Raar volk idd...quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op ..... zag net live-beelden ... Mijn dochter zat met een langvertraagde vlucht vol met Argentijnen net toen de wedstrijd speelde.... Vond ze niet prettig ... Agressieve lui
Ja diequote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Gebruiken jullie dan zoiets?
[ afbeelding ]
Daar zit de wijn al doorheenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd hem in gedachte, misschien ga ik eens gezellig doen met mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dieDe verpakking was wat anders ooit, maar deze is lekker
Is een filmpje, zie je een fietser of iemand op een motor door een stad rijden. Lege straten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze ook de hockeysters bij zich?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op ..... zag net live-beelden ... Mijn dochter zat met een langvertraagde vlucht vol met Argentijnen net toen de wedstrijd speelde.... Vond ze niet prettig ... Agressieve lui
Niet dat ik weet... ze vloog naar Barcelonaquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ze ook de hockeysters bij zich?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe jij brood in de kaasfondue?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Deze van de Aldi was echt super maar die verkopen het niet meer. Net zoals konijn dat was ook top
Ja wat anders?quote:
Ja konijn was vroeger nog te krijgen in de super, maar nu is het een delicatesse voor kerstquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Deze van de Aldi was echt super maar die verkopen het niet meer. Net zoals konijn dat was ook top
Ik ken het ook alleen met brood, maar ik heb ook weleens gelezen dat het met groenten gedaan wordt.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... ze vloog naar Barcelona
ook feest in MarokkoDan zal het wel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begreep dat die moesten vliegen tijdens de finale, maar nog binnen Arg zelf.stupidity has become as common as common sense was before
Er waren wat mutsen die vonden dat konijn niet in de supermarkt hoort. Toen heeft ALDI het uit het assortiment gehaald. Net als kreeft die waren er ook rond deze tijd. Ooit één gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja konijn was vroeger nog te krijgen in de super, maar nu is het een delicatesse voor kerst
Ja dat is hip een rauwe bloemkool of een aardbei. BROOD !!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het ook alleen met brood, maar ik heb ook weleens gelezen dat het met groenten gedaan wordt.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mij dan ook maar ouderwets zijn, kaasfondue met brood!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is hip een rauwe bloemkool of een aardbei. BROOD !!!
Ja dat is een beetje sufquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het ook alleen met brood, maar ik heb ook weleens gelezen dat het met groenten gedaan wordt.
Waarom groenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje suf
Een groene salade erbij is voldoende
Jaaaa! Met extra blauwe kaas!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |