abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207607095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:36 schreef Pendule het volgende:

[..]
Dat is dan jammer. Kan ik vrij weinig aan veranderen dat een ander iets niet snapt.
O dat kan je zeker! Ik zie wel dat je topics voljankt over Bebe Rexha, Claudia de breij & Greta Thunberg. :') Snap niet waarom je zo moeilijk doet. _O-

Hoe is het met de boekhouder? Opgepakt? Gewoon aan het werk?

Vragen!
De enige echte.
pi_207607097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:42 schreef Pendule het volgende:
En voor degene die steeds KLB erbij halen, wat geen reet met WGR te maken heeft, rot maar lekker op. Ga een ander topic vervuilen.

Ik reageer wanneer ik daar zin in heb. FOK! Is niet belangrijker dan de realiteit.

Ik ga na aanzien van de reactie van Lienekien ook maar eens overleggen wat wijsheid is wat betreft het delen van informatie. Ik ben nogal transparant geweest over de gebeurtenissen, dus dit topic is zeker herleidtbaar.
Jaaaaaahoooooooooorrrrrrr
De enige echte.
pi_207607101
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jaaaaaahoooooooooorrrrrrr
Wat maakt het jou uit? Het is volgens jou toch allemaal verzonnen. Maakt voor jou dus helemaal niks uit wat de conclusie van dezen gebeurtenissen gaat zijn.
pi_207607105
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
O dat kan je zeker! Ik zie wel dat je topics voljankt over Bebe Rexha, Claudia de breij & Greta Thunberg. :') Snap niet waarom je zo moeilijk doet. _O-

Hoe is het met de boekhouder? Opgepakt? Gewoon aan het werk?

Vragen!
Nee hij is niet meer aan het werk. Hij is ontdienst.

Wat verwacht jij dan? Iemand steelt jou geld en dan even vrolijk in dienst blijven? :')
pi_207607112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:49 schreef Pendule het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan? Iemand steelt jou geld en dan even vrolijk in dienst blijven? :')
Ik heb geen idee beste man, aangezien je wel ad rem op mij kan reageren en topics kan openen in KLB, snap ik niet waarom je geen beginnetje kan maken aan je verhaal.
De enige echte.
pi_207607132
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:51 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik heb geen idee beste man, aangezien je wel ad rem op mij kan reageren en topics kan openen in KLB, snap ik niet waarom je geen beginnetje kan maken aan je verhaal.

Lees jou pm maar even.
pi_207607142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 02:01 schreef Pendule het volgende:

[..]
Lees jou pm maar even.
PM gelezen, maar dit kan toch ook in dit topic? :?
De enige echte.
pi_207607343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:49 schreef Pendule het volgende:

[..]
Hèèèèhèèèè _O_ _O_ _O_

Nou, was dat - achteraf bezien - nou zo'n emotioneel gigantisch zware opgave, deze 11 hele woorden typen?
quote:
Ah, tuurlijk, we hadden dus zélf het plaatje moeten inkleuren, gissen, gokken, speculeren.

Mogen we misschien ook nog weten wannéér (in welke fase) de beste man 'ontdienst' is, of moeten we opnieuw ook maar zelf daar een gooi naar doen? Want die vraag (en de gerechtvaardigde twijfel daaromtrent) speelde al veel langer hè.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_207607356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 01:42 schreef Pendule het volgende:
En voor degene die steeds KLB erbij halen, wat geen reet met WGR te maken heeft, rot maar lekker op. Ga een ander topic vervuilen.
Ja hoi, dat was ik :W

Nee!

Even normaal een herhaalde, logische vraag beantwoorden in 11 woorden is - oh drama - emotioneel te zwaar voor jou maar 10 minuten later 11 woorden aan 'het monster' Gretta Thunberg wijden geen enkel probleem.

Daar kweek je weinig empathie mee vriend!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 18 januari 2023 @ 07:23:31 #160
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207607552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:39 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]
Als dat zo is: dan inloggen in internetbankieren, daar een CSV bestand uithalen en sorteer maar op kolom 'tegenrekening' en dan die van de boekhouder er tussenuit halen, dan is het snel duidelijk. Daar wel zijn salaris + onkostenvergoedingen tussenuithalen.
Ja dat zou kunnen idd. Maargoed, er werd dus totaal niet gecontroleerd, dus dan kun je lang doorgaan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 18 januari 2023 @ 07:26:35 #161
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207607557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:36 schreef sanger het volgende:

[..]
Het mag op zich wel, maar banken doen het niet graag. Stellen vragen, leggen vast. En soms weigeren ze zelfs.
Ah ok, dat wist ik niet :s)
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 18 januari 2023 @ 07:28:00 #162
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207607561
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:46 schreef sanger het volgende:

[..]
Zucht, wat jij wilt. Helemaal omdat je denkt dat de tactiek als genoemd ook voldoende oplevert om de risico's te nemen met slechts 3 bankrekeningen :D
Nouja, stel hij heeft er 3, zijn vrouw heeft er 3 en een kind heeft er 3. Dat zijn er al 9, waarmee het steeds minder opvalt natuurlijk.
  woensdag 18 januari 2023 @ 08:14:58 #163
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_207607708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 07:28 schreef daNpy het volgende:

[..]
Nouja, stel hij heeft er 3, zijn vrouw heeft er 3 en een kind heeft er 3. Dat zijn er al 9, waarmee het steeds minder opvalt natuurlijk.
Maar dan is het geen eenmansactie meer. Dan wordt het al een heel complot (en dan zijn er veel betere manieren te bedenken).

En over kinderen gesproken, als daar stelselmatig betalingen op binnenkomen met een kennelijk zakelijk karakter heeft de bank ook iets als controle opties en meldplicht :) Het is de laatste jaren echt niet makkelijker geworden wat dat aangaat (voor de slechterikken bedoel ik dan).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_207607796
En hoe is dat “ontdiensten” gegaan?
Alius aliud dicit
pi_207607829
Over ongeveer hoeveel geld gaat dit nu eigenlijk?
  woensdag 18 januari 2023 @ 09:23:17 #166
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207608219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 08:14 schreef sanger het volgende:

[..]
Maar dan is het geen eenmansactie meer. Dan wordt het al een heel complot (en dan zijn er veel betere manieren te bedenken).
Ik zat er nog over na te denken om het uit te schrijven, maar je kan als ouder rekeningen openen voor je kinderen en die zelf beheren. Oftewel een rekening op naam van, misschien wel idem voor zijn vrouw. Dan hoeven er niet (veel) meer mensen in het complot te zitten.

quote:
En over kinderen gesproken, als daar stelselmatig betalingen op binnenkomen met een kennelijk zakelijk karakter heeft de bank ook iets als controle opties en meldplicht :) Het is de laatste jaren echt niet makkelijker geworden wat dat aangaat (voor de slechterikken bedoel ik dan).
Tjah, maar wat is stelselmatig. Als dat at random misschien maar 1x per jaar (per rekening) gebeurt en de bedragen varieëren, valt het dan snel op?
We weten natuurlijk niet of hij elke week een nepfactuur uitbetaalde aan zichzelf, of maar een paar keer per jaar.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 09:50:05 #167
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207608562
Iedereen die roept 'verzonnen' dit dat kan weg blijven. Kan prima waar zijn, maar dat continue gaan roepen heeft 0 zin. Daarnaast is er niet zoiets als 'recht hebben op antwoord'. Als TS niet wil antwoorden wil TS niet antwoorden..

@TS; je kunt prima iets minder gepikeerd zijn, en als je geen zin hebt om te antwoorden is dat best, maar dan gaat je topic gewoon dicht, want dan heeft het 0 zin.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_207608662
Ik hoop echt dat @Pendule nog zijn verhaal komt vertellen. Maar als ik hem was, zou ik er denk ik ook geen zin meer in hebben. Dit gedrag valt me van een aantal users echt tegen.
Spoilers!
pi_207609143
Mooi! Boekhouder ontslagen. Ik ben wel benieuwd naar de verdere stappen. Gaat hij vervolgd worden? Is er een kans dat (een deel van) het geld teruggehaald kan worden?
Succes TS met implementeren nieuwe systemen, en steun je baas, hele dagen jenever drinken moet hij geen gewoonte van maken!
  woensdag 18 januari 2023 @ 13:42:14 #170
65960 sanger
pi_207611763
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:23 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik zat er nog over na te denken om het uit te schrijven, maar je kan als ouder rekeningen openen voor je kinderen en die zelf beheren. Oftewel een rekening op naam van, misschien wel idem voor zijn vrouw. Dan hoeven er niet (veel) meer mensen in het complot te zitten.
Maar dan nog zet het geen zoden aan de dijk met misschien 4-5 rekeningen.

Tjah, maar wat is stelselmatig. Als dat at random misschien maar 1x per jaar (per rekening) gebeurt en de bedragen varieëren, valt het dan snel op?
We weten natuurlijk niet of hij elke week een nepfactuur uitbetaalde aan zichzelf, of maar een paar keer per jaar.
[/quote]
Helemaal als je niet stelselmatig werkt.

Tuurlijk kan het, maar is het dan alle rompslomp wel waard voor die paar euro's?
  Redactie Frontpage woensdag 18 januari 2023 @ 13:49:17 #171
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_207611847
Leuk die users die even een lang lopende topicreeks komen verzieken. Geen wonder dat veel serieuze users geen zin meer hebben om te posten, zure zooi.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 18 januari 2023 @ 15:23:10 #172
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207612952
quote:
0s.gif [b]Op
Tuurlijk kan het, maar is het dan alle rompslomp wel waard voor die paar euro's?
Tjah, een schilder factuurtje van 5k hier, een onderhoudsbeurt van een paar duizend daar.
Je kan er lekker van op vakantie hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207618574
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 13:49 schreef JeMoeder het volgende:
Leuk die users die even een lang lopende topicreeks komen verzieken. Geen wonder dat veel serieuze users geen zin meer hebben om te posten, zure zooi.
Wat is er verziekt aan als ik vragen mag? Dat TS moeilijk doet wat betreft de antwoorden, in samenhang met zijn klaarblijkelijke dubieuse postverleden als het zelf om geld gaat, geeft bij mij en meerdere users twijfel. Ook mag je, naast het wel en wee van TS, inhoudelijk over bepaalde thema's binnen het topic doorpraten.

Daarbij, mocht TS niet willen antwoorden op vragen die gesteld zijn, dan wordt het algemene topic namelijk overbodig. Je kan dan wellicht van de aangesneden thema's een apart topic maken.
De enige echte.
pi_207624414
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat is er verziekt aan als ik vragen mag? Dat TS moeilijk doet wat betreft de antwoorden, in samenhang met zijn klaarblijkelijke dubieuse postverleden als het zelf om geld gaat, geeft bij mij en meerdere users twijfel. Ook mag je, naast het wel en wee van TS, inhoudelijk over bepaalde thema's binnen het topic doorpraten.

Daarbij, mocht TS niet willen antwoorden op vragen die gesteld zijn, dan wordt het algemene topic namelijk overbodig. Je kan dan wellicht van de aangesneden thema's een apart topic maken.
Lees het hele topic eens door?
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:46:42 #175
65960 sanger
pi_207624526
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:23 schreef daNpy het volgende:

[..]
Tjah, een schilder factuurtje van 5k hier, een onderhoudsbeurt van een paar duizend daar.
Je kan er lekker van op vakantie hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat soort bedragen noem je de moeite waard om je baan voor op het spel te zetten en het risico op een strafblad te lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')