit ergens in een hotelkamer of bij buren. En gezeik met de VvE is ook al geen vooruitzicht dat vrolijk stemt.
Beterschap voor je moeder.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
Nou kerst is afgelast. Moeder dood (nou ja) ziek en mijn zwager. Morgen ga ik wel langs met wat pakjes en doe wat boodschappen nog voor mijn moeder, zegt ze "Ja kan je even langs de visboer?" Fucking hell nee...... een dag voor kerst. Het was vandaag al kut overal.
Die overleeft me welquote:
Misschien is ze met de `Kerst wel beter.quote:
Ik las het en dacht ok ...quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:06 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-toren-64-overleden
Oh jéé
Busje is er.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:06 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-toren-64-overleden
Oh jéé
Ik hoorde het eind van de middag op de radionieuws en hoewel het triest is dat zijn busje niet meer komt vroeg ik me af waarom dit een nieuwsitem is.quote:
Omdat er hier op het forum veel te weinig busjes zijn geweest om een heel aantal mensen af te voeren?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het eind van de middag op de radionieuws en hoewel het triest is dat zijn busje niet meer komt vroeg ik me af waarom dit een nieuwsitem is.
Ja voor Foks dode zangers topicquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het eind van de middag op de radionieuws en hoewel het triest is dat zijn busje niet meer komt vroeg ik me af waarom dit een nieuwsitem is.
Ik mis er wel een paar hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er hier op het forum veel te weinig busjes zijn geweest om een heel aantal mensen af te voeren?
Jij denkt dat de nieuwslezer een FOK!ker is?quote:
Oh was het zelfs op het journaal ? Ik heb na dat liedje nooit meer iets vernomen.. Is het blijkbaar een cabaretier .. .quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat de nieuwslezer een FOK!ker is?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh was het zelfs op het journaal ? Ik heb na dat liedje nooit meer iets vernomen.. Is het blijkbaar een cabaretier .. .
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ban hem.quote:
Jippie Kayee motherfokker!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban hem.![]()
Ik zit het ook te kijken aan gebrek aan beter.
quote:
Dan zijn duidelijk niet 'de goeden' afgevoerdquote:
99.999 streamingsdiensten, eventueel nog een kanaal of 200 in je tv-abo,quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban hem.![]()
Binnenkort vast ook Die Hard 3 weer ...quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban hem.![]()
Jij wel ?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
99.999 streamingsdiensten, eventueel nog een kanaal of 200 in je tv-abo,
maar, er is niets beters
En 4 en 5 dan ook?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort vast ook Die Hard 3 weer ...
Of erger, remakes.quote:
Mijn kerst dinner ligt al bijna een half jaar te marinerenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Van de week toch maar eerder beginnen met koken
Sommige films werden juist goed door de acteurs of actrices. Beverley Hills Cop met Eddy Murphy, Whoopi Goldberg in Sister Act.. Er zijn weinig voorbeelden van films waar het vervolg of een nieuw deel ook goed is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder Bruce Willis dan want die is gestopt
Je schrijft reanimeren verkeerd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn kerst dinner ligt al bijna een half jaar te marineren
Wat had je vanavond ?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Van de week toch maar eerder beginnen met koken
Een aangereden Haas ga ik niet reanimerenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je schrijft reanimeren verkeerd.
fietste je zo hard?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een aangereden Haas ga ik niet reanimeren
Die vreet je meteen opquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een aangereden Haas ga ik niet reanimeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |