Sterkte Mario 🌹quote:
Aw dat is klote. Sterkte!quote:
Dat is best wel klote mario.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
5 keer bij de tierarts gewezen , maar zij willt
10 dagen niks vreten, waarschijnlik hätte de arts
zij vanochtend einslapen laten zij kunnt niks
meer geen water drinken niet op de benen staan
Ja die was tofquote:
Lekker rollen in de sneeuw.. zou ik ook wel willenquote:
Misschien in mariolandquote:Op donderdag 22 december 2022 10:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lekker rollen in de sneeuw.. zou ik ook wel willen
Ze mogen het houdenquote:
Utopie in Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2022 10:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel leuk hoor een pak sneeuw tot de enkels
Bevredigend om zo te winnenquote:
Mwa, dat is idd wat je ook weer snel hebt..quote:Op donderdag 22 december 2022 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Utopie in Amsterdam
Is binnen een uurtje weer bruine pap ende modder
Goed plan dat ga ik ook weer eens maken op 2e kerstdagquote:
quote:
Altijd lekker, flinke scheur Licor 43 erdoor gedaanquote:Op donderdag 22 december 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan dat ga ik ook weer eens maken op 2e kerstdag
Verstandig! Anders blijf je bezigquote:Op donderdag 22 december 2022 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hier net klaar..
Had van de week al pan gemaakt..maar die waren op. Schaaltje hier bakje daarheen.
Nu afkoelen en in de kluis
Oh hier alleen rode wijn en zo'n bak perensuikerquote:Op donderdag 22 december 2022 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd lekker, flinke scheur Licor 43 erdoor gedaan
Tnx volgende keer kom je zelf maar weer keurenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je er net zo'n succes van maakt als van de soep en hapjes op de meet dan kan het niet misgaan.
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx volgende keer kom je zelf maar weer keuren
Dat ben ik met een spelletje Riskquote:
Het is voor veel vogels wel de waarheidquote:
Helaas wel maar deze vind ik wel grappig.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is voor veel vogels wel de waarheid
Het geeft wat aanquote:Op donderdag 22 december 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas wel maar deze vind ik wel grappig.
Ik heb het op mijn FB gezetquote:Op donderdag 22 december 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas wel maar deze vind ik wel grappig.
Volgens mij zijn die van Catanquote:Op donderdag 22 december 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik met een spelletje Risk
Ja weet ik veelquote:
Ik wist niet dat het uit maakte. Sorryquote:
Ik zag het nu pas toen je erover begonquote:Op donderdag 22 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het uit maakte. Sorry
Ik ben een slechte verliezer. Dat was mijn puntquote:Op donderdag 22 december 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas toen je erover begon
Met jou geen spelletjes spelen dus ..... kan verkeerd aflopenquote:Op donderdag 22 december 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een slechte verliezer. Dat was mijn punt
Ja vliegende bordspellen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jou geen spelletjes spelen dus ..... kan verkeerd aflopen
Joh ik overdrijf altijd een beetje maar ik werd wel wat link met ganzenbord als kind. En later met risk.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer je die te koppen of schiet je ze af ?
Wij hadden op gegeven moment een Mens erger je niet Bord van plastic met rondjes zodat de pionnen er niet zo gauw afvielenquote:Op donderdag 22 december 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik overdrijf altijd een beetje maar ik werd wel wat link met ganzenbord als kind. En later met risk.
En dan agressief op die dobbelstenen drukkenquote:Op donderdag 22 december 2022 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden op gegeven moment een Mens erger je niet Bord van plastic met rondjes zodat de pionnen er niet zo gauw afvielen
Die ging idd niet altijd te soepel.....quote:Op donderdag 22 december 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan agressief op die dobbelstenen drukken
Je hebt je kwaliteiten Eendquote:Op donderdag 22 december 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had vandaag weer een Sol. gesprek en die ging erg goed. De persoon van het bedrijf vertelde bij afscheid nemen dat hij er ook een goed gevoel over had. Nu even duimen.
Dank je, het is een bedrijf wat keukens voor grootverbruik maakt. Het heeft tenminste ook een normale reistijd, iets meer dan een half uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |