Jeff nam KimD speltechnisch totaal niet serieus maar moest wel omdat het zijn vriendin wasquote:Op woensdag 21 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie lijkt niet echt te weten wat hij nu met Kim D aanmoet
Nouja van mij hoeft het niet inderdaad maar het is natuurlijk ook wel erg makkelijk om een capje te maken als de verf er nog op zitquote:Op woensdag 21 december 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs jij vind dit niks
eerlijk zijn
Ja goed idee maar weet niet of dat zomaar mag vanwege de camera's. Een grote plant verplaatsen vanwege de kerstboom was al een gedoe.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me leuk als ze de loods een keer 'verbouwen' , banken en tafels keertje anders
Blauwe stoelen met uitzicht op de muur
straks is het wel beterquote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft het niet inderdaad maar het is natuurlijk ook wel erg makkelijk om een capje te maken als de verf er nog op zit![]()
Sproeten verven heb ik sowieso nog nooit iemand zien doen denk ik...tenzij carnaval
mag niet, dan kloppen de cameraopstellingen niet meer. Als er al een evenement is, zoals volleybal bijv, dan moeten daarna de meubels weer braaf terug op de goede plek.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me leuk als ze de loods een keer 'verbouwen' , banken en tafels keertje anders
Blauwe stoelen met uitzicht op de muur
bij KIm K was de verf er al afquote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft het niet inderdaad maar het is natuurlijk ook wel erg makkelijk om een capje te maken als de verf er nog op zit![]()
Sproeten verven heb ik sowieso nog nooit iemand zien doen denk ik...tenzij carnaval
ik kan het ook niet aanquote:Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef HappyCharly het volgende:
Kut, te laat gewisseld. Hoorde nog net ff de zijige stem van bern
jammerquote:Op woensdag 21 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
mag niet, dan kloppen de cameraopstellingen niet meer. Als er al een evenement is, zoals volleybal bijv, dan moeten daarna de meubels weer braaf terug op de goede plek.
Owquote:Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij KIm K was de verf er al af![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
tis toch sneu
dat ik liever luister naar 30 secondenspel dan naar bern
tis beide niet te doen, ze zijn ook niet te verstaan (bern en sas)quote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
tis toch sneu
denk vrijwel iedereen hier..quote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
tis toch sneu
wat is an de voet dat ze niks eten?quote:Op woensdag 21 december 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het ook niet aan
heb een cap gepost
daar moeten de liefhebbers het maar mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |