nou nou nouquote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Gefeliciteerd Koert. Dat het je laatste mag zijn.
Grapje hoor.
Ik doel meer op die potten met Price bijvoorbeeld waar hij echt een paar keer alles ook had kunnen laten lopenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij reageerde wel ouderwets negatief na die verloren halve finale. Alhoewel dat ook weer de emotie was.
Walgelijk!quote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Grapje hoor.
Kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Grapje hoor.
Anne-Marie godinquote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ALLEMAAL SATIRE.
Koert > Marcel Meijer > omroepbrabant mevrouwtje viaplay
Ik moet ineens denken aan Stokstaart met die Feyenoord asbak.quote:
Boswachter zou dit menen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Grapje hoor.
Als je daar zelf minstens 100 gemiddeld tegenover zet, verlies je m niet met 3-1quote:Op woensdag 21 december 2022 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Meikol die 100 gemiddeld smijt, een echte ouderwetse altijd en alleen tegen Ray.
Sherrockquote:Op woensdag 21 december 2022 00:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Anne-marie godin, die rooie danseres.. Hoe lang heb jij niet geneukt?
Het was de set van Meikle die bovendien sterk finishte.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daar zelf minstens 100 gemiddeld tegenover zet, verlies je m niet met 3-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |