En die snap ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
Mora voelt zich weer aangesproken , ff dimmen Janet
Hij gaat met bijna iedereen praten over weggaan in de hoop dat er dan gezegd wordt "nee, blijf!!!!quote:Op woensdag 21 december 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
Kim D vraagt nu aan jappie waarom Jeff met iedereen gaat praten
Om advies in te winnen. Dat gelooft ze niet echt.
Hij zegt dat hij niet heeft gezegd dat hij weggaat.
Maar ook niet dat hij blijft uiteindelik he. We weten het niet..
Daar ben ik het niet mee eens . it takes two to tangoquote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ik ben ook van mening dat Kim echt het allerslechtste in Jeff naar boven haalt Maar Jeff moet daar zelf zijn verantwoordelijk nemen en dan zeggen dit werkt niet .
Maar om zijn gedrag op haar af te schuiven ("Jij triggert me en daarom doe ik zo") is echt verre van oke. Hij is zelf verantwoordelijk, kan totaal niet omgaan met tegengas en fakkelt haar finaal af. Zij moet dat niet pikken en hij moet zijn gedrag aanpassen. Vermoeiende relatie.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ik ben ook van mening dat Kim echt het allerslechtste in Jeff naar boven haalt Maar Jeff moet daar zelf zijn verantwoordelijk nemen en dan zeggen dit werkt niet .
Ik bedoel ook niet dat het andersom niet zo isquote:Op woensdag 21 december 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens . it takes two to tango
Ze halen allebei het slechtste in elkaar naar boven
Allebei hun aandeel .
Wat GJ zei vond ik anders ook asociaal . Naar mannetjequote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef patrick37 het volgende:
Ik kan niet naar wanda kijken zonder antipathie gevoelens te krijgen
die negatieve mond,dat venijnige gezicht brrrrrrrrrr
En dat ze al dagen en dagen volledig (bewust of onbewust) beschermt wordt.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het heel heftig dat Leila de gokverslaving erbij haalde
Ik denk dat Wanda eens moet bedenken wat ze zelf allemaal heeft gezegd tegen anderen
Dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2022 15:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat ze al dagen en dagen volledig (bewust of onbewust) beschermt wordt.
Snap die privileges ook niet helemaal.
Een wel ander niet
Alsof de 'verhaallijn Wanda en jappie" weer even klaar is. Nu is "Verhaallijn Leila" en "Verhaallijn Jeff" actief. Heeeel vaag.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat ze al dagen en dagen volledig (bewust of onbewust) beschermt wordt.
Snap die privileges ook niet helemaal.
Een wel ander niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |