Ja, ging prima was heerlijk ben het recept kwijtquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kwam deze website tegen: https://www.corriecooks.com/c/one-pot-meals/#
Matige site en matige recepten maar het geeft wel wat inspiratie. Gevulde paprika, vega paella, gevulde pasta, etc.
Ervarenen, hebben jullie wel eens pasta in de IP gemaakt?
Wat zijn je plannen? En heb je youtubetips? Ik zie vooral een hoop kaf tussen het koren. Een heleboel kanalen van echte Instant Pot fangirls of -boys waarvan ik denk: dan heb ik echt geen Instant Pot nodig hoor. Bijvoorbeeld ‘here’s how to make your own unique Instant Pot ricotta omg this is so easy!!!’ Eh… melk verwarmen en er zuur in flikkeren en dan de stremsels in een theedoek uit laten lekken om ‘ricotta’ te maken (of paneer, of wat voor verse kaas dan ook) kan ik met mijn Hema-steelpannetje van ¤2,95 anders ook prima.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:09 schreef fietsie het volgende:
ETA 11:40.
En ehm @:yinu yoghurt staat wel op het todo lijstje maar niet bovenaan, sorry. Ik wil proberen zo veel mogelijk van de drie komende kerstdiners met "het ding" te gaan voorbereiden dus ik zit mezelf nu in-te-youtuben
Daarom heb ik er dus ook nog geen. Omdat ik al zoveel dingen heb en niet een extra apparaat wil waar ik dan niets mee zou doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:21 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen? En heb je youtubetips? Ik zie vooral een hoop kaf tussen het koren. Een heleboel kanalen van echte Instant Pot fangirls of -boys waarvan ik denk: dan heb ik echt geen Instant Pot nodig hoor. Bijvoorbeeld ‘here’s how to make your own unique Instant Pot ricotta omg this is so easy!!!’ Eh… melk verwarmen en er zuur in flikkeren en dan de stremsels in een theedoek uit laten lekken om ‘ricotta’ te maken (of paneer, of wat voor verse kaas dan ook) kan ik met mijn Hema-steelpannetje van ¤2,95 anders ook prima.
Zo zag ik ook iemand (volgens mij die Corrie die LS gevonden had) een ui fruiten in de binnenpan en daar bloemkool’rijst’ bij doen en dat was het hele recept.
Dude. Daar heb ik al een pan voor.
Ik ben heel benieuwd wat dat betekent @fietsie !quote:Op woensdag 21 december 2022 14:13 schreef fietsie het volgende:
1e ervaringen: VOLKOMEN RUK
Hij komt niet door de initiële test opwarm procedure.
Software matig ja. Blijkt.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Maar er moet toch wel een optie zitten om het programma te onderbreken en dan ‘quick steam release’?
Humpfquote:
Ik volg het niet meer.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Software matig ja. Blijkt.
Ik heb de doos net zelf op de PostNL kar gezet dus hij is onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |