Nee die indruk heb ik niet. Of althans, dan wordt er gewoon thuisgewerkt. Maar het valt me echt op hoeveel mensen er echt plat liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal het ook niet een beetje zijn dat er voor corona gewoon doorgewerkt werd en er nu bij snotneus al thuis gebleven wordt?
just a jokequote:Op dinsdag 27 december 2022 11:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
It ain’t over until Chantal sings?
Onzin. Kom niet met dit soort onzin aan.quote:Op maandag 26 december 2022 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mensen met long covid klachten..
Hebben vaak niet eens covid gehad.
En na covid krijg je wat. En na de griep ook. Etc etc.
Als het niet meer is dan het was, is covid niet zo doeltreffend.
Beweren dat mensen met long covid klachten vaak geen covid gehad hebben, benieuwd of daar ook maar enige bronnen bij komenquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:15 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Onzin. Kom niet met dit soort onzin aan.
Long Covid is een serieus probleem voor vele.
Dat denk ik ook als ik zo om mij heen kijk idd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee die indruk heb ik niet. Of althans, dan wordt er gewoon thuisgewerkt. Maar het valt me echt op hoeveel mensen er echt plat liggen.
En je immuunsysteem kan na een paar maanden nog steeds bezig of aan het herstellen zijn na een Covid-19 infectie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is toch geen serieuze uitleg van of iets wel of niet werk man. Hoop dat je dat zelf ook ziet
Verder is mijn halve team nu gevloerd door de griep, vlak na covid met zijn allen. Echt top dit
Dat staat er toch los van?quote:Op naar weer genormaliseerde weerstand alsjeblieft. Helemaal klaar hiermee
Er is 1 onderzoek daarvan geweest, volgens mij de UK. Maar dat was meer een interview onderzoek als ik het nog goed weet. Dit onderzoek blijft alleen maar terug komen icm dit soort claims.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Beweren dat mensen met long covid klachten vaak geen covid gehad hebben, benieuwd of daar ook maar enige bronnen bij komen
Waar zeg ik dat ik momenteel maatregelen wil van wegen long covid?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
Kijk @:Rolfieo is ongetwijfeld een beste kerel, die het beste met zichzelf en anderen voorheeft. Alleen zijn visie is anders dan de mainstream visie die op dit moment geldt.
Het is niks anders dan een dilemma:
-> ik/maatschappij willen doorgaan en accepteren dat sommige mensen schade door het virus -zoals andere virussen- oplopen zodat het sociale- en economische verkeer door kan gaan.
-> @:rolfieo/Bleekers/Mooy willen maatregelen hervatten zodat kwetsbaren (enige mate) beschermd worden maar er tegelijkertijd bij iedereen (enige mate) schade optreedt omdat het sociale- en economische verkeer (enige mate) beperkt wordt.
Volgens mij zit je dan in het verkeerde forum.quote:Het rondstrooien van onderzoeken omtrent corona wordt ongeveer net zo gewantrouwd als de persverklaringen van https. kremlin.ru
Oei, sterkte..quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef DonDruiper het volgende:
Corred en goed te pakken. Zere keel, hoesten, hoofdpijn en algehele malaise. Maar het ergste is wel de ongelofelijke spierpijn.
Vorige keer was veel milder.
Beterschap!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef DonDruiper het volgende:
Corred en goed te pakken. Zere keel, hoesten, hoofdpijn en algehele malaise. Maar het ergste is wel de ongelofelijke spierpijn.
Kan allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 13:18 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
En je immuunsysteem kan na een paar maanden nog steeds bezig of aan het herstellen zijn na een Covid-19 infectie.
Een griepje, of verkoudheidje kan na een Covid-19 infectie zwaarder zijn (maar hoeft natuurlijk niet).
[..]
Dat staat er toch los van?
Genormaliseerde weerstand, betekent eigenlijk ook gewoon vaccineren. De kans op een zwaardere corona infectie is daardoor lager.
Klote manquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef DonDruiper het volgende:
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef DonDruiper het volgende:
Wordt je druiper ook erger ervan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef DonDruiper het volgende:
Net als 17 miljoen artsen hebben we ook 17 miljoen voetbaltrainers in dit land...quote:Op maandag 26 december 2022 22:12 schreef Molo het volgende:
maar ik geloof er geen moer van (en mijn oud collega's ook niet
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net als 17 miljoen artsen hebben we ook 17 miljoen voetbaltrainers in dit land...
Sure buddy. Dezelfde symptomen ook voor anderen. Schijnt behoorlijk wat aanwijzing te zijn voor psycho somatisch. En ja, dat geloof ik gelijk, want van een serieus probleem op macro niveau is geen enkele sprake. Nooit aantoonde dat covid die papieren van die specifieke symptomen heeft verergerd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:15 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Onzin. Kom niet met dit soort onzin aan.
Long Covid is een serieus probleem voor vele.
Idee van Chantal of Ginny?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:49 schreef nostra het volgende:
Bovenhandse handjesklap!
[ afbeelding ]
die 3 zoenen zijn sowieso verschrikkelijk nep. Prima ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:49 schreef nostra het volgende:
Bovenhandse handjesklap!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |