Ja precies, het is juist lekker dat het brood een klein beetje zompig wordt na een rondje door de kaas, dat mis je dan echt bij een stuk komkommer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje suf
Een groene salade erbij is voldoende
Omdat ik dat het lekkerst vindquote:
Gadverdamme.quote:
Geel en oranje niet ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat ik dat het lekkerst vind![]()
Knapperig en al
En Slagroomquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, het is juist lekker dat het brood een klein beetje zompig wordt na een rondje door de kaas, dat mis je dan echt bij een stuk komkommer.
Lastig meetmenuquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Terwijl mij kaasfondue van verse kaas juist lekkerder lijkt
Mijn man houdt niet van kaas, dus thuis kaasfondue ik nooit
Oh ik maak soms mijn salade saus met blauwe kaas.quote:
Mwahquote:
Groen pepertje erdoor dus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah
Ik spuug het niet uit of zo maar het is overbodig
Ook lekker denk ik, nooit geprobeerd,quote:
Ooit op Schiphol nog verse kreeft uit Canada moeten verstouwen... die zaten dus in van die piepschuim dozen ....quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren wat mutsen die vonden dat konijn niet in de supermarkt hoort. Toen heeft ALDI het uit het assortiment gehaald. Net als kreeft die waren er ook rond deze tijd. Ooit één gekocht
En dan prikken met een hooivork ipv een fonduevorkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er wel een lekkere grote pan voor
Soury met een hooivork....quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan prikken met een hooivork ipv een fonduevork
RUN RUN RUNquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury met een hooivork....
Ik ben niet snel bang maar....
RUN SBE Run.quote:
Heeft geen zin, you can run but you can't hide.quote:
Oh jeequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft geen zin, you can run but you can't hide.
Dat wordt 1 🦆 minder...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury met een hooivork....
Ik ben niet snel bang maar....
Stevig eendje welquote:
Ik hoef voor Soury niet bang te zijn maar voor sommigen vrees ik het ergste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |