Met apps en websites die er totaal niet mee om kunnen gaan bij de grote boeren vrees ik het ergste hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Die kleine energiehandelaren hebben vermoedelijk goedkope boekhoudpakketjes, de grote logge bedrijven werken met geavanceerde ERP (SAP) systemen waarmee je batch gewijs generale wijzigingen kunt doorvoeren.
Ben er ook bang voor dat voor sommige bedrijven het een excelprutswerkje gaat worden.
Ja dat is inderdaad beetje vaag, maar die kleine boeren hebben vaak niet eens app.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:49 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Met apps en websites die er totaal niet mee om kunnen gaan bij de grote boeren vrees ik het ergste hoor.
een app is vaker dan ook een schilletje om een website heen, zonde om je geld in te dumpenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad beetje vaag, maar die kleine boeren hebben vaak niet eens app.
Misschien duurt dat nog enige werkdagen voordat dat omgezet is?quote:Op maandag 2 januari 2023 08:54 schreef Gerard-Joling het volgende:
Weet iemand of de we de prijsplafond tarieven ook gaan terugzien in het realtime verbruik in de apps van leveranciers?
Bij Vattenfall zie ik gewoon mijn reguliere tarief staan. Best jammer, zou kan je dus niet de daadwerkelijke kosten per maand inzien.
Ik kan verderop in dit twitterdraadje ook niet goed opmaken of ze het wel gaan proberen.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:54 schreef Gerard-Joling het volgende:
Weet iemand of de we de prijsplafond tarieven ook gaan terugzien in het realtime verbruik in de apps van leveranciers?
Bij Vattenfall zie ik gewoon mijn reguliere tarief staan. Best jammer, zou kan je dus niet de daadwerkelijke kosten per maand inzien.
Waarom ben je er nog klant als dit je mening is? Aanstellerij. Opschalen voor de eerste van de maand en verder niemand die er echt in kijkt kan ook gewoon niet uit.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:04 schreef Haags het volgende:
Ik sta in een wachtrij van 9 minuten om de Eneco app in te kunnen__________!!!!!!!!!!
Is er iets wat ze wel goed kunnen bij firma list en bedrog behalve mensen oplichten.
Vooral als je verbruik ruim boven het plafond ligtquote:Op maandag 2 januari 2023 12:06 schreef Elpis het volgende:
Ghehe Eneco schijnt een storing in de app te hebben. Toch even schrikken als je 7,21 euro per kuub ziet staan.
[ twitter ]
Je hebt net de eerste echte stookmaand gehad. Kans is dus best aanwezig dat ze het nog niet eens heel fout hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit nu op 450 kuub en mijn contract loopt tot april, maar energiedirect verwacht dat ik 1200 kuub ga verbruiken.
Best raar dat je dan maar moet kijken bij je voorschot moet kijken om te zien of je erondrr zit.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:03 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik kan verderop in dit twitterdraadje ook niet goed opmaken of ze het wel gaan proberen.
[ twitter ]
Ze krijgen trouwens al 3/4 jaar geen variabele tarieven in die app verwerkt dus ik denk dat een plafond erbij 10 stappen te ver is.Tegen de tijd dat het gelukt is is het jaar alweer voorbij.
Wat wil je precies zien in die app?quote:Op maandag 2 januari 2023 19:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
Best raar dat je dan maar moet kijken bij je voorschot moet kijken om te zien of je erondrr zit.
Klinkt echt enorm vaag
Ze maken inderdaad niet echt duidelijk of ze Mijn Vattenfall nog gaan aanpassen. Ik vrees ervoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:03 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik kan verderop in dit twitterdraadje ook niet goed opmaken of ze het wel gaan proberen.
[ twitter ]
Ze krijgen trouwens al 3/4 jaar geen variabele tarieven in die app verwerkt dus ik denk dat een plafond erbij 10 stappen te ver is.Tegen de tijd dat het gelukt is is het jaar alweer voorbij.
hoeveel ik boven of onder zet plafond zit inclusief kostenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:04 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Wat wil je precies zien in die app?
Nouja, dat word dan excel'en.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
hoeveel ik boven of onder zet plafond zit inclusief kosten
Ik verwacht dat dit net zo werkt als dynamische tarieven. Maar bestaat dat nog joh, daltarief.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn door het prijsplafond het normaal- en het daltarief nu gelijk? Dan loont het dus niet meer om in het weekend de wasmachine en 's nachts de vaatwasser aan te zetten.
Slimme meters hebben standaard dubbeltariefquote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit net zo werkt als dynamische tarieven. Maar bestaat dat nog joh, daltarief.
Met mijn contract wel:quote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit net zo werkt als dynamische tarieven. Maar bestaat dat nog joh, daltarief.
Een dubbeltelwerk wel ja, maar dubbeltarief. Wist niet dat dat nog bestondquote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Slimme meters hebben standaard dubbeltarief
Toen ik verhuisde naar een huis met slimme meter kreeg ik ongevraagd dubbeltarief, dat heb ik toen laten wijzigen. Daarna verhuisde ik naar een volgend huis met slimme meter en kreeg ik weer ongevraagd dubbel tarief en dat heb ik zo gelaten. Nu ben ik verhuisd naar nieuwbouw en heb ik ook weer dubbeltarief, maar een tijdelijke domme meter die alleen op laagtarief gezet is. Ik klaag niet, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:46 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Een dubbeltelwerk wel ja, maar dubbeltarief. Wist niet dat dat nog bestondBij essent zit ik in ieder geval op enkeltarief en kan mij niet herinneren een keuze gehad te hebben.
Edit: Eens zien of switchen voor mij boeiend is
Mja ik moet zeggen dat ik zelden naar bedragen kijk. Eerder naar m3. Een stuk logischer ook om te kijken of je nog onder het plafond blijft.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
Best raar dat je dan maar moet kijken bij je voorschot moet kijken om te zien of je erondrr zit.
Klinkt echt enorm vaag
Heb deze maand 130 verbruiktquote:Op maandag 2 januari 2023 18:04 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je hebt net de eerste echte stookmaand gehad. Kans is dus best aanwezig dat ze het nog niet eens heel fout hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |