Jeff nam KimD speltechnisch totaal niet serieus maar moest wel omdat het zijn vriendin wasquote:Op woensdag 21 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie lijkt niet echt te weten wat hij nu met Kim D aanmoet
Nouja van mij hoeft het niet inderdaad maar het is natuurlijk ook wel erg makkelijk om een capje te maken als de verf er nog op zitquote:Op woensdag 21 december 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs jij vind dit niks
eerlijk zijn
Ja goed idee maar weet niet of dat zomaar mag vanwege de camera's. Een grote plant verplaatsen vanwege de kerstboom was al een gedoe.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me leuk als ze de loods een keer 'verbouwen' , banken en tafels keertje anders
Blauwe stoelen met uitzicht op de muur
straks is het wel beterquote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft het niet inderdaad maar het is natuurlijk ook wel erg makkelijk om een capje te maken als de verf er nog op zit![]()
Sproeten verven heb ik sowieso nog nooit iemand zien doen denk ik...tenzij carnaval
mag niet, dan kloppen de cameraopstellingen niet meer. Als er al een evenement is, zoals volleybal bijv, dan moeten daarna de meubels weer braaf terug op de goede plek.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me leuk als ze de loods een keer 'verbouwen' , banken en tafels keertje anders
Blauwe stoelen met uitzicht op de muur
bij KIm K was de verf er al afquote:Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja van mij hoeft het niet inderdaad maar het is natuurlijk ook wel erg makkelijk om een capje te maken als de verf er nog op zit![]()
Sproeten verven heb ik sowieso nog nooit iemand zien doen denk ik...tenzij carnaval
ik kan het ook niet aanquote:Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef HappyCharly het volgende:
Kut, te laat gewisseld. Hoorde nog net ff de zijige stem van bern
jammerquote:Op woensdag 21 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
mag niet, dan kloppen de cameraopstellingen niet meer. Als er al een evenement is, zoals volleybal bijv, dan moeten daarna de meubels weer braaf terug op de goede plek.
Owquote:Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij KIm K was de verf er al af![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
tis toch sneu
dat ik liever luister naar 30 secondenspel dan naar bern
tis beide niet te doen, ze zijn ook niet te verstaan (bern en sas)quote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
tis toch sneu
denk vrijwel iedereen hier..quote:Op woensdag 21 december 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
tis toch sneu
wat is an de voet dat ze niks eten?quote:Op woensdag 21 december 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het ook niet aan
heb een cap gepost
daar moeten de liefhebbers het maar mee doen
met het geld dat ze uitsparen doneren ze aan de voedselbankquote:Op woensdag 21 december 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is an de voet dat ze niks eten?
Ze. Eten een dag niet om het geld wat ze dan besparen 100 euro aan de voedselbank te doneren.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
Was de ene ruzie na de andere vanmorgenquote:Op woensdag 21 december 2022 19:37 schreef Sestra666 het volgende:
Dus leila heeft t dekbed van babbel naar buiten in de regen, gesmeten?
quote:Op woensdag 21 december 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze. Eten een dag niet om het geld wat ze dan besparen 100 euro aan de voedselbank te doneren.
Pas op he erik niet tegenspreken hij weet alles hequote:Op woensdag 21 december 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
wtf
het gouden ei is een boek ja
geen sprookje erik![]()
zo zegt hij het ookquote:Op woensdag 21 december 2022 19:43 schreef IkFok het volgende:
[..]
Pas op he erik niet tegenspreken hij weet alles he
Wat een leuke uitdrukking wordt het zo "wat is er aan de VOET dat ze niets etenquote:Op woensdag 21 december 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
In werkelijkheid laat FEBO van die 100 euri FEBO voorrijdenquote:
die doen echt niks alleenquote:Op woensdag 21 december 2022 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Kunnen die Roepert en Ima wel zonder elkaar kakken, het is net zwaan kleef aan.
FEBO doet niet aan voorrijdenquote:Op woensdag 21 december 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In werkelijkheid laat FEBO van die 100 euri FEBO voorrijden
Verpest m'n zin nou niet want je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 21 december 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO doet niet aan voorrijden
Solly Kakaquote:Op woensdag 21 december 2022 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verpest m'n zin nou niet want je weet wat ik bedoel
vandaag nietquote:Op woensdag 21 december 2022 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zijn elke dag zo weinig topics?
GJ is aan het provocerenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
OMG het begint en GJ gaat het hebben over de vonken tussen Kim en Jeff![]()
Ik ben ff weg
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
OMG het begint en GJ gaat het hebben over de vonken tussen Kim en Jeff![]()
Ik ben ff weg
Sneuquote:Op woensdag 21 december 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is aan het provoceren
bij meerderen
Ik kijk ff nietquote:Op woensdag 21 december 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb niks gezien vandaag dus ga er toch even voor zitten
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
ben zo verdrietigverzoek me met fokken
aflenken
aflenken
aflenken
Ik vermoed dat zijn houding van toen niet veel verschilt met die van nuquote:Op woensdag 21 december 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Zou Jeff met zijn houding iets uit willen stralen? Je gaat het haast denken
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
Zojuist wk finale verloren![]()
[ afbeelding ]
Suarez was verdrietigerquote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een soort overtreffende trap van desinteresse.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn houding van toen niet veel verschilt met die van nu
bewustwording voor de voedselbankquote:Op woensdag 21 december 2022 20:13 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, kan iemand Jeff uit zijn lijden verlossen??![]()
Wat is dit voor gezemel over potjes olvarit en fruit???
Met Jeff gaat het daar niet meer goedkomen . Hij zit er al te diep in met zijn gedragquote:Op woensdag 21 december 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is een soort overtreffende trap van desinteresse.
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel bruggen verbrandquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Jeff gaat het daar niet meer goedkomen . Hij zit er al te diep in met zijn gedrag
Het lijkt echt een andere vrouw, als je haar vergelijkt met een aantal weken geleden.quote:
of misluktquote:Op woensdag 21 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
De sproetjes bij Wanda zijn nu onzichtbaar dus het is toch best wel subtiel geworden.
Meh ... neequote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zal wel zwaar in de minderheid zijn, maar ik heb medelijden met Jeff
Yepquote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
me2quote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Zou ook geen ramp zijnquote:
heel eventjes is dat ook door mijn hoofd geschoten vandaag, maar na zijn denigrerende gedoe samen met isaac over de groep losers, was dat medelijden weer helemaal weg.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Is je kat overleden?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
aflenken
heb paar dagen hier niks megelezenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de regie die niet laat zien
Ja dat werd toen best snel weer weggedraaidquote:Op woensdag 21 december 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
Babbel moest iets ondertekenen voor haar ???
toen ze op kamer 5 zat
inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat werd toen best snel weer weggedraaid
je hebt niet veel gemist marioquote:Op woensdag 21 december 2022 20:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb paar dagen hier niks megelezen
Kijk deze anders evenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2022 12:03 schreef spapaars het volgende:
Jeff vs Barbette en ook wat Kim D
https://vimeo.com/manage/videos/783241573
[ afbeelding ]
Jeff is een topperquote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
ik ook hoor, ziel onder zijn armquote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
dat brein zit vastquote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef Hoempah het volgende:
Wat the fuck doe ik hier:
[ afbeelding ]
Ik heb de afgelopen 24 tot 48 uur bijna geen streams gezien dus heb alleen wat info van hier half meelezen, maar heb een zwak voor Jeff...quote:Op woensdag 21 december 2022 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
heel eventjes is dat ook door mijn hoofd geschoten vandaag, maar na zijn denigrerende gedoe samen met isaac over de groep losers, was dat medelijden weer helemaal weg.
mag best hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 24 tot 48 uur bijna geen streams gezien dus heb alleen wat info van hier half meelezen, maar heb een zwak voor Jeff...
kijk maar even wat filmpjes terug,quote:Op woensdag 21 december 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 24 tot 48 uur bijna geen streams gezien dus heb alleen wat info van hier half meelezen, maar heb een zwak voor Jeff...
Blauwe plekken zei ze, waar dat voor staat, geen ideequote:Op woensdag 21 december 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
Babbel moest iets ondertekenen voor haar ???
toen ze op kamer 5 zat
ik pak zo wat chipsquote:Op woensdag 21 december 2022 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
Die Isaac met zijn grapje, wat een lolbroek
Veel meer mag hij niet meer na het kiezen om te blijven bij het ultimatum. Totaal geen medelijden mee, zijn keuze hij had kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef Hoempah het volgende:
Wat the fuck doe ik hier:
[ afbeelding ]
Dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 21 december 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Pff medelijden. Ik geniet er van dat het hem eens goed tegenzit met zijn grote bek en negatieve gedrag constant. Niks meer dan verdiend.
Precies dat . Heeft maanden de sfeer met dat nare gedrag zitten te bepalen .quote:Op woensdag 21 december 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Pff medelijden. Ik geniet er van dat het hem eens goed tegenzit met zijn grote bek en negatieve gedrag constant. Niks meer dan verdiend.
euhhh loop je achter???quote:Op woensdag 21 december 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Jaa wanda leg eens uit wat de bedoeling is van de kerstmarkt... ik snap het niet
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Jaa wanda leg eens uit wat de bedoeling is van de kerstmarkt... ik snap het niet
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ohneeeeee... die ellende bleek al lang afgelopen te zijn...
stream liep achter.. zat ii voor niks naar GJ te luisteren
12 uur vannachtquote:Op woensdag 21 december 2022 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
Maar yay, het is klaar!
Hoe laat is t vasten over?
Ik zie popcorn en chips
zo ze kopen dat wat zij zelfsquote:Op woensdag 21 december 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen kerst markt
zonder mensen
Zitten er toch 28 in de loods....quote:Op woensdag 21 december 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen kerst markt
zonder mensen
geen idee wat de bedoeling isquote:Op woensdag 21 december 2022 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo ze kopen dat wat zij zelfs
verkopen`??![]()
zonder mensen van buitenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zitten er toch 28 in de loods....
Een heleboel mensen hebben dingen gemaakt. Dus gewoon shoppen voor nop of ruilen.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat de bedoeling is
Ja dat is ook gewoon gezegd op stream....gewoon wat dingetjes om weg te geven. Gezellig wat kraampjes, een activiteit ofzo, bakje chocomelk.....ik snap niet wat er zo moeilijk aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Een heleboel mensen hebben dingen gemaakt. Dus gewoon shoppen voor nop of ruilen.
En er aan ruikenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gaan ze zichzelf plagen door alvast popcorn neer te zetten?
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Een heleboel mensen hebben dingen gemaakt. Dus gewoon shoppen voor nop of ruilen.
Heb het idee dat hier veel mensen geen streams kijken...quote:Op woensdag 21 december 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook gewoon gezegd op stream....gewoon wat dingetjes om weg te geven. Gezellig wat kraampjes, een activiteit ofzo, bakje chocomelk.....ik snap niet wat er zo moeilijk aan.
Isaak hoopt dat mensen falen???quote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Steeds die tafel voller zetten tot aan middernacht
onderbroeken lol van Isaakquote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
ik begrijp niet zo goed waarom er nu ineens schalen met chips en popcorn enz moeten worden neergezet
wat is daar de lol van?
Moeten ze tegen kunnenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
ik begrijp niet zo goed waarom er nu ineens schalen met chips en popcorn enz moeten worden neergezet
wat is daar de lol van?
De idioten pesten ofzo....lolligheidje van Isaac.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
wat is daar de lol van?
De enige die het grappig vind is Isaac...quote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
wat is daar de lol van?
nou....hilarischquote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
onderbroeken lol van Isaak
grappig he
Wat een mutsquote:Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
Kim mist hem nu al.......................oooh wat erg
Zou het hilarisch vinden als ze gewoon weer doorgaanquote:Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
Kim mist hem nu al.......................oooh wat erg
Die liggen binnenkort weer samen in bedquote:Op woensdag 21 december 2022 20:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het hilarisch vinden als ze gewoon weer doorgaan
Gaat nooit goed. Ik geloof niet dat het nog weg trekt als je zo ruzie maakt. De volgende ruzie is weer net zo heftig.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:51 schreef puzziepie het volgende:
Als Kim weer doorgaat met hem dan is het echt een slappe Tokkie
Ja precies . Het haalt elkaar naar beneden en ze bepalen dan weer de sfeerquote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat nooit goed. Ik geloof niet dat het nog weg trekt als je zo ruzie maakt. De volgende ruzie is weer net zo heftig.
Een niet uit te sluiten scenarioquote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die liggen binnenkort weer samen in bed
Toxic
Slappe Tokkiesquote:Op woensdag 21 december 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een niet uit te sluiten scenario
Nou wat hij vandaag allemaal tegen haar zei kon echt niet...quote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat nooit goed. Ik geloof niet dat het nog weg trekt als je zo ruzie maakt. De volgende ruzie is weer net zo heftig.
tja Isaakquote:Op woensdag 21 december 2022 20:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....hilarisch![]()
![]()
ook zo respectvol naar de mensen van het goede doel waar ze voor vasten....
Nee , maar mocht ze daar toch mee in gaan dan zegt dat nog meer over haarquote:Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou wat hij vandaag allemaal tegen haar zei kon echt niet...
Zij is dergelijke kerels gewend en kickt daar zelfs misschien wel onbewust op dus verbazen doet het me geenszinsquote:Op woensdag 21 december 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , maar mocht ze daar toch mee in gaan dan zegt dat nog meer over haar
Dat kon zeker niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou wat hij vandaag allemaal tegen haar zei kon echt niet...
Ik praat haar ook niet goed, maar wat hij tegen haar zei kon echt niet..quote:Op woensdag 21 december 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , maar mocht ze daar toch mee in gaan dan zegt dat nog meer over haar
Zo kinderachtig ookquote:Op woensdag 21 december 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Martin knuffelt Mexx
Kim: Hey wat lief ,leer dat Jeff ook eens![]()
Ja hoor ik ga alquote:Op woensdag 21 december 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
Willen jullie nou allemaal GVD je batterij gaan wisselen!!
Ik ga niet eens meer kijken naar twee mongolen die elkaar continu de grond in trappen , kleineren en afmakenquote:
Solly Irethquote:Op woensdag 21 december 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
Willen jullie nou allemaal GVD je batterij gaan wisselen!!
Exact wat ik zeg dusquote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. zegt tegen Rupert dat ze al bijna in Jeff zijn bed wilde gaan liggen om op hem te wachten
Maar ze doet het niet want ze is een boze meidquote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. zegt tegen Rupert dat ze al bijna in Jeff zijn bed wilde gaan liggen om op hem te wachten
ijskoudquote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet want ze is een boze meid
Wat kan die meid focussen...quote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet want ze is een boze meid
Om 12 uur is het ook niet meer te eten, taaiquote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
wat is daar de lol van?
Ik ben ff geswitched, nu boze leila. Ik krijg het gewoon zelf benauwd van dat gehoest van Moraimaquote:Op woensdag 21 december 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Zuurstof voor Moraima, wij willen zuurstof voor Moraima.
Ik kan niet naar haar luisteren, ik verdraag haar stem nog minder dan de stem van Bern.quote:
🤣quote:Op woensdag 21 december 2022 21:15 schreef puzziepie het volgende:
Het is allemaal de schuld van Babs
Hij raakte even niet uitgepraat, praatte zelfs door Leila heenquote:
Ik heb het ook helemaal gehad met dat zeurdingquote:Op woensdag 21 december 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet naar haar luisteren, ik verdraag haar stem nog minder dan de stem van Bern.
Praat moeilijk met volle mond...quote:Op woensdag 21 december 2022 21:14 schreef mangalie het volgende:
Imadiding gaat wel meer praten van minder eten
Vind ik ook maar laag om dat constant te gaan benoemen. Hij heeft een probleem gehad en zou wat meer respect verdienen dat hij daar over heen is kunnen komen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
Pokeren gaat Rupie niet doen ...met die gokverslaafde
Het is makkelijk natrappen , helaas doet GJ hetzelfde dus geen medelijden met hemquote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook maar laag om dat constant te gaan benoemen. Hij heeft een probleem gehad en zou wat meer respect verdienen dat hij daar over heen is kunnen komen.
Beetje kortzichtige mensen daar...quote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook maar laag om dat constant te gaan benoemen. Hij heeft een probleem gehad en zou wat meer respect verdienen dat hij daar over heen is kunnen komen.
Ja ik zeg ook niet dat ik GJ een leuke kerel vind of medelijden heb. Maar het siert hun niet om dat constant aan te halen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is makkelijk natrappen , helaas doet GJ hetzelfde dus geen medelijden met hem
Zeurding, heel goede benaming voor die troelquote:Op woensdag 21 december 2022 21:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal gehad met dat zeurding
Hij doet het zelf ookquote:Op woensdag 21 december 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat ik GJ een leuke kerel vind of medelijden heb. Maar het siert hun niet om dat constant aan te halen.
En moppert zelf rustig door...quote:Op woensdag 21 december 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
Mexx is klaar met de mopperende mensen in de loods
Schijnheilige mensen hou je bek gewoon dicht
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Mexx weeeeeeer over Tiano
dat zij volwassener is dan Tiano![]()
![]()
Dat siert hem nietquote:
bizar maar waarquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ciano scoort bij mij juist de laatste tijd alleen maar bonuspunten
Ik kan hem sowieso beter hebben dan Isaacquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ciano scoort bij mij juist de laatste tijd alleen maar bonuspunten
Zou het niet weten maar het zou typisch Mexx zijn ja om zoiets te zeggenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
wat zei Mexx nu
dat ze wel mee wilde doen aan de ramadan maar dat ze ongesteld was??
Rupie maar ramadan is een maand
je bent geen maand ongesteld
Dat vond ik al vanaf dag 1quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef pingu66 het volgende:
Wat is die Eunice toch ineens vervelend om naarcre luisteren,
Hhmm... wij noemen dat gewoon een zeikerige zweefteefquote:
jeff jeff jeff jeffquote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zou wel eens willen weten wat Kim D nu denkt tijdens deze monoloog van Eunice..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lullenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
Wendy zeker weer bezig in de keuken, Babs doet echt niets daar in die loods
KimD komt steeds dichterbij en dat is zeker geen toevalquote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geloof dat Jeff op ontploffen staat
ze houdt hem nu ook de hele tijd in de gatenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
KimD wil weer bij Jeff in bed daar Jeff eerder naar huis wil ofzo
Jeff komt over alsof ie helemaal klaar is met haar en het liefst vanavond nog vertrektquote:Op woensdag 21 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze houdt hem nu ook de hele tijd in de gaten
Dat is nou juist het probleem. Die slechte momenten kun je niet uitschakelen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten het gewoon weer goed maken en dan ook goed houden.. ik vind ze zo leuk samen (op de leuke momenten dan..)
Ow God, ik heb mijn eigen Bern en Sasha!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten het gewoon weer goed maken en dan ook goed houden.. ik vind ze zo leuk samen (op de leuke momenten dan..)
Ik heb eerder het idee dat hij aan het wachten is tot zij weer naar hem toe komt.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geloof dat Jeff op ontploffen staat
Ik vind het ook jammer.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Gaat em niet wordenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ben 23 jaar getrouwd, das ook niet altijd koek en ei geweest hoor. Heb ook menig serviesgoed moeten bijvullen en muren opnieuw moeten sauzen....quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Die slechte momenten kun je niet uitschakelen.
Dat is leukquote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zullen we een fanclub oprichten?"Hup Sjenet hou vol en kom naar huis met dat biljet" ofzo
Vliegtuigje regelen met spandoekquote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zullen we een fanclub oprichten?"Hup Sjenet hou vol en kom naar huis met dat biljet" ofzo
Heb je dat filmpje van spapaars nog gekeken dat ik gepost had?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar getrouwd, das ook niet altijd koek en ei geweest hoor. Heb ook menig serviesgoed moeten bijvullen en muren opnieuw moeten sauzen....
Hun zijn een paar weken samen. Ik ben niet getrouwdquote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar getrouwd, das ook niet altijd koek en ei geweest hoor. Heb ook menig serviesgoed moeten bijvullen en muren opnieuw moeten sauzen....
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff komt over alsof ie helemaal klaar is met haar en het liefst vanavond nog vertrekt
Ja maar ze zijn zo leuk samen als het weer goed isquote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van spapaars nog gekeken dat ik gepost had?
ik ben 14 jaar getrouwd en al 19 jaar samenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooien met dingen is een zwaktebodquote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben 14 jaar getrouwd en al 19 jaar samen
ik heb nog nooit met iets gegooid![]()
maar ben ook niet op mijn mondje gevallen![]()
Echt hoor, schiet mij maar lekquote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn zo leuk samen als het weer goed is
Er gebeurt van alles maar je moet het maar net zienquote:Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moeten we met dit? Al minstens een kwartier naar hem kijken die in z'n eentje dart.
ik haat fysiek geweldquote:Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gooien met dingen is een zwaktebod
Ja dat idee heb ik dus ook.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze gaat toch niet in Jeff zijn bed liggen .....
nu twijfel ik of dat haar bed isquote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Gaat Kim nu in haar eigen bed liggen?
Ja ik vind dat ook een erg aparte redenering . Maar het publiek wil vermaak en zelfs als dat ten koste van die twee mensen zelf gaat vinden we dat toch allemaal leukquote:
Why Notquote:Op woensdag 21 december 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
why!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Twee dekbedden ook. Ik denk ook dat het Jeff zijn bed is.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu twijfel ik of dat haar bed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |