O dat kan je zeker! Ik zie wel dat je topics voljankt over Bebe Rexha, Claudia de breij & Greta Thunberg.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Kan ik vrij weinig aan veranderen dat een ander iets niet snapt.
Jaaaaaahoooooooooorrrrrrrquote:Op woensdag 18 januari 2023 01:42 schreef Pendule het volgende:
En voor degene die steeds KLB erbij halen, wat geen reet met WGR te maken heeft, rot maar lekker op. Ga een ander topic vervuilen.
Ik reageer wanneer ik daar zin in heb. FOK! Is niet belangrijker dan de realiteit.
Ik ga na aanzien van de reactie van Lienekien ook maar eens overleggen wat wijsheid is wat betreft het delen van informatie. Ik ben nogal transparant geweest over de gebeurtenissen, dus dit topic is zeker herleidtbaar.
Wat maakt het jou uit? Het is volgens jou toch allemaal verzonnen. Maakt voor jou dus helemaal niks uit wat de conclusie van dezen gebeurtenissen gaat zijn.quote:
Nee hij is niet meer aan het werk. Hij is ontdienst.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
O dat kan je zeker! Ik zie wel dat je topics voljankt over Bebe Rexha, Claudia de breij & Greta Thunberg.Snap niet waarom je zo moeilijk doet.
![]()
Hoe is het met de boekhouder? Opgepakt? Gewoon aan het werk?
Vragen!
Ik heb geen idee beste man, aangezien je wel ad rem op mij kan reageren en topics kan openen in KLB, snap ik niet waarom je geen beginnetje kan maken aan je verhaal.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee hij is niet meer aan het werk. Hij is ontdienst.
Wat verwacht jij dan? Iemand steelt jou geld en dan even vrolijk in dienst blijven?
Lees jou pm maar even.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee beste man, aangezien je wel ad rem op mij kan reageren en topics kan openen in KLB, snap ik niet waarom je geen beginnetje kan maken aan je verhaal.
Hèèèèhèèèèquote:Op woensdag 18 januari 2023 01:49 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee hij is niet meer aan het werk. Hij is ontdienst.
Ah, tuurlijk, we hadden dus zélf het plaatje moeten inkleuren, gissen, gokken, speculeren.quote:Wat verwacht jij dan? Iemand steelt jou geld en dan even vrolijk in dienst blijven?
Ja hoi, dat was ikquote:Op woensdag 18 januari 2023 01:42 schreef Pendule het volgende:
En voor degene die steeds KLB erbij halen, wat geen reet met WGR te maken heeft, rot maar lekker op. Ga een ander topic vervuilen.
Ja dat zou kunnen idd. Maargoed, er werd dus totaal niet gecontroleerd, dus dan kun je lang doorgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:39 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Als dat zo is: dan inloggen in internetbankieren, daar een CSV bestand uithalen en sorteer maar op kolom 'tegenrekening' en dan die van de boekhouder er tussenuit halen, dan is het snel duidelijk. Daar wel zijn salaris + onkostenvergoedingen tussenuithalen.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Het mag op zich wel, maar banken doen het niet graag. Stellen vragen, leggen vast. En soms weigeren ze zelfs.
Nouja, stel hij heeft er 3, zijn vrouw heeft er 3 en een kind heeft er 3. Dat zijn er al 9, waarmee het steeds minder opvalt natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Zucht, wat jij wilt. Helemaal omdat je denkt dat de tactiek als genoemd ook voldoende oplevert om de risico's te nemen met slechts 3 bankrekeningen
Maar dan is het geen eenmansactie meer. Dan wordt het al een heel complot (en dan zijn er veel betere manieren te bedenken).quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja, stel hij heeft er 3, zijn vrouw heeft er 3 en een kind heeft er 3. Dat zijn er al 9, waarmee het steeds minder opvalt natuurlijk.
Ik zat er nog over na te denken om het uit te schrijven, maar je kan als ouder rekeningen openen voor je kinderen en die zelf beheren. Oftewel een rekening op naam van, misschien wel idem voor zijn vrouw. Dan hoeven er niet (veel) meer mensen in het complot te zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dan is het geen eenmansactie meer. Dan wordt het al een heel complot (en dan zijn er veel betere manieren te bedenken).
Tjah, maar wat is stelselmatig. Als dat at random misschien maar 1x per jaar (per rekening) gebeurt en de bedragen varieëren, valt het dan snel op?quote:En over kinderen gesproken, als daar stelselmatig betalingen op binnenkomen met een kennelijk zakelijk karakter heeft de bank ook iets als controle opties en meldplichtHet is de laatste jaren echt niet makkelijker geworden wat dat aangaat (voor de slechterikken bedoel ik dan).
Maar dan nog zet het geen zoden aan de dijk met misschien 4-5 rekeningen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zat er nog over na te denken om het uit te schrijven, maar je kan als ouder rekeningen openen voor je kinderen en die zelf beheren. Oftewel een rekening op naam van, misschien wel idem voor zijn vrouw. Dan hoeven er niet (veel) meer mensen in het complot te zitten.
Tjah, een schilder factuurtje van 5k hier, een onderhoudsbeurt van een paar duizend daar.quote:[b]Op
Tuurlijk kan het, maar is het dan alle rompslomp wel waard voor die paar euro's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Wat is er verziekt aan als ik vragen mag? Dat TS moeilijk doet wat betreft de antwoorden, in samenhang met zijn klaarblijkelijke dubieuse postverleden als het zelf om geld gaat, geeft bij mij en meerdere users twijfel. Ook mag je, naast het wel en wee van TS, inhoudelijk over bepaalde thema's binnen het topic doorpraten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:49 schreef JeMoeder het volgende:
Leuk die users die even een lang lopende topicreeks komen verzieken. Geen wonder dat veel serieuze users geen zin meer hebben om te posten, zure zooi.
Lees het hele topic eens door?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat is er verziekt aan als ik vragen mag? Dat TS moeilijk doet wat betreft de antwoorden, in samenhang met zijn klaarblijkelijke dubieuse postverleden als het zelf om geld gaat, geeft bij mij en meerdere users twijfel. Ook mag je, naast het wel en wee van TS, inhoudelijk over bepaalde thema's binnen het topic doorpraten.
Daarbij, mocht TS niet willen antwoorden op vragen die gesteld zijn, dan wordt het algemene topic namelijk overbodig. Je kan dan wellicht van de aangesneden thema's een apart topic maken.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tjah, een schilder factuurtje van 5k hier, een onderhoudsbeurt van een paar duizend daar.
Je kan er lekker van op vakantie hoor.En dat soort bedragen noem je de moeite waard om je baan voor op het spel te zetten en het risico op een strafblad te lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |