Geniet er van pikquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké ik blijf wel even.
Ik ga nú een biertje inchecken op Untappd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
NEIPA altijd goedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lucky Number Seven (van Basqueland)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lucky Number Seven (van Basqueland)
Verzamelen!quote:
Food poisoningquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Many troubles
House collapsed
Collapsed myself
Nog even naschijten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is Raya allemaal aan het doen joh daar in Londen? Dit duurt eeuwen.
Piss on the overwalkquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Food poisoning
Almost dead
Silvia begging
Zal zeker klem zitten op de WCquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is Raya allemaal aan het doen joh daar in Londen? Dit duurt eeuwen.
Behoorlijk. Zit veel Nelson Sauvin in waar ik zeker geen fan van ben (was een cadeautje).quote:
Ach, onze zuiderburen he..quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef GwaiLow het volgende:
De Belg: ''Barney heeft zijn zinnen gezet op dit WK, zoals iedereen, maar vooral Nederlanders doen dat''.
Permanent minderwaardigheidscomplex genot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:46 schreef GwaiLow het volgende:
De Belg: ''Barney heeft zijn zinnen gezet op dit WK, zoals iedereen, maar vooral Nederlanders doen dat''.
Geboren naast een kerncentrale.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat rookt Emma dat ze zo'n stem heeft?
Zolang ie ze maar in t juiste vakje gooidequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koert wil de analyse van Co's schijtpartijen horen
Het is vrij koud in de zaal.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na hoeveel legs zal hij beginnen te zweten?
Een heel groot minpunt aan Sophie-May inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Je hele bovenbeen laten tatoeëren vind ik toch wel zo pauper
Ik kijk Sky.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Viaplay is blijkbaar een gare stream die een halve minuut achterloopt
Als ik een debiel was zou ik nu zeggen "al besproken"quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:53 schreef Coco het volgende:
Wat een lelijke tatoeage op dat dijbeen.
Ik kijk via Viaplay en krijg het verwijt dat ik dingen spoilquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Viaplay is blijkbaar een gare stream die een halve minuut achterloopt
Viaplay via browser loopt bij mij 5 seconden voor op viaplay via tv.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk via Viaplay en krijg het verwijt dat ik dingen spoil
Glasvezel?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij voorkeur in de Kuipquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dont take me home is het lievelingsliedje van @:caland bij feyenoord
Nee dat is toch wel het is koud het is guur trek die stekker uit de muurquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dont take me home is het lievelingsliedje van @:caland bij feyenoord
Ik vind dat zelf een van de meer walgelijke plekken voor een tattoo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Je hele bovenbeen laten tatoeëren vind ik toch wel zo pauper
Ik kijk Viaplay via Ziggy 200; vind het frappant dat de VTM-stream 15 seconde voorloopt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wat doet viaplay eigenlijk ooit wel goed hequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk Viaplay via Ziggy 200; vind het frappant dat de VTM-stream 15 seconde voorloopt.
Het is inderdaad een mensonterende knaken streamingsdienstquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
wat doet viaplay eigenlijk ooit wel goed he
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf een van de meer walgelijke plekken voor een tattoo.
Mijn top 5 walgelijke plekken voor een tattoo:
1. Gezicht
2. Vingers
3. Nek
4. Bovenbeen
5. Achter je oren
Geld afschrijven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
wat doet viaplay eigenlijk ooit wel goed he
Zelfs als je geen fan bent van Barney wil je zo snel mogelijk verlost van deze bagger zijnquote:
Juist die gingerquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat maakt dat dijbeen mij nou uit, gewoon raken. Iedereen behalve die ginger
Eerst wassen, dan harsen, scheren en tenslotte bleken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je zou zo'n stukje ster moeten tattooeren
quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:01 schreef Tagliano het volgende:
Er hebben hier een heleboel mensen geen Grand Slam gezien
Dat was wel een enorme uitschieter.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:01 schreef Tagliano het volgende:
Dagjesvolkedquote:Op woensdag 21 december 2022 00:01 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Ik zit er helemaal klaar voor.
Uiteraard, gaat me ook meer om zn houding dan het niveauquote:Op woensdag 21 december 2022 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was wel een enorme uitschieter.
Station 0 genot.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opgegroeid rond Heerlen, dat is duidelijk.
Zeker wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:01 schreef Tagliano het volgende:
Hij reageerde wel ouderwets negatief na die verloren halve finale. Alhoewel dat ook weer de emotie was.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard, gaat me ook meer om zn houding dan het niveau
Meikle gewoon 100 gemiddeld, dat houdt hij nooit volquote:Op woensdag 21 december 2022 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meikle speelt niet slecht
Raya speelt niet goed
nou nou nouquote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Gefeliciteerd Koert. Dat het je laatste mag zijn.
Grapje hoor.
Ik doel meer op die potten met Price bijvoorbeeld waar hij echt een paar keer alles ook had kunnen laten lopenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij reageerde wel ouderwets negatief na die verloren halve finale. Alhoewel dat ook weer de emotie was.
Walgelijk!quote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Grapje hoor.
Kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Grapje hoor.
Anne-Marie godinquote:Op woensdag 21 december 2022 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ALLEMAAL SATIRE.
Koert > Marcel Meijer > omroepbrabant mevrouwtje viaplay
Ik moet ineens denken aan Stokstaart met die Feyenoord asbak.quote:
Boswachter zou dit menen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Grapje hoor.
Als je daar zelf minstens 100 gemiddeld tegenover zet, verlies je m niet met 3-1quote:Op woensdag 21 december 2022 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Meikol die 100 gemiddeld smijt, een echte ouderwetse altijd en alleen tegen Ray.
Sherrockquote:Op woensdag 21 december 2022 00:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Anne-marie godin, die rooie danseres.. Hoe lang heb jij niet geneukt?
Het was de set van Meikle die bovendien sterk finishte.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daar zelf minstens 100 gemiddeld tegenover zet, verlies je m niet met 3-1
Alsof Meikle dat vol gaat houden. Bovendien is het een choker.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Meikol die 100 gemiddeld smijt, een echte ouderwetse altijd en alleen tegen Ray.
Is een tattoo tochquote:Op woensdag 21 december 2022 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Van Barneveld haarimplantaten heeft als je ze toch niet boven standje millimeteren laat groeien.
Moet van Allah.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Van Barneveld haarimplantaten heeft als je ze toch niet boven standje millimeteren laat groeien.
Op advies van The Barberquote:Op woensdag 21 december 2022 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee barneyquote:Op woensdag 21 december 2022 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een 8, een sigaar of een bergje?
Je ziet dingen die er niet zijnquote:Op woensdag 21 december 2022 00:11 schreef heywoodu het volgende:
161 niet uitgooien, wat heel normaal is, en gelijk weer helemaal door de grond willen zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |