Biden is ook eigenlijk te oud voor deze functiequote:Op woensdag 21 december 2022 22:49 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Gaat niet echt van een leien dakkie met die ouwe
Niet gevolgd, wat deed hij dan?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:49 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Gaat niet echt van een leien dakkie met die ouwe
Ik hoorde ook protect Iranian people against Russian agression.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet gevolgd, wat deed hij dan?
k vind Zelensky wel er beter uit zien. Kan ook wel te maken hebben met scminkquote:Op woensdag 21 december 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoorde ook protect Iranian people against Russian agression.
4D schaak om Iran en Rusland uit elkaar te drijven.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoorde ook protect Iranian people against Russian agression.
Ben benieuwd of hij in het Engels gaat sprekenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
k vind Zelensky wel er beter uit zien. Kan ook wel te maken hebben met scmink
Een nacht ongestoord slapen in een luxe 5-sterren suite helpt vast ook.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
k vind Zelensky wel er beter uit zien. Kan ook wel te maken hebben met scmink
Nee dus.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij in het Engels gaat spreken
Is hij maar 1 nacht in Amerika?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een nacht ongestoord slapen in een luxe 5-sterren suite helpt vast ook.
Ik ga ervan uit dat we niks horen totdat hij weer geland is, dat zal niet morgen zijn beetje te obvious voor Ruslandquote:Op woensdag 21 december 2022 22:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is hij maar 1 nacht in Amerika?
Weet niet helemaal, ik denk wel langer?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is hij maar 1 nacht in Amerika?
Daar zit je idd ook mee.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:01 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we niks horen totdat hij weer geland is, dat zal niet morgen zijn beetje te obvious voor Rusland
Ook niet de moeite lijkt me/quote:Op woensdag 21 december 2022 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weet niet helemaal, ik denk wel langer?
Hij zal er neem ik aan rustiger (en luxer) slapen dan thuis.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook niet de moeite lijkt me/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |